3 lis 2014

Kulturalne podsumowanie Października !

Miesiąc jak zwykle zleciał nam za szybko, więc dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym Kulturalnym podsumowaniem miesiąca :) Co u mnie wydarzyło się podczas października? Zaraz się dowiecie ! 


OBEJRZANE FILMY! 
Już po banerze możecie się domyślić, że jest to horror :) Pierwszą część oglądałam już jakiś czas temu i była o wiele, wiele lepsza od tej ! Na początku bałam się przeokropnie, ale mi to dużo nie trzeba, a pod koniec już zrobił się tak żałosny ten film, że lepiej nie mówić :D Niestety ostatnie horrory mają to do siebie, że po jakimś czasie tylko głupi nie zacznie się na nich śmiać :D Ach noi ten przeokropnie długi wstęp! Przez pierwsze pół h filmu kompletnie nic się nie dzieje, ja zdecydowanie - nie polecam ! 


Przeczytałam opis i pomyślałam sobie: "kolejny film o samolocie..."  Komentarze innych jednak zachęciły mnie do tego, żeby poświęcić na ten film te 2h, których NIE żałuje :) Film okazał się być inny niż wszystkie inne opowiadające nam o zamachu samolotu. Wszystko dzieje się spokojniej, wolniej, a jednak się dzieje ;) Jak nie macie co robić, a macie ochotę na film, który będzie wymagał jako takiego myślenia, a nie na jakąś prostą komedię to zdecydowanie warto po niego sięgnąć :) 

KLASA! KLASA! KLASA! 
Ja w Jump Street 21 jestem zakochana (ostatnio nawet leciał w Tv!), więc jak tylko się dowiedziałam, że wychodzi druga część to od razu musiałam ją obejrzeć :D Oczywiście nie zawiodłam się ! Jeśli któraż z Was jeszcze nie oglądała jedynki to musi to zrobić jak najszybciej! Idealny film na wieczór z facetem (nie będzie marudził, że włączacie kolejną, nudną komedię romantyczną), albo z przyjaciółmi ! Mi przypomina BadBoys - ja ich ubóstwiałam, więc znalazłam godne zastępstwo ! Noi co najważniejsze Tatum i Hill w obsadzie :D Tego nie można przegapić !!  


W takich filmach zdecydowanie się nie lubuję. Obejrzałam, bo obejrzałam i tyle. Nawet nie wiem czy widziałam poprzednie części! Nie wiedziałam zbytnio o co chodzi, ale i tak film mnie wciągnął. Niestety (albo stety) trwa prawie 3 h, a ja szybko się nudzę :D 


PRZECZYTANE KSIĄŻKI

Kolejna książka ze znanej Wam już serii :) Mnie oczywiście wciągnęła, w końcu opowiada prawdziwą, przerażającą historię, biednej dziewczynki. Ja jak na razie kończę z książkami o tej tematyce ! Muszę sobie zrobić przerwę od takich historii, bo dosłownie, zaczynam tracić wiarę w ludzi. Jestem w szoku, że na świecie istnieją tacy potworzy. 

Mając dość w/w tematyki książek sięgnęłam po tą :) Złapałam ją na półce w bibliotece, praktycznie nie czytając o czym jest. Dopiero pod koniec zorientowałam się, że jest to jedna z części trylogii (dobrze, że wzięłam pierwszą część!)
Książka o... czarownicach ! Mimo tego, ze jakoś nie przepadam za taka tematyką (pomijając HP!) to ta książka bardzo szybko mnie wciągnęła :) Czyta się ją lekko i bardzo przyjemnie :) Ma prostą fabułę i jest idealna do pociągu :) 


ĆWICZENIA! 
Przez studia ostro wzięłam się do pracy :) 5 h tygodniowo to minimum, więc myślę, że w tym miesiącu ćwiczyłam przez około 20 h :) Niestety nie notowałam tego, bo już na początku miesiąca straciłam rachubę :D  Noi co najważniejsze PRZYTYŁAM ! :D 



Z ŻYCIA BLOGOWEGO

Jest Was aż o 29 osób więcej ! A liczba obserwatorów w ciągu tego miesiąca przekroczyła 600 ! DZIĘKUJE ! 
Napisałam 16 postów ! Jestem w szoku, że dałam radę aż tyle, chociaż wiem, że liczba nie jest duża :D 

I co najważniejsze czekam na Wasze zgłoszenia do pazurkowego projektu ! 
Zapisy o TUTAJ - ruszamy za tydzień ! :) 



A jak Wam minął ostatni miesiąc? :)



25 komentarzy:

  1. Ciekawe podsumowanie :) Chyba cofnę się do swojego października i zrobię podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjj filmy nie w moim guście :)
    ale książki już tak.. :-)
    u mnie też od tego miesiąca pojawi się taka wersja postów z podsumowaniem :D choć ani nałogowo nie czytam, ani nie oglądam :-)
    z ćwiczeniami to Ciebie podziwiam! i liczę na jakieś zestawienie efektów :> bo już pewnie masz kaloryfer haha :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham komedie romantyczne, ale mój TŻ już ich nie chce ze mną oglądać :P
      Ooooo super ! Czekam na Twój post ! :)))
      Ahahaah kaloryfera nie ma :D są tylko wieczne zakwasy i ból wszystkiego :P A za 2 h znów na trening :( Najgorsze jest to, ze przytyłam :D

      Usuń
    2. Ja też :) i komedie i dramaty! :)
      Ale efekty są? :)
      A gdzie? Na siłkę? :)

      Usuń
    3. Powiem szczerze, że ja żadnych efektów nie widzę :D Wczoraj miałam swój trn siatkówki akurat :)

      Usuń
  3. Oglądałam Grave Encounters 2 i mnie się film bardzo podobał :) Moja bratowa to skakała ze strachu na nim :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmy nie w moim guście, chyba lubimy inne gatunki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na 22 Jumpstreet byłam w kinie. Uśmiałam się jak głupia! :D Nie kryję, iż wybór padł na ten film, bo pałam ogromną miłością do Channinga.. czemu tylko platoniczną? ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 pierwszych filmów nie oglądałam jeszcze, pewnie kiedyś je obejrzę. Gratuluję przekroczenia 600, mi też może się kiedyś uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne podsumowanie,zainteresował mnie horror :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo, ten horror polecał (ale chyba pierwszą część) pewien chłopak poznany na takim jednym portalu. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Horrory uwielbiam ale tego nigdy nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na konkurs !

    http://kosmomodowo.blogspot.com/2014/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Transformers !! :) widziałam wszystkie części po kilka razy i właśnie zabieram się za obejrzenie tej ostatniej :) 22 Jump Street już widziała :) chyba 21 bardziej mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Walka o Daisy to książka dla mnie, a horrory rzadko oglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też bardzo lubię Jump Street, w dobie komedii na jedno kopyto ta jest całkiem niezła i nawet się uśmiałam, widziałam już obydwie części :)
    Teraz czaję się też na nową komedię "udając gliniarzy" trailer w kinie był super.
    Tranformersów uwielbiałam, ale ta ostatnia cześc to dla mnie nieporozumienie. Ale to dlatego, że zmienili mi głównych aktorów, dla mnie jako fanki serii ma to znaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo a ja nie słyszałam o tej więc muszę poczytać i zobaczyć zwiastun :))

      Usuń
  14. Uwielbiam horrory . z Moim TŻ obejrzeliśmy chyba wszystkie "dobre" jakie istniejją ;D Chodzi mi oto że nie lubie rozlewu krwi czy seryjnych mordercó bo to dla mnie nie jest straszne :D Wole klimaty paranormalne , duchy , ufo , opętania :d Gdyby któraś z was potrzebowała dobrego tytułu zapraszam do siebie na priv ;) :D

    Co do grave enconters 2 to faktycznie jedynka byla o niebo lepsza dwójka do pewnego momentu była okej ale to co działo się później to jeden wielki dramat :D

    OdpowiedzUsuń
  15. 21 Jump Street oglądałam i na pewno obejrzę drugą część choćby dla samego Channing'a :)

    OdpowiedzUsuń