1 lis 2014

Ulubieńcy Października ! :)

Dzisiaj przychodzę do Was z kilkoma ulubieńcami października :) Kosmetyki na obecną chwilę u mnie niezbędne ! Będzie trochę i kolorówki i pielęgnacji, to do dzieła !

1. GRACE COLE- Passion fruit&Guava- Body Scrub- Pilling do ciała kupiłam jakiś czas temu w Hebe i u mnie sprawdza się wyśmienicie. Do wyboru mamy chyba 4 zapachy, ja skusiłam się na ten, który od razu mnie oczarował :) Jest dość tani, niestety nie pamiętam ile za niego zapłaciłam. Nie jest to mocny zdzierak, ale na skórze zostawia tłuściutki filtr :) Niebawem pojawi się jego szersza recenzja :) 
2. BALEA - krem do rąk. Jeden z dwóch kosmetyków w tym zestawieniu, który dostałam od Ali za wygraną w jej rozdaniu :) U mnie sprawdza się wyśmienicie ! Ma piękny zapach i ładnie nawilża dłonie. teraz zdecydowanie potrzebują one więcej kremu, bo pogoda sprzyja wysuszaniu. Napewno pojawi się jego szersza recenzja ! :) 
3. BALEA- odżywka do włosów bez sylikonów .Drugi kosmetyk, który dostałam od Ali :) Pierwszy raz mam styczność z Baleą i jestem nią zachwycona. Tutaj przed Wami odżywka- ja byłam przekonana, że jest to szampon ! :D Na całe szczęście w końcu się jakoś dowiedziałam cóż to jest:P Dwa razy normalnie umyłam nią włosy i zdecydowanie ją pokochały ! Pięknie je wygładza i przecudownie pachnie ! I tutaj pojawi się szersza recenzja !
4.MANHATTAN- lakier do paznokci nr.67S. Pokazywałam Wam go już w nowościach miesiąca. Dzięki niemu w końcu przekonałam się do niebieskości na pazurkach ! Na obecną porę jak dla mnie kolor jest po prostu idealny! Lakiery mają świetne krycie, praktycznie jedna warstwa wystarcza, ale ja oczywiście z przyzwyczajenia nakładam dwie :) Do tego pięknie się błyszczy i długo trzyma, cóż można chcieć więcej? Oczywiście niebawem pojawi się jego swatch :)
5.KOBO- Dusty Rose nr. 304. Ten kosmetyk również pokazywałam Wam w nowościach miesiąca. Pierwsza szminka bez której obecnie nie wyobrażam sobie wyjścia ! Ma przepiękny fioletowy kolorek i ja jestem nią oczarowana! Już w ostatnim poście prosiłyście mnie o swatch, więc niebawem się on tutaj pojawi :) Planuje zakup kolejnych kolorków jak znów będą na promocji :) Jak już wspominałam dałam za nią jedynie 8 zł :)  Kosmetyki Kobo jeszcze mnie nie zawiodły ! 

34 komentarze:

  1. Kolor szminki rzeczywiście jest idealny, ale już z Kobo się za bardzo nie lubię. Wszystkie ich szminki wysuszały mnie od pierwszego użycia. Może coś zmienili niedawno, warto sprawdzić dla tego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przed używam pomadki nawilżającej, więc nie zauważam żadnego wysuszania :) Ale doświadczenie moje ze szminkami jest zerowe :P

      Usuń
  2. Ta odzywka chodzi za mna juz jakiś czas. Na pewno bedzie kiedyś moja : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam tylko tą odżywkę z Balea, chociaż osobiście bardziej polubiłam się z wersją z mango i aloesem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja może i bardziej bym się z tamtą polubiła , ale jedyne co używałam od Balei to właśnie ta odżywka :P

      Usuń
  4. nic jeszcze z tego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Scrub mnie zaciekawił :) A lakier ma piękny kolor, podkradłabym Ci go :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też , ja też :D
      Z odżywek Balea z tej linii lubię mango&aloes ;)

      Usuń
  6. super blog
    zapraszam do mnie
    http://monicalifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe produkty :) zainteresował mnie peeling. Lakiery manhattan bardzo lubię, zazwyczaj dobrze się u mnie spisują ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ochotę na odżywki Balea, ogólnie :) szczególnie na mango, ale ta też :)
    A pomadkę chce zobaczyć z bliska <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie , będzie ! :D Tylko zdjęcia zrobie !

      Usuń
  9. Szczerze mówiąc jeszcze niczego z Twoich ulubienców nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi ulubieńcy, ten lakier z Manhattanu ma śliczny odcień, w sumie chyba mam podobny z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  11. GRACE COLE- Passion fruit&Guava- Body Scrub - muszę sobie go sprawić! Wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten krem do rąk, muszę go w końcu zacząć używać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nic z Twoich ulubieńców, ale na pewno chętnie bym wszystko wypróbowała :D W szczególności peeling i szminkę. Ten lakier ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam tą odżywkę i lakier. :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam pomadkę z Kobo (inny odcień) i bardzo sobie chwalę! Muszę kiedyś zainwestować w więcej kosmetyków tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam straszną ochotę na ten Scrub :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też wygrałam kosmetyki Balea w rozdaniu i nie mogę się doczekać kiedy je otworzę:)
    Widzę, że wszyscy Twoi ulubieńcy utrzymani są w odcieniach fioletu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo no rzeczywiście ! Fiolet to mój ulubiony kolorek :P

      Usuń
  19. U mnie ta odżywka w ogóle się nie sprawdziła ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Niedawno kupiłam właśnie pomadkę Kobo w tym samym odcieniu i również jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko ja ją pokochałąm :)

      Usuń
  21. Miałam maskę z tej figowej balea i była całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale się cieszę, że wśród Twoich ulubieńców znalazło się coś z wygranej! :)
    Pokazuj pomadkę, pokazuj :>

    OdpowiedzUsuń
  23. Nic nie miałam z Twoich ulubieńców, ale dobrze wiedzieć jakie kosmetyki się sprawdzają ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  24. Żadnego takiego samego kosmetyku nie miałam, ale teraz testuję szampon Balea i również jestem zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Akurat używam tą odżywkę Balea i też ją polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń