4 lis 2014

PAT&RUB - Konkurs :)

Kochane! Dzisiaj przychodzę do Was szybciuto z konkursem, który ostatnio na swojej stronie zorganizowała firma Pat&Rub! Kosmetyki na pewno są Wam znane, a nagrody bardzo cenne ! Wystarczy wysłać swoją stylizację w... spódnicy, albo sukience ! Podczas chłodniejszych dni totalnie o nich zapominamy, więc myślę, że konkurs jest świetnym pretekstem, żeby odkurzyć nasze spódnice i sukienki i ten ostatni raz w roku, wykorzystując świecące słońce jeszcze je założyć ! :) 
Zwycięzców będzie aż 10, więc tym bardziej myślę, że warto wysłać swoje zgłoszenie :) Tym bardziej, że jak na razie nie ma ich dużo :)


Od producenta:

"Kto powiedział, że chłodniejsza pora roku ma oznaczać pożegnanie ze spódnicami i sukienkami?

Sukienki i spódnice są wygodne, nadają sylwetce lekkości i - najważniejsze - sprawiają, że czujemy się kobieco i atrakcyjnie. Warto przypomnieć sobie o tym - nie tylko przy okazji Międzynarodowego Dnia Spódnicy, który przypada 30 października!;-)

Z tej okazji - zachęcamy Was do odłożenia na chwilę ukochanych, wytartych dżinsów, wysłużonych rurek, czy spodni od biurowego uniformu. Załóżcie spódnice i sukienki!

Stwórzcie oryginalną, jesienną stylizację i podzielcie się z nami swoim pomysłem przesyłając zdjęcie lub film! Z przyjemnością nagrodzimy najciekawsze przejawy Waszej kreatywności!

Akcja z wyjątkowymi nagrodami w postaci Kuponów prezentowych na zakupy w serwisie www.patandrub.pl trwa od 24 października do 12 listopada 2014."

Nagrody!
1X KUPON PREZENTOWY 200 ZŁ
2X KUPON PREZENTOWY 150 ZŁ
3X KUPON PREZENTOWY 100 ZŁ
4X KUPON PREZENTOWY 50 ZŁ


Swoje zgłoszenia wysyłamy o TUTAJ ! 
Ja serdecznie Was do tego zachęcam, bo tak jak już mówiłam firma jest świetna, nagrody cenne, a zgłoszeń nie ma wiele :) Sama planuje to zrobić :


Jeśli, któraś z Was nie miała wcześniej styczności z tą marką to zachęcam serdecznie do zakupów :) Obecnie na stronie jest sporo promocji, a jak wiadomo... Święta tuż, tuż !
Ja miałam już kilka kosmetyków od PAT&RUB i wszystkie sprawdzały się bardzo dobrze :)
Recenzowałam nawet dla Was kiedyś piling do ust i możecie o nim poczytać o TUTAJ :)
W moich zbiorach są jeszcze dwa kosmetyki, które cały czas czekają na swoją premierę na blogu :)



10 komentarzy:

  1. Wiele kosmetyków z P&R mnie kusi bardzo :) Super konkursik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a może się uda :D zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super konkurs a nagrody jeszcze bardziej atrakcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalny konkurs i prezenty na bogato ;-) Kosmetyki tej firmy mnie kuszą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eeeee ja mam za grube nogi [choć mówią, że nie mam, ale ja wiem swoje xD] nie będę nikomu obrzydzać :P

    OdpowiedzUsuń
  6. moje chuderlawe nogi nie zachwycają więc lepiej nie będę jury straszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam kosmetyków tej firmy ale konkurs niestety nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. och jaka szkoda, że nie mam spódnicy żadnej ciekawej xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Cały czas rozmyślam jaką stylizację wykonać ;-)

    OdpowiedzUsuń