28 lis 2014

Zakupy, paczki, współprace - LISTOPAD !


Sama nie wierzę, że ten miesiąc zleciał nam tak szybko ! Przed nami już święta,  sylwester i kolejny, nowy rok ! Niebawem zacznie się poszukiwanie prezentów. Ja już rozglądam się co tam bym mogła sprawić bliskim i kompletnie nie mam pomysłów :( Mam nadzieję, że jakimś cudem nagle mnie oświeci i będę wiedziała co komu sprawić :D Wy też macie z tym problem ? Czy u Was to wygląda zupełnie inaczej? Co roku obiecuje sobie, że będę notować przez cały rok co może się komu przydać i oczywiście jeszcze nigdy tego nie zrobiłam :D  Dobra, dobra już Was nie zanudzam i przychodzę do Was z ostatnimi miesięcznymi nowościami ! :))

ZAKUPY! 
Przyznam się Wam, że w tym miesiącu konkretnie się obkupiłam i to nie kosmetycznie :) Na blogu nowości się nie pojawią, ale sprawiłam sobie nowe buty, spodnie kilka bluzek i sukienkę :) Ach noi oczywiście wybrałam się na małe łowy do SH - uzbierałam już kilka rzeczy, więc to akurat pojawi się w oddzielnym poście, bo dawno już takiego nie było ! :) 

Poza tym miałam nie iść do Rossmana, ale, że przed siłownią miałam te 5 minut to wpadłam tam dosłownie na chwilkę i jak znalazłam jedną cudowną rzecz to od razu stwierdziłam, że przecież muszę ją kupić i dobrać drugą :D Noi takim oto sposobem nie ustrzegłam się ! W moje łapki wpadł błyszczyk, piękny fiolet i puderek :) Za całość zapłaciłam zawrotną cenę.... 9,69 ! :)) 

Kolejna paczucha przyszła do mnie z zamówienia od BPS - tej ze współpracy dalej nie dostałam...  Na tą czekałam niecały miesiąc, zamawiałam ją na początku miesiąca, a opłaciłam punktami, które zbieram na swoim koncie na stronie sklepu :) 
Płytkę już Wam pokazywałam w ostatnim zdobieniu i na pewno pojawi się jej "pełna" recenzja :) Naklejki niebawem, a pierścionek jest tak malutki, że lepiej nie mówić :P 
Płytka koszt 0,99$, naklejki tak samo, a pierścionek 0,69$, więc same musicie przyznać, że żal było nie brać :P 

I ostatnie rzecz z tej grupy to gazeta :) W sumie nie wiem czemu pojawia się dopiero w tym podsumowaniu, bo dostaję ją co miesiąc z prenumeraty :) Ta akurat była ostatnia, a nowej nie wykupiłam :( 


PACZKI ! 
Na sam początek cudowna paczka od Patrycji z bloga: malenkabloguje ! Była na tyle Kochana, że kupiła mi u siebie w Biedronce pędzle, których u siebie nie dostałam i przysłała  :) Do tego dorzuciła mi kilka cudeniek i tak w moje łapki wpadło jeszcze to piękne, skórzane serduszko, dwa lakiery, kilka próbek i maoam! Pędzle oczywiście mocno testowane i wypadają przecudownie :) Są milutkie i świetnie aplikują puder czy róż :)   Jeszcze raz przeogromne: DZIĘKUJE :* Cudownie, że w blogosferze można poznać takie świetne osóbki :))

Kolejna paczucha od Puszki za bycie jej top komentatorem  :) Lakier i glitter już Wam prezentowałam na blogu. Złote ćwieki pojawiły się w ostatnim zdobieniu :) Do tego całą masa innych cudowności!

I ostatnia paczucha jeszcze będzie tajna, a na blogu pojawi się dopiero w przyszły weekend :) Potrzymam Was jeszcze trochę w niepewności, zdradzę tylko, że jest od mojej Blogowej Mikołajki :))


WSPÓŁPRACE!
Tutaj współpraca, którą już Wam pokazywałam na blogu, więc powinnyście ją znać ;) Produkty od Marki Evree - kremik już zrecenzowany na blogu, balsam cały czas czeka na swoją premierę ! :) 




A co do Was wpadło w tym miesiącu? 
Macie już pomysły na prezenty dla bliskich? 


I oczywiście przypominam Wam o głosowaniu na wzór tygodnia 2 w paznokciowym projekcie !! jakaś mała frekwencja w tym tygodniu ! :D 

55 komentarzy:

  1. fajne nowości,miłych testów życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Się nazbierało! :) Ja też czekam nadal na swoją paczkę od BPS, trochę się to dłuży, hmm..

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję ostatniej współpracy, super paczki i fajne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach piątka kochana, ja też nie mam prezentów jeszcze, mam nadzieję, że uda mi się coś niedługo znaleźć.
    Jestem ciekawa co znalazło się w paczuszcze od mikołajki, bo wygląda pokaźnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, oby ! Tyle cudowności już się pokazuje w sklepach ! :)
      Niebawem będzie :D

      Usuń
  5. Dużo fajnych rzeczy, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak sprawdza się ten błyszczyk z Wibo? Kolor jest widoczny? Te gumy Maoam przypominają mi dzieciństwo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczyk ma fenomenalny fioletowy kolor ! I w smaku i zapachu cudo ! Ale z trwałością słabo :((

      Usuń
  7. same wspaniałości :) Błyszczyku jestem strasznie ciekawa bo sama miałam w planach jego kupno :D

    OdpowiedzUsuń
  8. łoo, sporo Ci się tego nazbierało ;) Jestem ciekawa kosmetyków z Evree. A maoam bym zjadła teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo fajnych rzeczy widzę :) też testuję balsam i krem Evree :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To tajemnicze pudlo to zestaw startowy do hybryd? Chcesz nas tydzien trzymac? Buuu

    To BPS nie da mi zyc! Musze zrobic z tym PP ;)

    Gratuluje wspolpracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie hybrydy, ale cały czas planuje je kupić więc pewnie niebawem się pokażą :D

      Dziękuje :)

      Usuń
  11. na Evre też poluje. u mnie w tym miesiącu wpadła paletka Death by chocolate, tak długo się na nią czaiłam i nareszcie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja póki co zbieram pomysły i planuje skorzystać z darmowej dostawy żeby coś bliskim już kupić :D ale póki co też ciężko mi to idzie :(
    A nowości dlaczego nie będzie? :(((
    I czekam od post z sh! :D

    Nowości świetne :)
    Pokazuj błyszczyk, bo mimo że nie lubie to wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo ! Już sobie notuje do jakich sklepów zajrzeć :D A Ty znalazłaś już coś ciekawego ?:)
      Jakos tak wyszło, że nie zrobiłam zdjęć :D
      Haha niebawem !! :D

      Usuń
  13. Gratuluje świetnych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo fajnych rzeczy:-). Mam też te kosmetyki evree i jestem zachwycona:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja akurat poczyniłam konkretne zakupy :)
    Super nowości

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne cudeńka :) Ja się nie pochwalę zakupami, bo w listopadzie przekroczyłam swój paznokciowy budżet 3-krotnie... wszystko przez wyprzedaże w BPS i mojemu uzależnieniu od płyteczek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaha ja czekam też na jeszcze dwie płytki od BPS :D

      Usuń
  17. Pędzle z Biedronki? Zaciekawiłaś mnie:) Będzie szczegółowa recenzja produktu? Bardzo ciekawa jestem, która firma wyprodukowała dla Biedronki pędzle. Z wyglądu przypominają EcoTools.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to własnie mają być podróbki Eco :D Są super i pojawi się o nich post w takim razie :))

      Usuń
  18. Właśnie, też jestem bardziej ciekawa jakości pędzli. A ja na tej promocji również kupiłam ten puder:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie będzie post z pędzlami :))

      Usuń
  19. ja na paczkę ze współpracy z BPS czekałam ok. 5-6 tygodni więc Twoja pewnie jeszcze dotrze :) widzę tyle wspaniałości u Ciebie, że szok:) miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe nowości. Oby wszystkie sie sprawdzily :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja z prezentami mam co roku dokładnie tak jak Ty :) zresztą wiele rzeczy sobie obiecuje jak np. systematyczną naukę, a potem wychodzi i tak że uczę się dzień przed egzaminem i dopiero jest płacz.. :D miłego testowania wszystkich nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  22. No po raz kolejny cieszę się, że paczka przypadła Ci do gustu - szkoda by pędzle podróżowały same ;)
    Ciekawi mnie paczka od Mikołajki, ogólnie całe podsumowanie akcji :D No nie mogę się doczekać :D (mojej paczki również^^)
    Kurczę to błyszczyk?! Nie wiem jak patrzyłam, ale myślałam, że tam same tusze były :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah ja też nie mogę sie doczekać co tam dostaniecie i zrobić podsumowania :D
      Błyszczyk, błyszczyk :D Jak tylko go dostrzegłam to od razu brałąm:D

      Usuń
    2. Kurczę no, ale ze mnie gapa :D

      Usuń
  23. Sporo tych nowości, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne nowości, jestem ciekawa co jest w tej paczuszce:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie najbardziej ciekawi od kogo dostałaś paczkę :D
    Dumam nad tym, kto mógł dla mnie przygotowywać :D
    Moja już w drodze z tego co widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miłych testów, czekam na opinię :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe nowości :) Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale owocny miesiąc ;)!
    Miłego testowania ;)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierścionek z BPS taki mały, bo to pewnie knuckle ring ;) Ja właśnie takie zamówiłam i czekam z utęsknieniem xD
    Złożyłam w końcu zamówienie na born pretty, korzystając z obniżek na koniec listopada. Mam nadzieję, ze przyjdzie mi przed świętami, zamówiłam płytkę z cudownymi płatkami śniegu i chciałabym wystemplować je na święta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo tak ! Założyłam go tak i jest idealny :D Nigdy bym na to nie wpadła ! :P
      ja właśnie też miałąm zamawiać świąteczną płytkę, ale w końcu sie przestraszyłam i nie zamówiłam :D W sumie akurat z płatkami to będzie na całą zimę :) Ja chciałam z choinką i świętym Mikołajem :P Mam nadzieję, że do Ciebie dotrze ! :) Ja czekam na dwie paczuszki od nich :)

      Usuń
  30. Ja wciąż czekam na swój MIKOŁAJKOWY upominek :)

    OdpowiedzUsuń