21 lis 2014

PP - Indiański Tydzień ! :)



Dzisiaj przychodzę do Was z moim projektem do Indiańskiego tygodnia. Widziałam już sporo Waszych prac i wszystkie mnie oczarowały :) Oczywiście mamy całą masę łapaczy snów i piórek, u mnie również nie mogło ich zabraknąć. Na samym początku miałam zupełnie inny pomysł, planowałam pójść trochę bardziej w azteckie wzory. Później okazało się, że może wcale nic nie zmaluje, aż wreszcie na pazurkach wylądowało to co widzicie :) Jako, że mam hybrydy (moje pierwsze!) stwierdziłam, że ten tydzień raczej będę musiała pominąć. Wczoraj jednak "odpadła" mi ta z palców środkowych, więc dzisiaj zmalowałam pazura zwykłym białym lakierem od Lovely, a na niego naniosłam coś farbkami akrylowymi co ma przypominać łapacz snów ;) Na reszcie paluchów mam tygodniowe hybrydy, więc odrost zaczyna już być widoczny :) Na neonkowej żółci namalowałam piórko i mam nadzieję, że je przypomina ;) Reszta paznokci jest w kolorze uwaga, uwaga.... ŚLIWKOWEGO FIOLETU ! Nie mam pojęcia co ten mój aparat dzisiaj, ale prawdziwego koloru w ogóle to nie przypomina... Moja praca nawet w połowie nie umywa się do Waszych, które już widziałam, ale co tam ! Trening czyni mistrza ;)


Wszystkie prace z tygodnia ludowego możecie zobaczyć o TUTAJ ! 
Przypominam Wam również o głosowaniu na według Was najlepsze pazurki.

50 komentarzy:

  1. Coś czuję że ten tydzień będzie pełen łapaczy snów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak :) Na 10 pracy które już otrzymałam tylko jedna jest bez łapaczy snów :P

      Usuń
  2. Motywy piórkowe i takie podobne bardzo mi się ostatnio podobają, ale wykonania mogę tylko pozazdrościć. Cierpliwości też :D Połączenie kolorów na środkowym jest jednym z moich ulubionych <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie zdobienie :-), u mnie nie będzie ani piórek, ani łapaczy snów :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, coś czułam, że łapacze to będzie temat przewodni ;) Sama nie mogłam się powstrzymać, żeby też je zmalować. Tym bardziej, że nie pamiętam, kiedy miałam na to okazję. Dzięki Twojemu projektowi mogę nieco poszaleć :)) Świetnie dobrałaś tematy - każdy tydzień zapowiada się fascynująco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh łapacze snów królują :D Twoją pracę już widziałam i jest przecudowna ! :)) Indianin wygrywa wszystko :D
      Starałam się z tymi tematami bardzo :) Tak, żeby nie były monotonne , tylko kolorowe i dawały nam spore pole do popisu :) Więc przeogromnie się ciesze, że się podobają :)

      Usuń
    2. Niestety nie mogę u Ciebie komentować postów, bo masz Google+ , a ja go nie używam :(

      Usuń
    3. oj, widzisz - nie miałam pojęcia, że posiadanie G+ to jakiś problem... jeśli chodzi o sprawy techniczne prowadzenia bloga, to jestem kompletnym laikiem ;)

      Usuń
  5. Oryginalnie i kolorowo, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszedł Ci ten łapacz snów, jestem nim oczarowana <3
    Co do hybryd - coś słabo je Ci zrobiła, skoro odpadły po tygodniu. I są nierówno domalowane, a hybrydami pokrywa się o niebo lepiej i równiej niż zwykłym lakierem ;)
    Moje hybrydy trzymały się 3 tygodnie bez naruszenia, ale jednak to nie dla mnie. Za często muszę mieć coś innego na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje CI ślicznie ! :)
      Hybrydy nakładam sama , tak na szybkości, żeby tlyko sprawdzić jak to mi z nimi będę i czy będą mi się podobały :) Zastanawiam się nad zakupem, więc chciałam je wypróbować :) I też raczej stwierdzam, ze 3 tyg w jednych pazurkach nie wytrzymam :P

      Usuń
  7. Super! Bardzo mi się podoba. Szczęśliwie się złożyło, że Ci odprysnął ten lakier ;)
    U mnie miało nie być łapacza- na początku namalowałam peyotl ale jakoś tak... Całość wydawała mi się zbyt dziewczyńska :D no i co... I wyszło, że jednak łapacz się pojawił...
    Może następnym razem zrobię coś bardziej twórczego :)
    --
    francja-elegancja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dziękuje CI ślicznie :*
      Twoje zdobienie jest przepiękne i już Ci pisałąm, że jestem nim oczarowana :) Poszłaś w zupełnie inną stronę niż reszta dziewczyn :)

      Usuń
    2. Fra - co to znaczy bardziej twórczego?? Zrobiłaś przepiękne zdobienie, poziom twórczości 15 punktów na 10 możliwych ;))

      Usuń
  8. fajny projekt :D a kolorek hybrydy mi się podoba :d nawet jeśli jest przekłamany ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękne! :)
    sama sobie robiłas hybrydki :D?
    czekam od podsumowanie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny motyw :) ja mam przygotowane 2 zdobienia na ten tydzień, wkrótce je opublikuję ;)
    PS. a nie próbowałaś malować wzorków po prostu na hybrydzie? można coś na wierzchu zmalować, a później bez problemu zmyć zmywaczem bezacetonowym ;) hybryda zostanie bez zmian :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie Indianie tez kojarza sie z lapaczami snow i piorkami, wiec tez bym w to celowala!

    Podoba mi sie Twoje zdobienie!

    Co do kolorow to przy tej pogodzie to ja w ogole nie umiem wylapac wlasciwego koloru lakierow ;(

    A co do hybryd to widze, ze wszystkie sa kaprysne, ale zeby po 3 dniach odpadla?! To bylo specjalnie zebys zdobienie zrobila ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba Twój pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nie zaczęłam ich robić, ale będzie post z nimi jutro, mam taką nadzieję, też myślałam o łapaczach snów i piórkach, no ale zobaczymy :P
    Tak szybko Ci kochana odpadła hybryda :O ? Jak ja miałam na paznokciach to 3 tyg się trzymała zawsze bez żadnego odprysku, tylko, że odrost był już bardzo widoczny i trzeba było zdejmować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są! :) Ogólnie sama muszę coś indiańskiego u siebie wyczarować bo podobają mi się takie wzory, a sama miałam takie chyba z raz tylko może :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie ;) No i masz rację, będzie dużo łapaczy snów, też się na nie zdecydowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. No i bardzo ładnie :) Zachęcam do wzięcia udziału w zabawie na moim blogu. Tworzę cykl postów WYWIAD Z BLOGERKĄ, jeśli Jesteś zainteresowana to pisz w komentarzu pod wpisem :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piórko zdecydowanie jest piórkowe ;)
    Indiański motyw pozostawia duże pole do popisu.
    Mam nadzieję, że mi wybaczysz ale ja i w tym tygodniu odpadam. Moja córcia ząbkuje i nie bardzo mam czas, ani ochotę na malowanie... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny łapacz :) bardzo mi się ten motyw podoba, ale nie próbowałam go nigdy malować ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie -bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny ten łapacz snów. Trudno było go namalować??

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na paznokciach nie umiem namalować nic, więc szczerze podziwiam, wyszło bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie :) ja tak nie potrafię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. o popatrz a ja też mam łapacza :)
    Podaję link tutaj
    http://anitakulikowska89.blogspot.com/2014/11/paznokciowy-projekt-2indianski-tydzien.html

    Co do Twojego jest równie piękny jak i u wielu innych uczestniczek :D piękny kolor hybrydy

    OdpowiedzUsuń
  24. zdobienie na drugi tydzień :-)
    http://lakierkowo.blogspot.com/2014/11/razem-przejdziemy-przez-swiat-tydzien-2.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Łapacz snów na paznokciach! Tego jeszcze nie widziałam :) Fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobają mi się te Twoja paznokcie. Świetnie się prezentują, nie bądź taka skromna.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobra u mnie jest post, na ostatnią chwilę, ale lepiej niż wcale ;) [http://szaronabloguje.blogspot.com/2014/11/paznokciowy-projekt-indianski-tydzien.html]

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Kułde nie ten post ;-)
      Ale paznokcie piękne ;-P

      Usuń
  29. Ładniutkie! Podoba mi się połączenie kolorów, no i sam łapacz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięeeeeekny *.* Zainspirowałaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń