10 lis 2014

Polskie Ludowe ! Projekt tydz. 1 :)



Kochane jak wiecie od dzisiaj rusza mój projekt paznokciowy pt. "Razem przejdziemy przez świat" i tak oto z tej okazji przychodzę do Was z moim pierwszym zdobieniem, czyli POLSKIE LUDOWE.
Jeśli są jeszcze jakieś chętne (a jest nas już 16!) to zapraszam Was do zgłaszania się pod notką wprowadzającą KLIK. Macie jeszcze tydzień na wykonanie pierwszego wzorku :)
Ja jak na razie widziałam już jedną pracę i jest totalnym przeciwieństwem tej ! Autorka zapewne wie o kim mowa :) U mnie czaro i ponuro, u niej jasno i promieniście. Jak widać przed nami będzie sporo różnorodnych ludowych pazurków, a każdy będzie je interpretował jak mu się najlepiej podoba :)
Ja poszłam we wzory, które często spotkamy na jakiś "gadżetach" ludowych typu, bransoletki, chusty czy kolczyki :) Na bazę posłużył mi czarny Lemax, który również ostatnio Wam prezentowałam na blogu.  Kwiatuszki wykonane farbami akrylowymi od PROMOTOPROMORO i powiem Wam szczerze, że nawet ich niczym nie zabezpieczyłam, a trzymały się tak dobrze, że jeszcze sprawiły mi problem przy zmywaniu !
Praca szczytem umiejętności nie jest i w sumie to przyozdobiłam tylko dwa pazury, ale obiecuję poprawę! Mam nadzieję, że kolejne tygodnie będą lepsze :)
W niedziele spodziewajcie się podsumowania wszystkich prac :) Zobaczymy ile będzie kolorów i jaki region polski wygra ! :)))



Czekam na resztę prac i już nie mogę się ich doczekać ! :) Jeśli chcecie się jeszcze zgłosić to zapraszam, im nas będzie więcej tym będzie weselej, więc do dzieła kobitki ! MALUJMY 1:) 



46 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem, jak każda z uczestniczek to zinterpretuje - ile głów, tyle pomysłów! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! Czekam na pozostałe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawa propozycja :D super wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem ciekawa :)))
    Fajna propozycja :) ja ostatnio mam takiego lenia do zdobień :) muszę się z końcu zmotywować i coś namalować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyszło :) Zaraz biegnę poczytać o tym nowym projekcie i zobaczę czy dam radę wziąć udział :*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie Ci wyszło to zdobienie, lubię takie ciemne pazurki, w sumie nie wiem, co mnie naszło na takie jasne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne, a ja dalej myślę, co tu namalować :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Ci wyszlo, w zestawieniu z ta bransoletka paznokcie wygladaja genialnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyszło. Sama nie wiem co zmaluje Temat rzeka

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowo. Mój prawdopodobnie będzie w środę/czwartek, muszę polecieć do Rossmanna po lakiery do wzorków, bo te co mam już do niczego się nie nadają xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D No to już wyczekuje na Twój i jestem mega ciekawa co tam zmalujesz :D

      Usuń
    2. Kochana, sama się zastanawiam co mi wyjdzie, chociaż wydaje mi się, że te ludowe wzory mnie pokonają :P

      Usuń
  11. piękne kwiatuchy :) dziś postaram się podesłać link ze swoim zdobieniem, jeśli tylko zdążę napisać posta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, już nie mogę się doczekać co tam zmalowałaś :)

      Usuń
  12. Fajnie Ci to wyszło, i muszę przyznać, że miałam identyczne skojarzenie co do ludowych wzorów :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie :)

    Ja chyba jednak kochana nie zdecyduję się na dołączenie do projektu, bo przez najbliższe tygodnie na blogach moze mnie być nawet mniej więc nie mówię już o jakichś dodatkowych projektach :(

    OdpowiedzUsuń
  14. No właśnie, ciekawa jestem jakie wspaniałe interpretacje jeszcze powstaną. Twoje mani- super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe co jeszcze zobaczymy, mamy już biel i czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe, chociaż trudne to zadanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. O jeeeju jakie cudne! *.* Bardzo podoba mi się ta inicjatywa!

    OdpowiedzUsuń
  18. ktoś mi tutaj kolorki podbiera ;) żartuję... wyszło super :))

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe połączenie :) ja się wbiłam w konwencję jasnego tła

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jakoś nie przepadam za zdobieniem jak i malowaniem paznokci :P .

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi takie cuda nie wyszły ale jak na pierwsze zdobienie myśle źle nie jest :)
    http://margaritkaaa.blogspot.com/2014/11/polskie-ludowe-paznokciowy-projekt.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmm? Ktoś mnie wołał?
    Widzę, że miałaś świetną inspirację :) mani w połączeniu z tą bransoletką wygląda obłędnie ♡ strasznie mi się podobają Twoje pazurki :) eleganckie i nie przesadzone :) bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie! Ja nie mam takich talentów :(

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny pomysł na paznokcie!


    zapraszam do siebie i obserwowania

    http://blogmanekineko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale fajny pomysł na projekt. :) Fajnie, że wymyśliłaś coś tak ciekawego. Podobają mi się Twoje paznokcie, ale jestem też bardzo ciekawa co zmaluje reszta dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie mogę doczekać się trzeciego tygodnia - meksykańskie halloween <3 :D Ciekawa jestem bardzo efektów :) A ten mani bardzo mi się podoba - kocham czerń ale lubię ją "ubarwiać" kolorowymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajnie Ci wyszły :) Ciekawa jestem pozostałych prac.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie ;) Moje w zupełnie innym stylu i nie tak ładne jak Twoje ;)
    http://joannes-polishes.blogspot.com/2014/11/paznokciowy-projekt-polskie-ludowe.html

    OdpowiedzUsuń
  29. wygląda super;)!!
    Powodzenia w dalszych tygodniach;)
    Pozdrawiam ;)!

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej :) ja z pytankiem technicznym - gdzie mamy wrzucać linki do kolejnego zdobienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być pod podsumowanie tygodnia 1 :)

      Usuń