7 gru 2014

Moje Bollywood nails :)


Dzisiaj przychodzę do Was z moim pomysłem na Bollywood nails ! Waszymi pracami (te które już widziałam) jestem po prostu oczarowana ! Na wszystkich dużo się dzieje i są zrobione na bogato ! Moje przy nich do dosłownie nic  :D Jest skromnie i delikatnie, ale jakoś tak mi wyszło :D 




 Jak widzicie do zdobienia posłużyła mi płytka, którą ostatnio zamówiłam sobie od BPS :) Pokazywałam ją Wam też w ostatnim zdobieniu przy gwiazdkach. Tym razem użyłam tego dolnego wzoru i miałam straszny problem z równomiernym odbiciem go na paznokciu :( Ciągle wychodził mi krzywo i nie mogłam trafić tam gdzie chciałam :D 
Stemple robiłam jasnoróżowym GR, który możecie zobaczyć na ostatnim zdjęciu. Chciałam złote, ale niestety nie miałam takiego lakieru :( Dlatego też wyszły dość delikatnie i mało je widać.
Całość pokryta moim nowym cudakiem, który dostałam od Patrycji :) Jest śliczny :* 
Lakier zaskoczył mnie kryciem !  Na paznokciach mam tylko jedną warstwę  :D 
Dzisiaj rozpisywać się nie będę, zapraszam do oglądania :) 






Przypominam Wam również o głosowaniu na najlepszą pracę poprzedniego tygodnia ! 

22 komentarze:

  1. Wyobrażam już sobie prace dziewczyn :) ale Twoja propozycja też mi się podoba :D
    Stempelki chyba opanowały wszystkich oprócz mnie :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym mieć takie stempelki :-). Ladnie wyszło -pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszło :) Ja dziś przy podsumowaniu tygodnia 3. także dodałam swoje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez użyłam właśnie tego samego wzoru na 2 paznokciach :) super mani

    OdpowiedzUsuń
  5. skromnie, ale mnie sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze jest :D Ja się dopiero zbieram, żeby się zabrać za robienie zdobienia, znowu na ostatnią chwilę xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie Ci to wyszło:). Piękny ten niebieski lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się lakier
    bardzo ładny niebieski

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor bazowy bardzo mi się podoba!
    A zdobienie bardzo fajne, tak jak piszesz, takie delikatne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładniutkie paznokcie,śliczny kolor kobaltu.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne ;) ja już podrzuciłam link do swoich pod postem projektowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba tak delikatny stempel, super to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ten manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, czy do stemplowania używasz zwykłego lakieru?

    OdpowiedzUsuń
  15. Dość spokojnie jak na Bollywood :)

    OdpowiedzUsuń