26 lis 2014

Sugar Skull ! PP tydzień 3 - Meksykański ! :)



W poniedziałek dotarła do mnie zamawiana na początku listopada paczuszka od BPS . Zamówiłam sobie pierścionek, naklejki i płytkę, którą przedstawię Wam w tym poście  :) Jak wiecie, albo i nie od zawsze miałam problem z robieniem stempli, mimo tego i tak się nie poddawałam i to już 3 płytka w moich zbiorach. Wszystko oczywiście zrzucałam na swój stempel. Jest to ten podstawowy od Essence. Zmatowiłam go trochę pilnikiem tak jak radziły mi niektóre z Was i czy jest lepiej? 
Planuje zakupić ten od Konad, podobno jest najlepszy, ale przez święta go sobie odpuszczę na razie :) 


I uwaga.... po raz pierwszy udało mi się odbić na kartce WSZYSTKIE wzory z płytki tak, że chociaż przypominają to co powinny ! Czyli spora zasługa dobrej płytki :) Te poprzednie które posiadam widocznie mają za słabe żłobienia i przez to odbicie niektórych wzorów jest praktycznie dla mnie niemożliwe :( Oczywiście perfekcyjnie nie jest, do perfekcji jeszcze długa, długa droga przede mną, ale zawsze jest już jakiś progres ;) 
W tym zdobieniu wahałam się między użyciem wzoru z różami, a właśnie tymi gwiazdkami. Jak widać padło na to drugie :) Kolejne co mnie kusi to właśnie te urocze róże i kotek. Płytkę jeśli chcecie przedstawię Wam dokładnie w oddzielnym poście razem z moją "próbną" karteczką do odbijania ^^.
Lakier którego użyłam do odbicia wzorku to HEAN nail art, z takim malutkim pędzelkiem. Poza tym na pazurkach czarny Lemax, biały Lovely (tragicznie mi zgęstniał!) i brokat od Wibo :) 


Jako, że w tym tygodniu Paznokciowego Projektu przed nami Meksykańskie Hallowen to jak widzicie nie mogło zabraknąć SugarSkull :)  Mam nadzieję, że moja chociaż trochę ja przypomina :P Niestety na pazurku już jej nie ma, bo wczoraj przy siekaniu pieczarek zahaczyłam nożem i odpadła mi połowa lakieru :( Ja kucharka ! 
Już nie mogę się doczekać Waszych zdobień ! Jak zwykle będą pewnie prawdziwymi działami sztuki :) 


I oczywiście zapraszam Was do głosowania na najlepsza pracę poprzedniego tygodnia ! 
Warto zajrzeć i zobaczyć jakie cuda dziewczyny zmalowały na Indiański tydzień :) 


Zapraszam Wa również do zakupów na BornPrettyStore , z tym kodem będziecie miały 10% zniżki :) Płytkę kupiłam za.... 0,99$, bo akurat była na promocji ! Staram się tam kupować tylko przecenione rzeczy, a robiąc to korzystam z punktów, które otrzymuje za zamieszczenie recenzji i zdjęć u nich na stronie :) Na piątek z okazji BlackFriday szykują się spore promocje, więc ja już na nie czyham :D 



49 komentarzy:

  1. Już kolejne zdobienie ? Szybka jesteś :D Ja mam stempel i zdrapkę Konada od chyba 2 lat i przez ten czas jeszcze nie mogłam się zebrać, by kupić jakąś ładną płytkę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtorki mam wolne to tak wychodzi zawsze :D aż sama jestem w szoku, ale potem nie miałąbym pewnie kiedy :P

      Usuń
  2. Ja mam czarny stempel z BPS i bardzo go sobie chwalę.. a nie kosztuje majątku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę zainwestować w dobry stempel i lepsze płytki.
    Słyszałam (tutaj: http://prettynailsbykasia.blogspot.com/2014/11/born-pretty-store-nowe-plytki-i.html), że w piątek na BornPrettyStore ma być mega promocja, wiele produktów na myć po 0.99 $ ;) Ale na stronie nigdzie nie mogę odnaleźć takiej informacji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, dziwnie oni mają na tej stronce... Ale mnie się wydaje, że to 28.11 ma być i dopiero w piątek pojawi się jakieś konkretne info.

      Usuń
    2. Mi też się wydaje, że dopiero 28 coś tam się pojawi na promocji, a teraz jest tylko taka malutka zapowiedź :)

      Usuń
  4. Super zdobienie :)
    Ja dopiero powoli zabieram się do planowania co na swoich paznokciach zrobię ;)
    W taki sam sposób zniechęciłam się do stempli! Moje płytki to tragedia :D
    Teraz postanowiłam dać im drugą szansę i czekam na skromne zamówienie BPS :)
    --
    francja-elegancja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo jestem ciekawa co tam zamówiłaś :D
      Akurat miałam wolne poszukałam trochę inspiracji i coś tam znalazłam :D

      Usuń
  5. Mam stempel i płytki z essence i też mi się wydaje, że są za słabo wyżłobione. Na jednym mam kratkę pepitkę i jeszcze nigdy nie udało mi się jej odbić całkowicie na paznokciu - a prób było wieeele :D Też planuję kupić płytkę z Konad :) Mani mi się bardzo podoba, czekałam na nie :D Jestem też ciekawa innych prac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli wina po stronie Essence :( Szkoda, że tak słabo się postarali.
      Dziękuje :)

      Usuń
  6. Ale pięknie wyszło to zdobienie ;) Te gwiazdki na najmniejszym palcu są urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż dziwne ale nigdy nie miałam żadnej płytki, ogromnie mi się podobają zdobienia, które można za ich pomocą zrobić, ale trochę się boję, że zamówię płytkę a ona będzie właśnie źle wyżłobiona czy coś. Nie wiem, może kiedyś. A paznokcie wyszły bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też miałam spore obawy przed tymi płytkami noi wyszło tak, że dwie pierwsze są tragiczne :( Ta z BPS jak na razie wypadła najlepiej :)

      Usuń
  8. Czacha jest super :)) Wstyd przyznać, ale ja jeszcze nie pomyślałam nad swoim zdobieniem na ten tydzień...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny efekt, muszę dorwać taki brązowy piasek

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem dobry stempel ma właśnie BPS, po zmatowieniu polerką śmiga jak trzeba :) Pazurki wyglądają fajnie, u kogoś bardzo lubię miksy, u siebie już mniej, nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę właśnie spojrzeć na ich stemple, moze będą na promocji w Pt :) Ja tak mam ze wzorzystymi pazurami :) U siebie nie lubię u innych tak :)

      Usuń
  11. Mam z Konada tylko mini stempel,ale jest najlepszy,najdokladniej odbija

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę w końcu zainwestować w te płytki do zdobień bo bardzo mi się podobają tego efekty :) co to za lakier na środkowym pazurku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na środkowym pazurku pisałam w poście, że jest to brokatowy piasek od Wibo :)

      Usuń
  13. Ale super ;) Bardzo mi się podoba !:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też mam już gotowe zdobienie i wpis na ten tydzień :) Mam nadzieję, że mogę je dodać tutaj :p
    http://twoje-paznokcie.blog.pl/2014/11/26/tydzien-meksykanskie-halloween-w-projekcie-u-frambuesy/

    Do tej pory pisałam komentarze z konta google jako Dominika Boruta, ale komentowanie jako mój blog jest wygodniejsze. Mam nadzieję, że w ten sposób Ci nie namieszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak :) Dziekuje za link.

      Nie ma problemu :) Mi też wygodniej komentować przez blog :)

      Usuń
  15. Stemplowanie wciąga więc uważaj bo będziesz chciała więcej i więcej :) Śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe zdobienie :) ja mam cztery stemple jeden z ebay drugi od B. no i jeszcze z Konada i BPS i najlepiej mi się odbija tym z ebaya i od B. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow ile stempli! :D I ja muszę sie wreszcie w jakiś zaoopatrzyć :)

      Usuń
  17. Hehe, ale fajne! Takie inne :-) Wyjątkowe :D
    Ja aż dziwne ale stempelków nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wartyo je kupić ! Jest taki wybór ! :D

      Usuń
  18. Fajny pomysł ;p. Ja to zawsze mam problem z pomalowaniem paznokci , zawsze się wkurzam jak umażę skórki ;p .

    OdpowiedzUsuń
  19. Musze w koncu zrobic z tym PP i zrobic skok na BPS

    OdpowiedzUsuń
  20. Mówiłam, że paczucha przyjdzie :-D
    Świetne zdobienie - ładnie dobrane kolory no i fajne stemple :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyszła, przyszła, ale to ta z zakupów, a nie ze współpracy :( Tamtej dalej nie ma :(

      Usuń
    2. Kurczę, właśnie tak w nowym poście przeczytałam i aż wróciłam do tego, żeby sprawdzić co nie tak przeczytałam..Ehh.
      Mam nadzieję, że ta ze współpracy również dojdzie :*

      Usuń
  21. Moja wersja na 3 tydzień :)

    http://anitakulikowska89.blogspot.com/2014/11/paznokciowy-projekt-3meksykanskie.html

    U Cb widzę wyszło ciekawie :D te gwiazdki i czaszka wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje zdobienie na 3 tydzień projektu
    http://nailartbymargaret.blogspot.com/2014/11/projekt-paznokciowy-tydzien-3.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie ;)
    A to moje zdobienie:
    http://joannes-polishes.blogspot.com/2014/11/razem-przejdziemy-przez-swiat.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba będę ostatnia :) Moje meksykańskie mani: http://prettynailsbykasia.blogspot.com/2014/12/razem-przejdziemy-przez-swiat.html
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń