8 gru 2014

Paznokciowy Projekt - PODSUMOWANIE tydz.4 + Głosowanie !


Na ten tydzień tak jak widzę i wiele z Was czekałam najbardziej ! Kocham Indie, kocham wszystko co jest z nimi związane! Te piękne zdobienia, bogactwo, materiały i kryształy! Taniec brzucha mogłabym oglądać godzinami i mam nadzieję, że kiedyś spełnię jedno ze swoich marzeń i wybiorę się chociaż na kilka lekcji jego nauki :) Wy ze swoimi pracami nie zawiodłyście mnie ani trochę ! Jest tak pięknie, że mogłabym je podziwiać godzinami, dosłownie :D 
Patrząc na nie od razu przed oczy nasuwa mi się piękna Hinduska ! Ubrana w te bogate szaty, wymalowana i tańcząca w zdobionym salonie jakiegoś pałacu. Ach CUDO ! Też ją zobaczycie po obejrzeniu tych tych prac ! 


No cóż jak zwykle poszłam w zupełnie inny kolor niż reszta dziewczyn :P Nie wiem czy mam jakieś inne postrzeganie rzeczywistości czy co ^^ Noi biednie u mnie w porównaniu do Was :( 


2. Dzień z życia M. 

I mój aparat ostatnio przechodzi okres buntu i za nic nie chce robić pięknych zdjęć :( Nie mniej jednak Twoje mi się bardzo podobają, a pazurki jeszcze lepsze ! :) 

Tutaj możemy podziwiać piękne kolorowe pazurki,a co najważniejsze autorka sama zrobiła te naklejki ! Ja jestem w szoku, są po prostu idealne :) Wszystko przy pomocy pewnej magicznej płytki od BPS :)

U Madzi piękne zdobienie w fioletach i złocie ! Ja na blogu pokażę Wam to bogatsze, u niej na blogu zobaczycie troszeczkę spokojniejsze i lepsze przy codziennych pazurkach :) Cudakiem na palcu serdecznym jestem zachwycona ! Stemple są idealne i teraz żałuje, że nie zamówiłam sobie tej płytki,a tak długo się wahałam :( 

Kolejne fioletowo złote cuda w tym tygodniu ! Mimo tego, że autorce nic nie szło po jej myśli to musicie przyznać, że mani jest przepiękne ! Ja jestem oczarowana ! Palec serdeczny mega pracochłonny, a stemple idealne :) Tak żałuje, że nie mam w swoich zbiorach żadnego złota :( 

I wreszcie pojawia nam się czerwień ! :) Noi oczywiście niezastąpione w tym tygodniu ZŁOTO ! :) Autorka specjalnie sprawiła sobie złoty lakier, teraz ja żałuje, że też tego nie zrobiłam :D 

8. Margaritkaaa

U Dzikiej Wózkowej w tym tygodniu również królowało złoto z czerwienią ! :) Z miłą chęcią i ja zmalowałabym sobie takie pazury ! I jak pięknie się błyszczą  :) 

Margaret od razu mnie oczarowała ! I co z tego, że całe mani trzymało się tylko pół godzinki jak jest tak piękne i cudowne ? Dla samych zdjęć było je warto zrobić ! Czarujesz tymi kryształkami i kawiorem na pazurkach, czarujesz :) Już widzę Indyjską piękność tańczącą taniec brzucha z takimi pazurami ! 

11. Francja-elegancja
Kooochana jestem rozczarowana :* Gdzie są Twoje piękne pazurki  ? :( 

12. Telashe

13. Kociolek-rozmaitosci

U Anity w tym tygodniu na bogato czyli tak jak powinno być, bo mamy aż DWA zdobienia ! :) 
Na początku pięknie i kolorowo ! Jestem oczarowana tymi pazurkami. na każdym wiele się dzieje i na pewno były mega pracochłonne :) 
Drugie  zdecydowanie są na bogato :D Przed nami prawdziwe ostemplowane złoto ! Pazurki przypominają mi najdroższy Indyjski materiał i są po prostu boskie :D Kiedy ja nauczę się robić takie stemple ? :( 

U Kasi króluje fiolet oczywiście przeplatany złotem ! Do tego piękne i delikatne kamyczki :)  Pazurki wyglądają mega luksusowo :) 

16. Thekatharinaa

U dziewczyny w tym tygodniu zdecydowanie królował fiolet, bo i tutaj możemy go podziwiać :D Jak już zapewne zgadłyście nie mogło zabraknąć i... ZŁOTA ! :) Cały mani oczywiście na bogato :D 

Czyżby filet i złoto... TAK ! :) Tutaj mamy  troszeczkę delikatniejszej wersji niż pracę reszty dziewczyn, bo Sabi tylko delikatnie zaznaczyła na purpurowo końcówki - mi się bardzo podoba taka wersja ! :) Na blogu autorki zobaczycie jak w pierwotnej wersji wyglądał mani :) 

U Kokietki jak zawsze ciekawa faktura i tło do zdobienia :) Jeśli chcecie się dowiedzieć jak je stworzyć to zajrzyjcie na bloga autorki :) 

I po raz pierwszy w tym tygodniu na pazurkach pojawia nam się twarz a dokładniej prawdziwa Hinduska z bindi na czole !  Ja jestem nią oczarowana i na pewno wymagała sporej pracy :) 

21. Lusia22

22. Testacja



PODSUMOWANIE 
I jak? Zobaczyłyście ją ? Jak nie to ja Wam pomogę ją sobie wyobrazić...
http://www.pinterest.com/pin/532198880937487904/
Słyszycie tą cudowną muzykę i podziwiacie jak pięknie się rusza? 
Jestem ZAKOCHANA w każdych paznokciach, które wyżej zobaczyłyście :D Każde podobają mi się tak bardzo, że w tym tygodniu po raz pierwszy odmawiam głosowania ! 
W tym tygodniu powiedzieć, że stanęłyście na wysokości zadania to za mało :* 
CUDA ! CUDA ! 

Za poprzedni tydzień wyróżnienie dostają aż trzy dziewczyny :) Miałyście bardzo podobną ilość głosów - podaję tutaj numerycznie :) 
SZARONA 

PAULINA

ANITA


GRATULUJE :* 
W tym tygodniu to już w ogóle macie ciężko z głosowaniem ^^ 




42 komentarze:

  1. wszystkie prace są prześliczne, ale ja mam swoją faworytkę :)

    a co do głosowania z zeszłego tygodnia jestem zaskoczona :) dziękuję dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie przepiękne ♡ Mój głos oddany. Cieszę się, że moja faworytka z poprzedniego tygodnia znalazła się w gronie najlepszych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Głos oddałam ale nie było to łatwe bo wybranie jednej z tulu świetnych zdobień było na prawdę ciężkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj urzekły mnie pazurki spod numeru 15 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również! :) Są piękne i także oddaję na Ciebie Kasiu swój głos :)

      Usuń
  5. Większość baaardzo mi się podoba a najbardziej 15 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No, głos oddany, ale wybranie jednej pracy spośród tylu piękności to okropne zadanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow coraz piękniejsze sa te zdobienia :) bardzo pięknie wyszło każdej dziewczynie mam aż dwie faworytki ale głos jeden oddany :(
    Alicja także mnie zaskoczyła w tym tyg brakiem pracy :(
    Teraz ciekawe czy mi się uda zrobic na ost tydz temat bardzo bym chciala bo mam juz pomysł ale zobacze jak z czasem sie wyrobie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dasz radę :* Ale powiem Ci szczerze, że ja też nie wiem czy coś zmaluje :(

      Usuń
  8. Oooo super, że zdobienie z poprzedniego tygodnia się Wam podobało, bo nie spodziewałam się tego :P dziękuję :*
    Zagłosowane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale tu w tym tygodniu bogato :) Świetne prace i tym razem miałam bardzo trudny wybór - aż 3 prace tak mi się spodobały, że trafiły do mojego folderu "super inspiracji", a dodaję tam tylko takie zdobienia, które są takie "naj"...
    Szkoda, że nie ma pracy Alicji, bo na pewno byłaby świetna ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracę są cudowne ! Ja też jestem większością oczarowana i zainspirowana ! :)

      Usuń
  10. szarona moja faworytka 'wygrała' w tym tygodniu - gratki :* Mam prorocze zdolności :D Jak Alice w zmierzchu xd Zobaczymy czy tym razem się sprawdzą bo póki co się sprawdza wszystko i wygrywa zawsze moja faworytka na dany tydzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no to zobaczymy za tydzień jak z tymi Twoimi zdolnościami, bo w tym tygodniu już kilka pracy wygrywa :D

      Usuń
  11. Miałam problem z wyborem, ale jednak nie mogłam się oprzeć jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tym razem padło na 14, ale w wersji złotej - jest CUDNA!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie załosuję, bo po prostu nie wiem na który projekt! Wszystkie są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne paznokcie wyczarowałyście, dziewczyny!
    Serdecznie gratuluję trzem zwyciężczyniom :)
    Dziwię się, że znowu nie została wyróżniona praca Kasi Kulak bo (moim zdaniem) jej zdobienia zawsze są jednymi z lepszych.
    Niestety nie wzięłam udziału bo miałam bardzo intensywny tydzień a na wykonanie paznokci tak jak chcę muszę poświęcić wiele godzin pracy.
    Z pewnością wykonam zadanie w tym tygodniu :))
    Buziaki dla Was wszystkich!
    --
    francja-elegancja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie wzorki są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej :) W tym tygodniu dla odmiany chyba będę jedną z pierwszych, które przygotowały zdobienie na 5 tydzień. Oto moja propozycja: http://prettynailsbykasia.blogspot.com/2014/12/razem-przejdziemy-przez-swiat-norweska.html
    Nie mogę uwierzyć, że to ostatni tydzień :(( Będzie mi bardzo brakowało tego projektu. Myśl już nad następnym :))

    OdpowiedzUsuń
  17. same piekne paznokciowe wzory inspirujesz naprawde i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam :) oto moja praca na 5 tydzień projektu :)
    http://nailartbymargaret.blogspot.com/2014/12/norweska-zima-5-tydzien-projektu-u.html

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie też już praca na ostatni tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam wkleić link :D
      http://twoje-paznokcie.blog.pl/2014/12/11/tydzien-norweska-zima-w-projekcie-u-frambuesy/

      Usuń
  20. Cięęęężki wybór, bo wszystkie prace na wysokim poziomie, ale zagłosowałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój piąty tydzień:
    http://joannes-polishes.blogspot.com/2014/12/razem-przejdziemy-przez-swiat-norweska.html
    Nie mogę uwierzyć, że to już koniec :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie świetne ale złoto widzę, że dominuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I moje na ostatni tydzień :(

    http://onajednaichtrzech.blogspot.com/2014/12/tydzien-5-norweskie-paznokcie.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Na sweterek skusiłam się też i ja, mimo że wcześniej nic nie zmalowałam:
    http://matmajowe.blogspot.com/2014/12/norweska-zima-u-frambuesy.html

    OdpowiedzUsuń