2 lis 2014

Ostatnie podsumowanie PK ! :))

Kochane ! 
Jak już widzicie dzisiaj przychodzę do Was z ostatnim podsumowaniem Paznokciowego Klubu :)
Chciałabym Wam przeogromnie podziękować za ten poświęcony czas ! Byłyście wspaniałe, a Wasze wszystkie prace przepiękne :)  Dziękuje wszystkim uczestniczkom i wszystkim osóbkom, które nas wspierały i komentowały nasze wypociny ! :) 
Jedno się kończy, drugie zaczyna. Mam już pomysł na pazurkowy projekt. Sama jeszcze nie wiem czy pojawi się on jeszcze w tym roku, czy na jakiś czas dam sobie jednak spokój ze zdobieniami i zawita on do nas za jakiś czas :)  Mam nadzieję, że znajdą się wśród Was na niego chętni ? 

Jeszcze raz DZIĘKUJE, że ze mną byłyście !  :))














23 komentarze:

  1. Słodkie :D Ja się piszę na następny projekt pewnie, chociaż zobaczymy, bo ostatnio zawalam bloga kolejnymi zdobieniami paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba też wezmę udział w kolejnym, zobaczę co tam wymyślisz :D

    zdobienia świetne, choć do mnie te haloweenowe jakoś nie przemawiają ogólnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weźmiesz , weźmiesz obowiązkowo :D

      Usuń
  3. Podoba mi się mani Bambusowego raju :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że koniec...dopiero niedawno dołączyłam :( ale cieszę się na kolejne projekty i wyzwania. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem, coz tez nowego wymyslilas :) Swietne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na kolejne projekty, ja się zastanawiam nad jakimś świątecznym ;)

    No a projekty w Klubie Paznokciowym mam zamiar powoli nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie dowiem się co ciekawego wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja się już zgłaszam do projektu :-) i tak strasznie mi smutno, że nie będzie więcej wzorków ;-(, chociaż sporo mam zaległości

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi nie udalo sie znowu ;( na FB zamiescilam tylko, to co mi wyszlo.

    Czekam na kolejne projekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A co jak mam nowy sprzęt to może i ja się skuszę? :DD
    Chociaż jeszcze zależy kiedy go zrobisz bo od nowego roku pewnie przygotowania do matury wypełnią caaały mój wolny czas :/

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi jest mega smutno, że od dłuższego czasu moje paznokcie paskudnie się łamią i zrezygnowałam ze zdobień w PK :( Nie mam ochoty ich nawet malować... Jednocześnie jestem bardzo ciekawa, co tam wymyśliłaś :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to co im, że tak się zaczęły łamać ?:( Może jakiś witamin Ci brakuje ?

      Usuń