24 lis 2014

Paznokciowy Projekt - PODSUMOWANIE tydz.2 + Głosowanie !




Kochane, przepraszam za ostatnią nieobecność ! Wiem, że sporo z Was pisało do mnie wiadomości, zaraz siadam i na wszyściutko Wam odpowiadam ! Ten weekend miałam tak zalatany, że nie miałam nawet kiedy usiąść do komputera :( Praktycznie nie było mnie w domu, a jak już to tylko tak migiem, ale już z Wami jestem ! Dzisiaj jak widzicie przychodzę do Was z mam nadzieję, że wyczekiwanym podsumowanie tygodnia 2 w Paznokciowym Projekcie :)
Przed nami prawdziwe arcydzieła, łapacze snów i portrety prawdziwych Winnetou ! Nie będę przedłużać, bo pewnie każda z Was jest ciekawa co tam zmalowałyśmy w tym tygodniu zabawy :)
Od Was otrzymałam 17 prac i mam nadzieję, że żadnej nie pominęłam tak jak ostatnio :(
A na samiutkim końcu praca osoby z tamtego tygodnia, która otrzymała najwięcej Waszych uznań ! :) 

1. FRAMBUESA
Jak jak wiecie poszłam tradycyjnie w łapacz snów. Jeszcze zobaczycie ich tutaj cała masę !

2. Dzień z życia M.

3. Szarona
Szarona zmalowała dla nas piękne piórka wraz z Indianinem! Wszystko na pięknej czerwieni, nie wiem czemu, ale akurat ten kolor najbardziej kojarzy mi się z Indiańskim Mani :P
W poście wspomina również o futbolu amerykańskim :D Ja go uwielbiam, więc zajrzyjcie jeśli też chcecie się dowiedzieć co tam o nim mówi :D

4. MMMaloka
Dla autorki inspiracją były plecione bransoletki przyjaźni z muliny, które pewnie każda z nas kiedyś robiła :) Ja jak spojrzałam na te kolorowe pazurki to od razu zobaczyłam przed sobą indiański pled ! Ślicznie i kolorowo, uwielbiam takie wzory:)

U autorki możemy podziwiać piękne łapacze snów i stempelki piórka :) Całość pięknie ze sobą współgra, mam nadzieję, że i mi kiedyś się uda zrobić takie piękne stemple :( 

6. Paulinartnails
U Pauliny możemy podziwiać prawdziwe cuda na pazurkach i to aż w dwóch pracach ! :)
Przed nami oczywiście niezastąpiony motyw łapacza snów + piórka ( pomysł zaczerpnięty od Madzi, której prace widzicie wyżej) , są prześliczne ! I jeszcze dodatkowo mamy strzały, które jeszcze na żadnych pazurkach się nie pojawiły :) Wszystko w pięknej bieli i żywej czerwieni :)
Drugie pazurki prezentują się równie przepięknie ! Przed nami piórka i indiańskie geometryczne wzory :) Kolorystyka jest MEGA ! :)

7. Joannes
U autorki możemy podziwiać śliczne łapacze snów :) Wszystko na moim ulubionym kolorku, czyli fiolecie :) Zajrzyjcie do autorki i zobaczcie co było dla niej inspiracją :)

8. Margaritkaaa
Przed nami przepiękne łapacze snów ozdobione kawiorem od Lovely ! Sama jestem w jego posiadaniu i nigdy nie wpadłabym na tak świetny pomysł ! Całość w prześlicznych kolorkach :) Zajrzyjcie do autorki i zobaczcie co było dla niej inspiracja :))

9. Dzika Wozkowa
U Dzikiej Wózkowej na pazurkach również zobaczymy łapacze snów :)) Wszystko w pięknych stonowanych kolorkach :) Strasznie podoba mi się odcień lakieru bazowego :)

Tutaj możemy podziwiać śliczne piórka i łapacze snów, a wszystko w bieli i błękicie. U autorki zobaczycie jeszcze drugą wersję tego zdobienia + jej pierwsze łapacze snów :) To już jej druga praca o tej tematyce :) 

11. Francja-elegancja
Praca na pewno zasługuje na uznanie, autorka poszła w zupełnie inną stronę niż reszta dziewczyn ! Cała praca czaruje swoim wdziękiem i urokiem ! Przed nami jedyne napisy i do tego w języku Indian, ale nie zdradzę Wam co oznaczają  !  Zajrzyjcie na jej bloga i same się przekonajcie :) 

12. Telashe

13. Kociolek-rozmaitosci

14. Anitanails
Cuda, cuda, cuda ! Ja jestem oczarowana ! Autorka pazurki zmalowałą na tej samej wanilii co tydzień temu, a ja przez ten gradient nigdy bym się nie domyśliła, że to jest właśnie ten kolorek ! Jest przeuroczo, a łapacze snów urzekają !
Zajrzyjcie do autorki na bloga, żeby zobaczyć zmalowaną drugą rękę :))

Spójrzcie tylko jak u Kasi jest kolorowo ! Aż poczułam się jak bym przeniosła się do Indiańskiej wioski :) Oczywiście nie mogło zabraknąć łapaczy snów i piórek  ! Dodatkowo mamy jeszcze prawdziwego rodowitego Indianina ! Zapraszam do autorki po więcej zdjęć :)  

16. Thekatharinaa

17. Color-explosion-blog
Przed nami piękne ombre, śliczny łapacz snów ozdobiony koralikami i urzekające piórko :)  Całość dopełniają tradycyjne Indiańskie wzory :)  Ślicznie ! 

18. Sabi-nails
U autorki zdecydowanie królują kolory i za to uwielbiam tą pracę ! Przepiękne ornamenty przeniesione prosto z płócien od Indianina ! Do tego na środkowym palcu prawdziwe arcydzieło ! Same spójrzcie :) U autorki zobacyzcie to mani jeszcze w macie, więc warto zajrzeć :)

Uwaga proszę Państwa przed nami zdobienie bez łapacza snów i Indianina, a mimo to spójrzcie jak cudownie pasuje do tematyki tego tygodniai!  :) Przed nami prześliczne, pełne klasy ornamenty :) Ja z miłą chęcią zmalowałabym sobie takie pazurki! Niestety stemple to cały czas dla mnie czarna magia :(  

Stonowanie i elegancko. Mnie całe zdobienie urzeka swoją prostotą i wdziękiem :)  Jest idealne na mani do pracy, nie rzuca się w oczy, a zarazem uwodzi i przykuwa uwagę :) Ślicznie i pełnia klasy! :) 

21. Lusia22

Autorka dopiero co dołączyła do naszej zabawy i jest to jej pierwszy tydzień :) Spójrzcie tylko jak tutaj kolorowo i radośnie. Tradycyjnego łapacza snów nie mogło zabraknąć :) 


Obwieszczam również wszem i wobec, że w tamtym tygodniu najwięcej osób głosowało na pracę...
Mamy aż dwie zwyciężczynie ! Każda z prac otrzymała po 11 głosów i jest to :
Francja elegancja!

Anitanails !

GRATULACJE ! :*


PODSUMOWANIE
Dziękuje, że tak licznie wzięłyście udział w głosowaniu :) Otrzymałam prawie 60 Waszych głosów.
W tym tygodniu jak widzicie nie mogło zabraknąć łapaczy snów, piórek i rodzimych Indian ! Ja każdą pracą jestem oczarowana, jest kolorowo i ślicznie :) Na Waszych pazurach powstały prawdziwe arcydzieła! Jestem mega ciekawa jak to będzie w tym tygodniu, bo wiem, że wiele z Was własnie jego najbardziej się obawia! Głowa do góry, w internecie jest mnóstwo inspiracji, a na Waszych pazurkach może nie być czaszek i zmor ! W końcu meksykańske Hallowen to ... ZABAWA !  Czekam na kolejną pełnie koloru !

Również zachęcam Was do głosowania na pracę z tego tygodnia ! :) Jeśli macie uwagi to również tam je dopiszcie


32 komentarze:

  1. Piękne są wszystkie! Ciężko mi było się zdecydować między 11, 14 a 20 ale po namyśle wybrałam 11. Cudowna Indianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeej jak się cieszę!!! Miałam swoje faworytki a tu taka niespodzianka :))
    W tym tygodniu wybór jest naprawdę bardzo bardzo ciężki... Jest aż 8 prac, które mnie zachwyciły a i tak trudno je było wyłonić... Chyba póki co wstrzymam się od głosu i zastanowię się przeglądając wszystkie posty...
    Brawo dziewczyny! Wszystkie wykonałyście kawał dobrej roboty!!!
    --
    francja-elegancja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Spodziewałam się bardziej zobaczyć tu Twoje zdjęcie niż moje!

      Usuń
    2. Zasłużone pierwsze miejsce :*
      Warto zajrzeć do wszystkich dziewczyn :)) Każda się popisała !

      Usuń
  3. Jest na co popatrzeć :D Wszystkie wzroki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. poszedł mój głos!
    piękne zdobienia :)
    i gratulacje dla Anity! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne zdobienie! Bardzo ciężki wybór.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem prac Dziewczyn, niektóre są mistrzowskie! :D Jeśli jednak mam wybrać ideał to wygrywa Anitka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już mam swoją faworytkę :) ale zachowam to dla siebie, bo i w tym tygodniu jest wiele fantastycznych prac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ! Wszyscy stanęli na wysokości zadania i mamy same arcydzieła ! :)

      Usuń
  8. Każda ma talent i każde paznokcie wyglądają świetnie. Inspirujące paznokcie to te 4, ile pracy w to trzeba było włożyć! WOW

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj miałam wielki dylemat żeby wybrac ale udało się :) mnóstwo pieknych prac, dziewczyny się postarały.

    A co do zeszłego tygodnia to jestem w szoku naprawdę nie spodziewałam się, że będę wśród wygranych a tu proszę :D
    dziękuję wszystkim za docenienie mojej pracy ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra, zagłosowane, teraz trzeba się zabrać za kolejny tydzień :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że miałam niemały problem, ale padło na numer 6 :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie prace są wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle pięknych prac, niełatwo było oddać głos :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja faworytka wygrała :D ^^
    ale praca Anity także piękna, a w tym tygodniu także bardzo precyzyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne wszystkie prace :) aż jestem ciekawa, co będzie za tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. http://testacja.blogspot.com/2014/11/tydzien-3-meksykanskie-halloween.html <- meksykańskie halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uff... Prawie tydzień się zastanawiałam :D
    Moja faworytka to prawdziwa paznokciowa złota rączka :))
    A tu zostawiam moją pracę z tygodnia meksykańskiego halloween (wreszcie wypociłam post):

    http://francja-elegancja.blogspot.fr/2014/11/dia-de-los-muertos-czyli-halloweenowe.html

    Pędzę oglądać inne dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje zdobienie na trzeci tydzień :)

    http://onajednaichtrzech.blogspot.com/2014/11/tydzien-3-meksykankie-halloween-na.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Moją idolką jest OPCJA NUMER 3 - podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń