1 gru 2014

Paznokciowy Projekt - PODSUMOWANIE tydz.3 + Głosowanie !


Kochane dzisiaj przychodzę do Was z podsumowaniem kolejnego tygodnia naszej zabawy :) Tak się bałyście Meksykańskiego Halloween, a wyszło Wam tak cudownie !  :) Ciesze się, że aż tyle dziewczyn zmalowało swoje pazurki w tym tygodniu, bo bałam się, że frekwencja będzie o wiele niższa ;D Na całe szczęście, nie zawiodłyście mnie ani trochę :* Przechodzimy do prac ! 





2. Dzień z życia M. 

U Szarony w tym tygodniu podziwiać możemy prześliczne ombre :) Na nim oczywiście meksykańskie czaszki i róże :) Jestem w szoku, że udało jej się stworzyć takie śliczne gwiazdki ! :) 

U autorki na pazurkach prześliczne stemple ! Przed nami wielokolorowe czaszki :) 

U Madzi cudowne zdobienie ! Chyba w żadnym z tygodni nie może zabraknąć tej wanilii od my secr, bo zawsze któraś z uczestniczek coś na niej zmaluje :P Kusicie nią kusicie, a jest wycofana :( 
Przepięknie i kolorowo, czyli tak jak powinno nam się kojarzyć Meksykańskie Halloween :)   Pomysł na oczy czachy strasznie mi się spodobał ! :) 

U Pauliny ten tydzień jest w kolorach różu, czerni i bieli :) Bardzo podoba mi się takie zestawienie, na każdy pazurek miała zupełnie inny pomysł  :) Do tego u autorki na blogu zobaczycie jej poprzednie zdobienie w tym stylu, wiec serdecznie Was zapraszam :) 

U autorki piękne czaszki + mani francuski ,ale nieco inaczej czyli na niebiesko :) Bardzo mi się podoba takie zestawienie kolorów :)

8. Margaritkaaa

U DzikiejWózkowej mamy zdobienie w fiolecie i czerni :) Do tego oczywiście pajęczynka i tradycyjna czasza sugar skull :) 

Spójrzcie jakie cuda zmalowała nam Margaret :) Mamy i czaszki i kwiatuszki i cekiny, wszystkiego po trochu :) Ja jestem oczarowana tymi stemplami i tym, że kwiaty są pokolorowane:P 

Autorka była pewne, że reszta uczestniczke pójdzie w Sugar Skull ( i oczywiście miała rację:D ) i dlatego sma postanowiłą zmalować coś innego :) Przed nami kostucha ubrana na różowo i napis z różami :) Mi również przypominają one te z witraży ! :) 

12. Telashe

13. Kociolek-rozmaitosci

Anita jak zawsze przychodzi do nas z prawdziwymi cudami na pazurkach :) Przed nami sugar skull i różyczki z pajęczyną. Mnie ta praca oczarowała !  I do tego jak na razie pierwsza praca w tym tygodniu wykonana w macie :)  A pomyśleć, że planowała odpuścić sobie ten tydzień :D 

U Kasi mamy cudowną czachę! Spójrzcie tylko na jej oczy :D Jestem ciekawa jak długo wytrzymały na pazurkach ? :)

16. Thekatharinaa

U autorki pięknie i kolorowo :D Przed nami oczywiście SugarSkull , tutaj również w wersji z tymi cudownymi kwiatuszkowymi oczami :D 
U Sami wszystko w kolorach czerwieni :) Zajrzyjcie do niej na bloga i zobaczcie co było inspiracją autorki :) 

U autorki podziwiać mozemy świetne stemple ! Ja jestem nimi oczarowana. Do tego ciekawa struktura pazurków ala drewno uzyskana dzięki.... wejdźcie do autorki i same się przekonajcie :D 

Na blogu śliczne sugar skull :) Podziwiam to, że są prawie identyczne na każdym z pazurków ! Zajrzyjcie do autorki i zobaczcie jak wyglądała na jednym ze swoich Halloween! 

I po raz pierwszy w tym tygodniu pojawia się nam zdobienie w niebieskościach :) Czaszka rozdzielona na dwa paluszki - super pomysł :D! 

U testacji kolorowo ! Do tego każdy pazurek zupełnie inny, oczywiście nie mogło zabraknąć sugar skull :) 

PODSUMOWANIE
Oczywiście przeważały sugar skull, róże i pajęczyny :) Ciesze się, że królowały kolory! I widzę, że w tym tygodniu pojawiło się sporo napisów, wszystkie takie piękne i precyzyjne :)  Przed nami tydzień Bollywood czyli ten na który osobiście czekałam najbardziej:D 

Poprzedni tydzień wygrywa....
ANITA 
Kochana gratuluje :* Praca zasłużyła sobie na podium :) 



Zachęcam Was również do głosowania  :*

41 komentarzy:

  1. Po raz kolejny moja faworytka wygrała - tz. faworytka minionego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym tygodniu chyba najbardziej podoba mi się nr. 14, 11 oraz 3, ale wszystkie wyszły bardzo fajnie :) Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu nie mogłam się zdecydować i znowu padło na 11 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem głosuję na 15 :) Aczkolwiek wszystkie są piękne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :) Tym bardziej, że to Twoja praca mnie zainspirowała :)) tak mi się podobały Twoje kwieciste oczy, że też chciałam ;)

      Usuń
    2. Dziękuję ;P Miło słyszeć takie słowa :*

      Usuń
  5. Ciężko było, ale zagłosowałam :) Wszystkie wzorki wyszły świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja głosuję na szaloną 14 ;D to istne dzieło ..

    OdpowiedzUsuń
  7. zagłosowałam, piękne prace. 11 powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie są genialne! wybieram 14 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem w szoku jak piękne wzory można umieścić na pazurkach! Wszystkie dziewczyny są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie prace świetne :) nie wiem, którą wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zagłosowane :D
    i też nie mogę się doczekać prac z przyszłego tygodnia <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla Anity! :)
    Dziewczyny, brawo dla Was wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ali ale ten tydzień to w Twoim wykonaniu mega Kciuk powala na kolanach :D

      Usuń
  13. Wspaniałe prace :) Bardzo mi się spodobały pazurki nr 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjne zdobienia, trudno sie zdecydowac :) ale bardzo przyjemnie sie je oglada, prawie jak wernisaz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za halloween, ale zdobienia przygotowane przez dziewczyny są po prostu piękne:)) Każda ma w sobie to "coś". Ale nie ukrywam jedna powaliła mnie na kolana... Zagłosowałam na Ali (nr 11), bo na widok tego, co zmalowała w tym tygodniu, doznałam szoku (i nadal się nie otrząsnęłam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe oj tak i mi podoba się każda z prac :) ja jeszcze nie zagłosowałam bo niewiem na kogo ! :D

      Usuń
  16. O mamunciu ja to cały czas myślę, że moja praca nie będzie wybierana a tu za każdym razem szok :) sprawiłaś mi tymi wynikami urodzinowy prezent :) bo już jest po północy a ja teraz to widzę :D
    Dziękuję dziewczyny i nie wiem co mam jeszcze napisać mowę mi odjęło :D
    W tym tygodniu jest tyle kolorowych prac a pomyśleć że to halloween zdecydowanie meksykański najlepszy niż zwykły co już był :D
    Pomysłów co nie miara ciężko było wygrać oj ciężko same zdolności tu się pojawiają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ciesze się bardzo ! :* I wszystkiego wszystkiego co najlepsze Kochana :* Żeby same wspaniałości Cię spotykały w życiu :)
      Oj i mi o wiele bardziej podoba się takie wykonanie Halloween, jest kolorowa i tak właśnie miało być :)
      Ja już czekam na Bollywood ! :D

      Usuń
  17. Ojej, cudne prace! Muszę wstrzymać się od oddania swojego głosu bo trudno wybrać jedną najlepszą - gratulacje drogie Panie!

    OdpowiedzUsuń
  18. I mi jest ciężko wybrać jedną pracę , dlatego też jeszze nie głosowałąm :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdobienia z tego tygodnia są niesamowite! Najbardziej podoba mi się praca od Francja-elegancja, jest fantastyczne i to na nie zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znów miałam problem, ale padło na numer 6 :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziewczyny, ale jesteście zdolne!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie prace piękne -zdolniachy z Was dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Coraz trudniejsze wybory, bo każda z prac prezentuje się zachwycająco :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne prace, moja jak zwykle się chowa ;D No i gratulacje dla Anity!

    A tu moje czwarte zdobienie:
    http://joannes-polishes.blogspot.com/2014/12/razem-przejdziemy-przez-swiat-bollywood.html

    OdpowiedzUsuń
  25. moje zdobienie na 4 tydzień projektu :)
    http://nailartbymargaret.blogspot.com/2014/12/bollywood-manicure-4-tydzien-projektu.html

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie kolejne zdobienie :)
    http://twoje-paznokcie.blog.pl/2014/12/04/tydzien-bollywood-w-projekcie-u-frambuesy/

    OdpowiedzUsuń
  27. Dołączam swoje zdobienie na 4 tydzień :) http://prettynailsbykasia.blogspot.com/2014/12/razem-przejdziemy-przez-swiat-bollywood.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Mój tydzień 4 :)
    http://onajednaichtrzech.blogspot.com/2014/12/tydzien-4-paznokcie-w-stylu-bollywood.html

    OdpowiedzUsuń