6 gru 2014

Co kryje moja Mikołajkowa paczka ? :)

Ho,ho,ho ! Witam w ten mroźny i miły dzień czyli Mikołajki ! Dzisiaj jak już wiecie przychodzę do Was z paczuszką, którą sprawiła mi moja Mikołajka. Któż nią był i co wsadził do paczuszki... o tym już za chwilkę ! :)



Pierwsza tajemnica rozwiązana pozostało jeszcze zdradzić kto szykował dla mnie paczuszkę, a była to...

A teraz wszyściutko po kolei co się tam pięknego znalazło :D 
Na samym początku oczywiście nie mogło zabraknąć lakierów :D 
W moje łapki wpadł top z pazłotkiem, fioletowy glitter od Essence i neonik od Delia. 
Topikiem już pazurki malowałam, i całkiem fajnie się prezentuje. Topper świetnie się sprawdzi podczas karnawału, a neonik poczeka na gorące dni !:) 

Dalej mamy pilniczki doczepiane serduszka od MBL i różowy sypany brokat od Essence :) Kolor ma boski i niebawem zaprezentuje Wam z nim jakieś zdobienie :)


Kocham wszystko co jest do nawilżania włosów, bo moje ciągle tego potrzebują :D Na dodatek ta seria bardzo mi się marzyła i w swojej paczuszce również wsadziłam coś od Babuszki :)  Koszty jednak nie pozwoliły mi na więcej zakupów, więc strasznie się ucieszyłam jak zobaczyłam tą maseczkę u siebie w paczce ! :) Testowanie już rozpoczęte, pachnie nieziemsko! 


Dalej mamy szminkę od Yves Rocher :) Jeszcze jej nie testowałam, więc nie wiem jaki to dokładnie będzie kolorek, ale z tego co widać dość mocny i ciemny. Mam od nich już czerwień i bardzo lubię tą serię :) Nie wiem jak będzie z tym kolorem u mnie , ale cóż... zobaczymy :D 


Coś dla osłody! Byłam w szoku jak to zobaczyłam i od razu wzięłam się za testowanie :D Po raz pierwszy widziałam te słodkości, a co lepsze okazało się, że są z biedronki, a u mnie ich chyba nie ma  :( Do tego są produkowane dosłownie 5 km od mojego domu - kolejne zaskoczenie :D  Są mega słodkie, a takie rzeczy kocham najbardziej :D Musicie je sobie kupić ! Idealne do kawki :D 


Biżuteria to kolejna rzecz od której jestem uzależniona i której nigdy u mnie za wiele :D W moje łapki jak widzicie wpadły te oto cudaki i niestety... podróży nie przetrwały :( Biała gwiazdka ma całkowicie odłamany sztyft, a jeden czarny księżyc do połowy :( W  całości są tylko kwiatuszki, resztę jednak będę się starała naprawić :D  A jak się nie uda to i tak w jednym uchu mam więcej dziurek, więc na pewno się nie zmarnują :D 


I na sam koniec gwiazda paczuszki czyli piękna zimowa świeca z Ikea ! Słoiczek jest boooooski ! Uwielbiam takie motywy i co wieczór ją sobie zapalam i umila mi czas :) Zapach niestety się nie roznosi ( pachnie lasem!) , ale od czego są woski :D 
Piękna prawda ? :)



I tak oto prezentuje się moja paczuszka :) Mam nadzieję, że podoba Wam się tak samo jak i mi :) Mojej Mikołajce bardzo, bardzo DZIĘKUJE ! :** 
A Wy co dostałyście od Mikołaja ? :) 

W następnym tygodniu pojawi się post z podsumowaniem wszystkich Mikołajkowych paczek ! :) 

42 komentarze:

  1. alez cudownosci, musialas byc bardzo grzeczna dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja z takiej szminki byłabym bardzo zadowolona, bo taki kolor właśnie sobie zamówiłam :D
    Ogólnie paczka super! :)))
    W ogóle lubie oglądać zawartości, więc czekam na ten post :)
    W tym roku sobie jeszcze odpuściłam, za to z moimi dziewczynami robimy sobie jakieś drobiazgi i też losowałyśmy w 6 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę go na sobie przetestować i zobaczymy :D
      I ja już nie mogę się doczekać teog postu :)
      My też zawsze robimy sobie takie prezenciki i się losujemy ! :)

      Usuń
  3. Bardzo fajna paczka, miłego testowania :) ja dziś znalazłam bluzkę z sową ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna zawartość i mnie by zadowoliła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba świeczki zazdroszczę Ci najbardziej :D jest urocza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest przepiekna ! :D I urzekła mnie od pierwszego spojrzenia :D

      Usuń
  6. cudowna paczka :d Moja Mikołajka też się sprawdziła na 100% :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się ciesze, ze się udało ! :*

      Usuń
  7. Paczuszka super :) Te cukierki muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakier z Essence mi się podoba :)
    Ja jeszcze nic nie dostałam, dopiero pojedziemy z moim Mikołajem szukać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka ładna świeczuszka :D Cała paczka świetna - lakiery najchętniej bym Ci skradła :D
    Babuszkowe kosmetyki rosyjskie i mi się marzyły, a nawet w shinyboxie mi się trafił balsam do włosów, więc jestem przeszczęśliwa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super paczka:) Mikołajki mogłyby być częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ cudny kolor pomadki!! Uwielbiam ciemne kolory, choć nie na swoich ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna paczuszka ;)
    Ciekawi mnie świeczka najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna paczka, mam nadzieję, że cała akcja wypadła pomyślnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O rety,ale wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłaś bardzo grzeczna! :D Fantastyczną paczuszkę przyniósł Ci Mikołaj, ślinię się na widok pomadki, świeczki i ... słodkości :D
    Do mnie też Mikołaj trafił! ^^ Czekam na podsumowanie akcji, jestem bardzo ciekawa, co przyniósł reszcie uczestniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prezenty, zazdroszczę:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pokazuj brokat z Essence :D
    Świeczka faktycznie ma piękny słoik. :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekna paka!

    Glitter z essence mam i bardzo je lubie, zreszta jak sama firme.
    No i przypomnialas mi, ze mam niebieskiego zelka z folia z life, musze odszukac ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. No to ładny prezent od Mikołaja dostałaś! :) świeczka jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej, same wspaniałości, świetna paczuszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem strasznie ciekawa jak ta pomadka będzie wyglądała na ustach - podejrzewam, że mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Paczuszka idealna :D Postarała się ta Twoja Mikołajka :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna paczuszka :) Przyjemności z jedzenia, próbowania i używania :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej spodobała mi sie szminka.. a nad tymi cukiereczkami sie zastanawiałam w sklepie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  25. Z takiej paczki to i ja bym sie ucieszyła :D

    OdpowiedzUsuń
  26. musiałaś być bardzo grzeczna, że tyle prezentów dostałaś:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Postarał się mikołaj ;) Ja chyba najbardziej cieszyłabym się ze słodyczy :D jestem niesamowitym łasuchem, a teraz pochłaniam wszystko w tempie ekspresowym. Ojj będzie płacz jak wejdę na wagę :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Mikołaj wypaśny;)
    Ale słodkości najlepsze ;D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurcze, nie wiem czy w sklepie było jakieś dziwne światło, czy pani ekspedientka pomyliła testery, które mi pokazywała, ale ta szminka to był zdecydowanie fiolet! (mówiłam o Twoich preferencjach i pod tym kątem wybierałyśmy). Kurcze no, mam nadzieję, że kolor okaze się w miarę znośny...

    Nie wiedziałam, że te cuksy produkują blisko Ciebie :D Cóz za zbieg okoliczności... Ja je bardzo lubię ale już z mojej Biedry zniknęły kurcze.

    Dzięki za mikołajkową akcję, mi było bardzo miło, własnie piszę posta o mojej paczce i zaraz będzie u mnie na blogu :) No i chętnie przejrzę post podsumowujący całą imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szmineczka wpada w fiolet :) Jutro ją przetestuje i dam znać jak tam z kolorkiem, ale powinno być dobrze ! :*

      Były przepyszne i zdecydowanie za szybko mi zniknęły :(

      I ja już czekam aż wszystkie dziewczyny wrzucą posty i stworze podsumowanie :* Mam nadzieję, że każdemu spodobała się paczucha :)

      Usuń
  30. Twój MIKOŁAJ na prawdę baaardzo się postarał - tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna zawartość paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń