2 gru 2014

DDD- gdzie warto zajrzeć?


Kochane jak na pewno każda z Was już wie, bo cały internet od tego huczy - dzisiaj mamy dzień darmowej dostawy ! :) W tamtym roku nie robiłam żadnych zakupów, w tym postanowiłam to zmienić :) Od tygodnia wyszukiwałam rzeczy, dodawałam do koszyka, notowałam i śledziłam Wasze posty :) Takim oto  sposobem uda mi się kupić kilka prezentów, których stacjonarnie raczej bym nie dostała :)  Oczywiście niektóre sklepy mogą ustalić minimalny próg zakupów na 20 zł, zaraz się okaże czy niektóre moje tak postąpiły :D 
Ciekawe gdzie będę kupować, albo jakie sklepy szczególnie polecam? Zapraszam ! 



Oczywiście zaczniemy od kosmetycznych ! :)


Chyba większości znana drogeria :) Ja tutaj zamówię pomadkę na przyjaciółki pod choinkę i popatrzę jeszcze kilka rzeczy dla siebie :) 


Tutaj szczególnie korcą mnie szczotki TT ! Są już za 29 zł, więc jak dla mnie to na razie najniższa cena z jaką się spotkałam :) Zobaczymy na koniec dnia ile będzie wynosiło moje konto i może ją sobie sprawię :D Dodatkowo mają super rzeczy na prezenty :) Próg zamówień akurat tutaj wynosi 20 zł.

Z Bandi miałam już kilka kosmetyków i mogę je szczerze polecić :) Na pewno są warte swojej ceny. Niektóre z Was pewnie nie mają do nich dostępu stacjonarnie, bo ciężko je gdzieś znaleźć, więc warto dzisiaj tutaj zajrzeć :) Do tego za zakupy powyżej 200 zł z tego co widzę dostaje się gratis kremik i piękny kubeczek w kubraczku, idealny na zimę :) 

Jeśli któraż z Was nosi soczewki to warto je zamówić dzisiaj gdy nie będziecie płaciły za wysyłką, w końcu i tak i tak się przydadzą :))
W ofercie jest jeszcze sporo sklepów z soczewkami, więc warto zajrzeć, może jest i Was gdzie zawsze robicie zakupy :) 

Firmę bardzo lubię, ich kosmetyki jeszcze mnie nie zawiodły, więc jeśli któraż z Was nie ma ich w swojej drogerii to warto sobie coś kupić i samemu się przekonać :) 


Z Vipery również mam kilka produktów i bardzo sobie chwalę :) Ostatnio recenzowałam Wam puder do twarzy, jak bym nie kupiła już sobie innego to dzisiaj zrobiłabym i tutaj zakupy :) 


Chyba każda z Was zna ten sklepik : Mają prawdziwe cuda, które czasami ciężko dostać stacjonarnie :) A do tego te piękne opakowania w bibułki :D 
Niestety cenowo jest dość drogo :(

POZAKOSMETYCZNIE ! :)

Pierwsze cudo, które odkryłam wczoraj dzięki jednej z Was :) Jestem oczarowana tym sklepem, akurat szukałam czegoś dla przyjaciółki i tutaj to znalazłam :) Która z nas nie kocha biżuterii ? :D Ja uwielbiam takie zakupy i zawsze na nie przepuszczam najwięcej pieniędzy, a potem leży wszystko w szafce :P 


Ten sklep znają chyba wszyscy. Cudowne woski i świece :D Ja tutaj znajdę coś dla mamy ! :) Mamy również świąteczne zestawy i promocje, więc warto zajrzeć :)


Tutaj po prostu musicie zajrzeć ! Tam są same słodkie cuda ! Ja jestem oczarowana i chciałabym mieć wszystko :D 


W tym sklepiku upatrzyłam syrop do kawy dla mamy pod choinkę :) Do tego będę musiała jeszcze coś dorzucić, bo minimalna wartość to 20 zł :) Na pewno coś znajdę :D 


Tutaj znajdziecie prawdziwe cuda, idealne na prezent  :) Ich czekoladami jestem oczarowana ! Sama bym chciała je wszystkie :D  Tutaj też mam syropy do kawy, więc jeszcze się zastanawiam który kupić :D 


Tutaj zobaczę dla brata jakieś słuchawki pod choinkę :)





A u was jak to jest ? Już coś kupiłyście? :) 



POLECONE PRZEZ CZYTELNICZKI! 

Sklep z półfabrykantami :) Dodatkowo dzisiaj za zamówienie powyżej 59 zł. dorzucają glinkę zieloną :) Ja obowiązkowo zajrzę :)  

26 komentarzy:

  1. Ja jeszcze polecam EcoSpa - wzięłam potrzebny mi olej i rękawicę do masażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też polecę ecospa, ja zamówiłam półprodukty. Jako jeden z nielicznych trzyma się zasad akcji DDD, na dodatek z tej okazji przy zamówieniach powyżej 59 zł glinkę dają.

      Usuń
    2. Dziękuje dziewczyny :) Dodam na dole do notki :)) Już tam zaglądam :)

      Usuń
  2. A ja nie kupuję nic, wszystkiego mam w nadmiarze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Why, oh why?! Musiałaś pokazać mi ten sklep Karmelowe? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Kochana nominowałam Cię do tagu Śpiącej królewny :)
      http://malenkabloguje.blogspot.com/2014/12/sleeping-beauty-tag.html

      Usuń
    2. Ahaahah no sklep jest mega :D
      Oooo zaraz spojrze cóż to takiego :D

      Usuń
  4. Ja już w Minti shop złożyłam zamówienie, a wieczorem popatrze na iloko i innych :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. skusiłaś mnie TT :D a iloko.pl uwielbiam :) tylko mają tą biżuterię trochę słabą jakościowo;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety za taką cenę trzeba sięz tym liczyć :(

      Usuń
  6. Ja złożyłam zamówienie w Mintishop ale jeszcze przeglądam sklepy i ich oferty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już zrobiłam swoje zakupy, skorzystałam z darmowej dostawy i jestem zadowolona ;D Oczywiście polecam ezebrę oraz ladymakeup ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się skusiłam na ekokobieca i i-apteka :).

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zgrzeszylam, zamowilam w minti, w cocolicie, w karmelowe,cefarm24, agito, homeandyou, tygryszoo i house. teraz gola i wesola czekam na paczki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ezebrę i mintishop odwiedziłam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ech, a ja nie mam pieniążków, z szafek wywalają się kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń
  12. Na ezebra robi się jakiś błąd, dwukrotnie próbowałam złożyć dziś na tej stronie zamówienie i w końcu nie wiem czy mi się udało czy nie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Na ezebra robi się jakiś błąd, dwukrotnie próbowałam złożyć dziś na tej stronie zamówienie i w końcu nie wiem czy mi się udało czy nie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam zamówić kilka rzeczy, jednak ostatecznie zrezygnowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się skusiłam tylko na e-zebrę i lady makeup (której u Ciebie zabrakło) ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kupiłam kilka rosyjskich kosmetyków na mazidelka.pl, dzisiaj żałuję, że nie zajrzałam jeszcze do Elfa Pharm:/

    OdpowiedzUsuń
  17. przydatny post , juz wiem gdzie zagladac :) a bandi uwielbiam kosmetyki z tej firmy sa dostępne w drogeriach hebe, ale malutko tego taam jest ;p

    OdpowiedzUsuń