17 lis 2014

Paznokciowy Projekt - PODSUMOWANIE tydz.1 + Głosowanie !


Kochane moje, dzisiaj przychodzę do Wam z podsumowaniem pierwszego tygodnia mojego projektu ! Ja już nie mogłam się doczekać tego postu i mam nadzieję, że Wy również ! Jest przekolorowo i przeuroczo, wszystkie dziewczyny cudownie wywiązały się z zadania, więc pozostało nam tylko podziwiać te ludowe pazurki. 

Dodatkowo jedna z Was napisała do mnie wiadomość o wprowadzenie malutkiego "sondażu", czy jak to tam nazwać.  Postanowiłam, że przy każdym tygodniu będziemy wybierać pracę, która najbardziej nam się podoba. Nie chce robić tego sama, więc wprowadzimy malutkie głosowanie. Każda z Was ma JEDEN głos na jedną autorkę ! :) W podsumowaniu przy kolejnym tygodniu pojawi się malutka zwyciężczyni poprzedniego tygodnia :) Zgadzacie się ? 
Każdej z nas przypisałam numerek, który będzie razem z nią do końca trwania zabawy (jest to kolejność naszych zgłoszeń)
To co...

GŁOSUJEMY ! 
(w swoim komentarzu dopiszcie numerek wybranej pracy)


1.
Oho to chyba będzie jedyne zdobienie wykonane na...czarnej bazie ! No cóż, poszłam zupełnie w inną stronę niż reszta dziewczyn :D 

2.
Dzień z życia M.

3.
Szarona zmalowała przepiękne, jasne ludowe wzory ! Ja jestem zauroczona pasiakowym kciukiem i tym przeuroczym kogucikiem ! Do tego śliczne, delikatne, pastelowe kolorki, nic tylko się zachwycać ! :) 

4.
Tutaj podziwiać możemy piękne, delikatne kwiatuszki na brzoskwiniowej bazie :) Ja uwielbiam takie kolorki, na blogu autorki zobaczycie co było jej inspiracją :)

5.
Jako, że autorka jest z Kaszub postanowiła właśnie na te wzory :) Ja całym mani jestem oczarowana i z miłą chęcią bym nosiła u siebie na pazurkach :) Przepiękna, delikatna kolorystyka :) Na blogu zobaczycie również to zdobienie w macie, warto ! :) 

6.
U Pauliny na blogu możemy podziwiać Łowickie wzory ! I mi chyba właśnie te są najbliższe. Wszystko na przecudownej bazie waniliowej (ja się zakochałam w tym kolorku) Samu musicie przyznać, że jej kwiatuszki są przecudowne ! :) I tutaj na blogu możecie podziwiać zdobienie w macie. Mnie ono jeszcze bardziej urzekło.

7.
Tutaj zupełnie inny pomysł niż reszty dziewczyn :) Na blogu autorki zobaczycie filmik skąd zaczerpnęła inspiracje, naprawdę warto na to spojrzeć :) I po raz drugi przed nami Łowickie wzory :) Jak na razie ten motyw wygrywa :) 

8.
Tutaj znajdziemy pazurki zainspirowane przepięknym kubaskiem ! :) Zobaczcie na blogu co dokładnie mam na myśli :) 
Ślicznie i kolorowo ! 

9.
Przepiękne pazurki inspirowane... fajansem Włocławek ! Autorka właśnie jest z tamtego regionu i postanowiła przenieść je na swoje pazurki :) Nie uwierzycie, że tak się namęczyła, że malowała aż 5 razy ! Same musicie jej przyznać, że ostateczny efekt jest przepiękny i bardzo różni się od pozostałych prac :) 

10. 
Łowickie arcydzieła !! Ja jestem oczarowana tymi pazurkami. Ten kogucik to po prostu majstersztyk. Reszta kwiatuszków jest również przeurocza. U autorki zobaczycie dokładne zbliżenie na każdy z pazurków, a myślę, że naprawdę każdy sobie na to zasłużył! + kciuk, którego na  tym zdjęciu nie ma, więc myślę, że warto zajrzeć ! :) 

12. 
Tutaj widzimy piękne, kolorowe i zarazem bardzo subtelne kwiatuszki, gdyż autorka nie lubi za bardzo pstrokatych zdobień :) Mnie pazurki od razu urzekły :)


13.
Autorka postawiłą na zdobienie ze swojego regionu czyli na Małopolskie wzory :) Na jej blogu zobaczycie dokładnie całe zdobienie i zdjęcie, które było dla niej inspiracją :) 


14.
I tutaj po raz czwarty przed nami wzory Łowickie !  Musicie przyznać, że jak na razie zdecydowanie wygrywają :) Po raz pierwszy pojawił nam się na pazurkach napis, który cudownie wtapia się w cały mani ! Całość wygląda przepięknie ! :) Bazą tak samo jak u Pauliny jest wanilia z my secret, która tak strasznie mnie urzeka :) 

15
Tutaj autorka zmalowała dla nas aż dwa zdobienia! I dwa są przepiękne ! 
Malutka odskocznia od tych kolorowych cudów. Kasia przychodzi do nas ze zdobienie w wersji black&white ! Całość dodatkowo w macie. jak dla mnie całe zdobienie czaruje i przykuwa uwagę :) 
Drugie zdobienie autorki to pełnia kolorów ! Mamy przeuroczego kogucika i śliczne ludowe kwiaty ! Całość jest tak dokładnie wykonana, że pozostaje mi się tylko zachwycać nad takimi cudami ! 

16.
TheKatarinaa

17.
I przed Wami po raz kolejny Łowickie pasiaki ! Tutaj dokładnie zobaczymy te cudowne, kolorowe spódnice :) Na blogu autorki dodatkowo zobaczycie co było jej inspiracją :) Mnie cały mani urzeka i jest przepięknie i starannie wykonany, a do tego te kolory ! 

18
Tutaj przed nami przeurocze koguciki i kwiatuszki. Na blogu autorki również zobaczycie czym się inspirowała malując je i po raz drugi inspiracją u bloggerek był ten sam obrazek :) Urzekają mnie te przepiękne kolorki ! :) 

19.
I tutaj znów na pazurkach możemy podziać przeurocze koguciki ! I te piękne, kolorowe, pstrokate kwiatuszki ! Wejdźcie do autorki po więcej zdjęć ! :)  Całe zdobienie dodatkowo jest w macie co dla mnie jest kolejnym plusem :) 

20.
Autorka uważa, że zdobienie może się schować przy pracach innych dziewczyn. Chyba tak samo jak ja nie możecie się z nią zgodzić ?! Jak dla mnie jest przepiękne i urzeka swoimi kolorami i wzorkami ! :) Nic tylko takie nosić ! 

21.
Lusia22

22.
Autorkę przeogromnie PRZEPRASZAM, ponieważ jakimś cudem jej pracę pominęłam przy podsumowaniu :( Zdobienie jest przepiękne ! Takie delikatne i zwiewne. Mi od razu kojarzy się z pięknie haftowanymi serwetkami :) 


PODSUMOWANIE 
Jak widzicie zdecydowanie wygrały Łowickie wzory i koguciki  :) Dziewczyny postawiły na kolorowe zdobienia na jasnej bazie, tylko dwa są w ciemnych kolorkach :)  Mnie wszystkie urzekają pełnią kolorów i swoim wzornictwem. Jestem po prostu OCZAROWANA i mogłabym je cały czas podziwiać  :)  Kolejny tydzień będzie również kolorowy bo przed nami INDIAŃSKI TYDZIEŃ :) Pojawią się azteckie wzory i łapacze snów :) Ja już nie mogę się doczekać kolejnych prac. 
W tym tygodniu udział wzięło 18 dziewczyn. Za Wasze wszystkie prace i  poświęcony czas przeogromnie dziękuje. Zdecydowanie  stanęłyście na wysokości zadania ! 
Zachęcam Was również do odwiedzania blogów autorek i wzajemnego motywowania się ! Wszystkie prace są na tyle piękne i każda z dziewczyn włożyła w nie tyle czasu, że miłym gestem będzie pogratulowanie autorce pod jej własnym wpisem :) 
Ja niestety nie dałam rady skomentować wszystkich postów, nie mniej jednak każdej z Was chciałam poświęcić chwilkę w tym podsumowaniu :) 

Swój głos oddaję na ...
17 ! :) 



67 komentarzy:

  1. ja swój na 10 i 14 -pieknne i jakie staranne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężki wybór! Wszystkie są piękne i ciekawe...5, 9, 12 i 15 szczególnie przykuwają moją uwagę :)
    Wybieram 15- autorka poświęciła czas by wykonać 2 zdobienia i nie posilkowała się żadnymi gotowymi rozwiązaniami.
    A ten czarno-biały nail art to cudo! W pełni oddaje bogactwo wzorów a jednocześnie zachowuje skromną formę poprzez kolory.
    Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech na mnie nikt nie zagłosuje, bo tyle tu pięknych zdobień, kto by chciał zagłosować na to coś co mi wyszło xD
    Tak czy inaczej ja oddaję głos na 17, nie wpadłabym na taki pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ciężko wybrać! Co chwilę zmieniam zdanie ale ostatecznie:
    14 :))

    Chociaż wszystkie są naprawdę piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. ciężki wybór bo wiele prac mi się spodobało :) ale 10 zdecydowanie za precyzję kolory i sam kształt paznokci też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybiera 14, śliczne pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  7. myślałam, że rzeczywiście będzie ankieta do kliknięcia ;)
    Mi najbardziej spodobały się Twoje (1.) Mam teraz fazę na ciemne lakiery i pewnie dlatego, poza tym, mam słabość do długich paznokci i to na nich najbardziej podobają mi się wszelkie zdobienia ;)

    Ale podziwiam wszystkie dziewczyny, dla mnie byłby to trudny temat, nie mam pojęcia, jakbym to ugryzła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ankietą świetny pomysł ! Ja sama na to nie wpadłam, ale przy następnym tygodniu tego użyję :)

      Usuń
    2. Noi oddałam ankietę :) Dziękuje za pomysł, już dodałam wszystkie głosy do niej więc wszystko powinno się zgadzać :)

      Dziękuje za docenienie, to naprawdę dużo dla mnie znaczy :*

      Usuń
  8. 15 zauroczylo mnie to zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A przy okazji zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochane od teraz możecie swój głos oddać w ankiecie w poście :) Pomysł podsunęła mi Trii. Wszystkie głosy, które są powyżej już dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie można oddać kilku głosów. Jak dla mnie rewelacyjne są zdobienia Szarony, Madzi, Pauliny, Anity, Sabi, Karoliny. Każda z nich zasługuje na głos i pierwsze miejsce. Dziś jednak chciałabym oddać głos na Ali i zdobienie nr 10 za przepiękne kolorki i jakby nie patrzeć nieco inne podejście do tematu od większości. Jej zdobienie jest cudne - takie arcykolorowe, BAAAARDZO mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie za bardzo podoba mi się pomysł głosowania. Miałyśmy malować po prostu dla zabawy bez oceniania. Ale skoro reszcie taka forma pasuje, to się dostosuję.
    Głosuję na 6 ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głosowanie ma nie być powodem konkurencji wśród osób biorących udział :) Zawsze jest jakaś praca, która szczególnie się komuś podoba i myślę, że warto taką osóbkę wyróżnić :) Tym bardziej, że nie jest ono obowiązkowe i mam nadzieję, że nie będzie odebrane w sposób negatywny. Ma również być elementem wspólnej zabawy, dzięki niemu można również zaangażować osoby, które nie biorą udziału w zabawie :)

      Usuń
    2. Nie wiem... dla mnie to trochę rywalizacja. W sumie potem przykro jest, że nikt nie zagłosował :)

      Usuń
    3. Mój głos dodawałaś też do ankiety, czy mam kliknąć?

      Usuń
    4. Moje indiańskie.. nie wiem, czy dobrze, że tu wrzuciłam :)

      http://onajednaichtrzech.blogspot.com/2014/11/tydzien-2-indianskie-paznokcie-apacze.html

      Usuń
    5. Moje indiańskie.. nie wiem, czy dobrze, że tu wrzuciłam :)

      http://onajednaichtrzech.blogspot.com/2014/11/tydzien-2-indianskie-paznokcie-apacze.html

      Usuń
    6. Kochana, będę publikować tylko jedną pracę osoby która zdobędzie najwięcej głosów, reszta wyników będzie tajna :) Jak dla mnie wszystkie wygrywacie samym tym , że malujecie na pazurkach takie cuda :*
      Wynik nie ma również wpływu na losowanie które się odbędzie po zakończeniu projektu :)

      Już dodałam :))

      Usuń
    7. Dobrze, dziękuje za link :*

      Usuń
    8. Ja też uważam, że to taka rywalizacja trochę, a nie przyjemność, bo teraz dopiero mogę sobie wyobrazić jakie dziewczyny cuda będą malować, żeby tylko ktoś na nie zagłosował :P

      Usuń
    9. No tak samo mi się wydaje. Miało być przyjemnie, bez oceniania i rywalizacji... czysta przyjemność z samego malowania :)

      Usuń
  13. same cudowne prace, ciężko wybrać tę "number one" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybór był trudny, ale zagłosowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie prace są przepiękne! Żałuje że nie zdążyłam nic zmalować.

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne :) aż trudno było wybrać tylko jedną z dziewczyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie są takie piękne! Mega ciężki wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Głos oddany. Jak dal mnie wszystkie prace sa piękne i wyjątkowe :)
    Ja zawaliłam. no cóż trzeba to będzie nadrobić ;)
    Mam nadzieję, że w piątek coś podeślę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie Dzoewczyny zaszalaly i pieknie wymalowaly, jednak swoj glos oddam na nr 10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie są piękne ale swój głosik oddaję na 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogłabym nie zagłosować na kaszubskie kwiaty <3 <3 <3 fantastyczne prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. tak naprawdę każda praca zasługuje na punkt, a gdybym mogła wybrać kilka to byłyby to: 5, 10, 12, 14, 15, 18 i 19, mając jednak do dyspozycji tylko 1 głos oddaję go na nr 5 - piękne kaszubskie pazurki w moim ulubionym pazurkowym kolorku niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 14 <3 Mistrzostwo w każdym calu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie są perfekcyjnie zrobione :), wybór wiąże się tylko z indywidualnym gustem... mi się podoba najbardziej 10, ale też 7 i 15 są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam dylemat pomiędzy Szaroną a Francja-elegnacja, ale to drugie wygrało wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  26. super, we wszystkich paznokciach widać inspirację folklorem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak ja zazdroszczę dziewczynom takich pięknych pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wiem dlaczego nie ma mojej pracy ???
    link do posta dodany a a tutaj jej nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://nailartbymargaret.blogspot.com/2014/11/projekt-tydzien-1-polskie-ludowe.html
      Pierwszy tydzień projektu

      Usuń
    2. Ja swój głos oddaje na pracę Anity nr.14 :)

      Usuń
  29. Wszystkie są śliczne, ale najbardziej spodobały mi się pazurki Sabi-nails czyli 18!
    Naprawdę świetne prace!!♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolejne zdobienie do projektu TYDZIEŃ 2 INDIAŃSKIE WZORY
    http://nailartbymargaret.blogspot.com/2014/11/tydzien-2-paznokciowego-projektu.html
    Mam nadzieję że to zdobienie zostanie dołączone do projektu ..bo to pierwsze niestety zostało pomięte :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana po raz kolejny PRZEOGROMNE Przepraszam, nie mam nic na swoje wytłumaczenie :(

      Usuń
    2. Każdemu się zdarzy się pomylić :) już wszystko gra i jest spoko :)

      Usuń
  31. Zauważyłam, że nie dodałaś pracy na którą z miłą chęcią bym zagłosowała dlatego wybacz ale tego nie zrobię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Francja elegancja ma nr 11 według Twojej rozpiski głównej więc nie wiem może z pośpiechu ale się pomyliłaś :/

      Usuń
    2. Tak o błędzie już wiem i został on naprawiony. Autorkę przepraszam. Zupełnie przypadkowo ominęłam numerek 10 i przeszłam do następnej osoby i nie wiem jak to się stało :( Następnym razem sprawdzę 5 razy :(

      Usuń
  32. Widzę, że dziewczyny zaczęły tu dodawać swoje zdobienia na drugi tydzień, więc dołączam i swoje:
    http://prettynailsbykasia.blogspot.com/2014/11/indianski-tydzien-paznokciowy-projekt.html

    OdpowiedzUsuń
  33. 18 - kogucik jest uroczy :D a można z doskoku wziąć udział czy trzeba spełnić rygorystyczne wymagania? :D

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie też zdobieni na drugi tydzień :)
    http://twoje-paznokcie.blog.pl/2014/11/20/indianski-tydzien-w-projekcie-u-frambuesy/

    OdpowiedzUsuń
  35. http://testacja.blogspot.com/2014/11/tydzien-indianski.html <- Indiańskie :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja tez juz mam 2 tydzien :D a glos oddany tajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  37. zdobienie nr 10 jest niesamowite. Głosuję na 10 :))

    OdpowiedzUsuń
  38. W związku z tym małym zawirowaniem numerkowym mam pytanie:
    Czy osoby, które oddały swój głos na 10 zagłosowały na mnie czy Margaret? Według której listy głosujemy?
    --
    francja-elegancja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margaret jest dodana na samiutkim końcu pod numerkiem 22 :) W następnym podsumowaniu Ty będziesz 11, a ona 10 :)

      Usuń
  39. Moje zdobienie drugiego tygodnia :)

    http://francja-elegancja.blogspot.fr/2014/11/indianskie-paznokcie-projekt-frambuesy.html?showComment=1416567701186#c8860418351213160227

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  40. Moje indiańskie ;)
    http://joannes-polishes.blogspot.com/2014/11/razem-przejdziemy-przez-swiat-indianski.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń