15 lis 2014

Zapowiedź testów :)

Dzisiaj przychodzę do Was szybciutko z malutką zapowiedzią testów. Pod koniec poprzedniego tygodnia dostałam kosmetyki marki EVREE, Przyznam się szczerze, że po raz pierwszy spotykam się z tą firmą i byłam przeszczęśliwa jak otrzymałam od nich propozycję współpracy :) 
Na paczuszkę nie czekałam długo, przyszła do mnie kurierem i nie mogłam się doczekać co tam cudownego włożyła mi firma :) Widziałam, że wcześniej dziewczyny testowały bodajże olejki do twarzy i widziałam wiele superlatywów :) 
Tym razem trafiły do nas produkty z serii MAXREPAIR i w moje łapki jak widzicie wpadł balsam regeneracyjny i krem do rąk :) 
Kosmetyki oczywiście już testuje !  Jak na razie zdradzę Wam tylko, że z obu produktów jestem zadowolona,  do tego przepięknie pachną i obecnie są na promocji w drogerii Natura, więc warto się wybrać i osobiście przekonać :)  Na półeczkach znajdziecie jeszcze dwa inne kolorki :różowy- odżywczy i niebieski- głęboko nawilżający. Z tego co pamiętam to kosztują (na promocji w Naturze) balsam około 12 zł i kremik około 5 zł, więc naprawdę warto :) 
Niebawem spodziewajcie się szerszej recenzji :)) 
Jeśli tak samo jak ja nie spotkałyście się wcześniej z marką to zachęcam Was do zwrócenia na nią swojej uwagi przy wizycie w drogerii czy poczytaniu o niej trochę w internecie i przejrzeniu bogatej oferty :) Myślę, że firma znajdzie wiele fanek, ponieważ w swoich produktach rezygnuje z sylikonów, parabenów i sztucznych barwników! :) 

25 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że się u Ciebie sprawdzą, przyjemnego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czerwony krem do rak widziałam też w SuperPharm, też w jakiejś promocji był :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa, bo słyszałam dużo dobrego o tej firmie jednak nie miałam jeszcze nic :) jeśli się sprawdza to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O fajne produkty ;-) czekam na recenzje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nawiązania współpracy i z niecierpliwością czekam na recenzję produktów. Zapraszam na mój blog (tworzę cykl postów - WYWIAD Z BLOGERKĄ)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj właśnie zaczepiła się przy Super Pharm Pani oferująca te kosmetyki, ale jakoś mnie nie przekonała do nich. Mam nadzieję że będziesz zadowolona:)

    www.esentialss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę owocnych testów. Ja jakiś czas temu otrzymałam olejek do twarzy i jestem nim zachwycona :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jakie śliczne zdjęcie, aż się chce czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również dostałam te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanych testów, chętnie przeczytam coś więcej o nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłych i udanych testów ;) Nie miałam tych produktów więc chętnie poczytam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę udanych dalszych testów :) Ja właśnie wczoraj pisałam o olejku do twarzy Evree, jest super, wcześniej znałam krem do stóp, wiec i o markę Evree kojarzyłam, ale dopiero teraz to jest na nią wielki bum :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej firmy, dlatego chetnie potem zapoznam się z Twoją recenzja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nie miałam nic z tej marki, ale kusi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych produktów,ale fajnie,że jesteś z nich zadowolona,życzę miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też zupełnie nie znam tej firmy... gdy będę w Naturze to zobaczę je :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłych testów :) Nie znam tej firmy, więc ostatnio z ciekawości kupiłam krem do rąk w SuperPharmie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. unusually cool blog ..
    I most like to visit this blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znałam tej firmy. Czekam na dłuższą recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam o tej firmie, zazdroszczę Ci tych testów. Czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa Twoich opinii :)

    OdpowiedzUsuń