28 gru 2014

Blogowe Mikołajki - Podsumowanie naszych paczuszek !


Jak widzicie ostatnio trochę zaginęłam :) Nie pisałam nic przez praktycznie dwa tygodnie, co jak dla mnie jest dość długo :D Wszystko oczywiście przez uczelnie, święta i lenistwo. Wybrałam leżenie całymi dniami przed telewizorem niż włączanie komputera, a do tego ostatnie kilka świątecznych dni jeszcze przechorowałam. Nie dałam rady przyjść nawet do Was ze świątecznymi życzeniami :( Mam nadzieję, że święta minęły Wam w spokojnej rodzinnej atmosferze, tak jak to było u mnie :) Wszystkie Wasze posty jednak czytałam regularnie, więc aż tak zacofana nie jestem :P 
Dzisiaj jak widzicie przychodzę do Was z podsumowaniem naszych Mikołajkowych paczek :) Miało się ono pokazać maksymalnie na tydzień po zakończeniu akcji, jednak nie wszystkie dziewczyny dodały posty. Cały czas czekałam aż się one pojawią, niestety wciąż nie ma wszystkich :( Głupio mi robić podsumowanie gdzie nie będzie wszystkich zdjęć i paczek wszystkich uczestniczek. Tym bardziej jeśli jest taka sytuacja, że osóbka która kogoś obdarowywała sama opublikowała post z paczką, którą dostała, ale cóż... nie mogę już nic z tym zrobić :( posty miały być swego rodzaju "podziękowaniem" za paczuchę, a niestety nie wszystkie z dziewczyn się z tego wywiązały :( 
Jak wiecie w ary nie łączyłam, więc będzie po kolei kto co dostał i od kogo :) 
Do dzieła ! 



Frambuesa - paczka od : Rincewind
Moją paczuchę już widziałyście i wiecie, ze bardzo mi się spodobała ! :D Szminka już w użyciu i jest mega !!!! Fiolet CUDOWNY ! 

Zakupowa Fabryczna - paczka od: Angeliki :) 
Ubóstwiana Balea i troszeczkę świątecznego akcentu :) Marzy mi się ten biały wosk ! 

Hidiamond paczka od: Kasia 
Brak postu :(



Rincewind- paczka od: Kasi 

LilangBaso- paczka od: Patrycji 



Brak postu :(

Thewomenlife- paczka od: Zannxo




Patrycja- paczka od: LilangBaso

Zannxo- paczka od: TheWomenLife

Małgosia- paczka od: Szkatułki

Szkatułka- paczka od: Małgosi

Mam nadzieję, że nic nie pomieszałam i wszystko jest dobrze, bo przyznam się szczerze, że kilka razy się pogubiłam w tym poście kto komu i co :P Mikołajki mimo nie zbyt dużej kontroli z mojej strony ( nie sprawdzałam paragonów, numerów nadania, paczek przed wysyłką) myślę, że wypadły świetnie !  :) Oczywiście przytrafiła się malutka "wpadka", a wszystkiemu winna jak możecie się domyslić była... POCZTA POLSKA ! Wytłumaczcie mi jak paczka POLECONA może iść ponad tydzień ? Oni nigdy nie przestaną zaskakiwać... Na całe szczęście nie zgubili jej i dotarła cała i zdrowa ! 
Myślę, że za rok spokojnie powtórzę całą akcję :* Mam nadzieję, że dziewczynom również się ona podobała ! 
Buziaki ! 


26 komentarzy:

  1. świetny pomysł! chciałam dołączyć, ale bałam się, że zabraknie mi czasu - żeby nie było mi całkiem szkoda, zrobiłyśmy sobie blogowe prezenty z koleżanką i też wyszło świetnie :)
    może w przyszłym roku przyłączę się do tego typu akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna akcja, może w przyszłym roku dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna akcja! już to pisałam :D chociaż szkoda, że częśc nie pochwaliła się w postach :( .. tak jak piszesz - to taka forma podziękowania :)
    paczki świetne :) kilka mnie zaskoczyło, ale nie będe pisac, żeby nikogo nie urazic :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna akcja:) Piękne prezenty sobie zrobiłyście:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mikołajki były super! I wydaje mi się, że taka forma (mniejsza kontrola) jest lepsza, ponieważ wystarczy przeprowadzić dobrą selekcję osób biorących udział i wybrać te zaufane i nieanonimowe, co Ci się dobrze udało :) Jesli za rok będziesz robić Mikołajki to z pewnością wezmę udział. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. niezbyt... razem, razem.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna akcja... a i prezenty piękne :o)

    OdpowiedzUsuń
  8. To była świetna akcja i w przyszłym roku też wezmę udział! :) Strasznie bałam się, że paczka ode mnie nie dojdzie, albo coś w środku się popsuje, ale całe szczęście, wszystko było w porządku :) Rozczuliły mnie skarpetki w paczce dla Szkatułki, uwielbiam takie i zwykle dostaję je właśnie w okolicach Mikołajek/Bożego Narodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre z tych paczuszek są super! W tym roku okreś przedświąteczny był naprawdę ciężki, ale w przyszłym roku z chęcią dołączę do akcji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietna akcja :) Dobrze, ze problemy z Poczta Polska w ostatecznosci pozytywnie sie zakonczyly ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę fajna akcja :). Żałuję, że się do niej nie przyłączyłam.. Ale może za rok coś z tym zrobię:).

    OdpowiedzUsuń
  12. Super paczki :D Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne paczki! Na przyszly rok zostawie sobie rezerwe finansowa i tez wezme udzial w tej zabawie! W tym roku nawet kartek nie udalo mi sie wyslac, ktore planowalam dla niektorych dziewczyn ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna akcja - aż żałuję, że nie wzięłam udziału:)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna akcja a paczuszki świetne

    OdpowiedzUsuń
  16. ale niektóre paczuszki świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że nie wszyscy się spisali, ale i tak wielkich wtop nie było. Z Alinką zdążyłyśmy się też powymieniać poza mikołajkami. Fajnie tak poznać kogoś nowego w blogosferze :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Lizak z mojej paczki był pyszny, co z tego, że się patyk połamał, bo za bardzo go wygięłam. :D
    Dziękuję za wspaniała zabawę i liczę na coś podobnego za rok. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Super akcja :) ja się już wpisuję na przyszły rok :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Hehe poczta polska tak ma :D Oj w przyszłym roku koniecznie musze wziąć udział w tej akcji :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogłam się doczekać aż zrobisz podsumowanie :D Na kilka prezentacji paczuszkowych sama trafiłam, ale byłam ciekawa też tych, których blogów nie znam :D Widzę, że zabawa wypadła przednio i liczę, że za rok zorganizujesz akcję i będzie podobnie :D

    OdpowiedzUsuń