9 lis 2014

Framix= 6x6x6 ! Part 14 ! :)

Ohoho przed nami już 14 part Framixu! Aż sama nie wierzę, że mamy ich już tak dużo za sobą :) 
To co, do dzieła ! 


6 zdjęć minionego czasu ! 
1.Moje pierwsze w życiu wytrawne babeczki :D W środku szynka, ser, cebula i papryka :)  Na pewno je jeszcze powtórzę ! 
2.Ulubiona lektura do pociągu i na zimne, nudne, jesienne wieczory :) 
3.Pazurków zabraknąć tutaj nie mogło :) Te już nosiłam jakiś czas temu :) 
4.Zdrowe i pożywne śniadanko przed uczelnią. Czyli przed nami owsianka z malinami i dżemem truskawkowym, jak na razie chyba moje ulubione zestawienie smaków :) Jeśli któraś z Was jeszcze nie próbowała, albo nie lubi to zachęcam jednak do spróbowania ! :)
5.Piwko na Starówce to coś, co lubimy najbardziej :)) Litr za 8,5 - Bazyliszek zaprasza ! 
6.I na sam koniec pazurki, które teraz noszę :) Postanowiłam zmienić trochę kształt, czekam aż mi trochę jeszcze odrosną i przejdę do kwadratów, których jeszcze nigdy nie nosiłam :) Zobaczymy jak to z nimi będzie i jak się będą prezentować :) 



6 linków z ostatniego czasu!
1.Na sam początek wrzucę Wam link do mojego projektu paznokciowego, który rusza już jutro :) Macie jeszcze chwilkę na zapisy i mam nadzieję, że będzie nas jak najwięcej :) Dla jednej osóbki przewidziany miły upominek. KLIK! 
2.Drugi link należy do.... Supermarketu BEZ opakowań ! Ja jestem zafascynowana tym pomysłem i chętnie bym zobaczyła jak to w ogóle będzie wyglądać :D Idealna opcja dla słoików ! :D 
3.Zakochałam się w tych leginsach ! Matrioszki są przeurocze, a na fitness były by po prostu IDEAŁEM ! Tylko oczywiście ta cena, czemu musi być aż tak wysoka :( Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze będzie mnie na nie stać :D  
4.Może któraś z Was nie widziała jeszcze nowego spotu reklamującego Polskę? Mnie on urzekł, jest o nim dość głośno i wiele osób twierdzi, że marketingowcy wreszcie stanęli na wysokości zadania. Oczywiście nie obyło się bez problemów, gdzie największym jest krzyż na Giewoncie...serio? 
5.U Aliny z DesignYourLife możecie zobaczyć pomysły na wykorzystanie dziwnych elementów do dekoracji ścian :) Zdjęcia prosto z mieszkania jej brata ! Mnie najbardziej urzekły butelki po winie ! Sama chętnie coś takiego kiedyś u siebie wprowadzę. Moim jedynym problemem będzie to, że piję białe wino, które zazwyczaj jest w zwykłych, przezroczystych butelkach  :P
6.I na samiutki koniec pooglądajcie sobie jak się lata pierwszą klasą linii lotniczych w Singapurze ! :D  W końcu, kto bogatemu zabroni ? Ja bym tam mogła nawet spędzić całe wakacje :D 


6 rzeczy, które ostatnio udało mi się zrobić
1.Wypożyczyłam książki na studia i biorę się wreszcie za naukę! A przynajmniej taki właśnie mam zamiar :D 
2.Jak możecie podziwiać wyżej no fotkach udało mi się zrobić pierwsze w swoim życiu, wytrawne babeczki ! 
3.Stworzyłam ProjektPaznokciowy (link macie wyżej) i są na niego chętni z czego bardzo, bardzo się cieszę ! Oby cała zabawa się udała :) 
4. Dostałam cudowną paczuszkę ze współpracy od EVREE, kosmetyki niebawem pojawią się na blogu :)  
5. Prezent dla mojej Mikołajki jest już praktycznie gotowy ! Tylko trzeba go dopieścić i paczuszka będzie mogła pójść w świat :))
6.Zalogowałam się na Vinted i mam nadzieję, że uda mi się być aktywną i powymieniać niektórymi ciuszkami :) Może będą na nie chętni :))  Jako, że jestem sentymentalna i nawet jak w czymś nie chodzę to się tego nie pozbędę, więc będzie trudno :P





17 komentarzy:

  1. ciężko mi się jest zmobilizować do pieczenia babeczek, dlatego podziwiam Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spot promujący Polskę jest całkiem niezły, w sumie dużo teraz spotykam obcokrajowców w Warszawie. Też spędziłabym w takich warunkach wakacje jak w tym Singapurskim samolocie :)
    Przypomniałam sobie, że muszę się wziąć za zdobienia do projektu u Ciebie. Zupełnie o nim zapomniałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawił mnie fioletowy brokat na Twoim paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł z tym projektem paznokciowym :D!

    http://fedricci17.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam owsiankę z mrożonymi jagodami. Gorąca papka + mrożone jagody = pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Narobiłaś mi ochoty na taką owsiankę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Owsianka z malinami wygląda obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój prezent dla Mikołajki widnieje na razie tylko na... papierze :D Ale spoko, zdążę :D Chce wszystko dopracować ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. the information is very good and very interesting., ... ... I like this blog very creative and nice

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie mi przypomniałaś jak dawno nie jadłam owsianki ♥ Muszę do niej powrócić :D Pazurki bardzo łądne, zawsze się jaram wszelkimi zdobieniami ^^
    Spot promujący Polskę całkiem niezły, a pomysł na market bez opakowań intrygujący. Ciekawe jak to wypadnie w praktyce. Leginsy nie w moim stylu, więc nie będę marudzić, bo przecież są gusta i guściki.A samolot - no nieźle, zdecydowanie teoria kto bogatemu zabroni się sprawdza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja owsiankę jadam za rzadko, ale jakoś tak wolę kanapki z przyzwyczajenia :P
      ja jestem mega ciekawa tego marketu i sama bym się do takiego wybrała :D Wszystko musi być chyba w jakiś beczkach :P
      ja CI powiem, że takie leginsy trzeba albo kochać, albo nienawidzić :D Ja zawsze nienawidziłam, a odkąd chodzę na fitness i planuje zostać instruktorem to je pokochałam :D Do tego luźny jednokolorowy top i można ćwiczyć :D

      Usuń
  11. Z tym spotem promującym Polskę to niezłe jaja, fakt :D Ja nie zwróciłam uwagi, że krzyża brakuje, ale oglądałam dyskusję na ten temat. W sumie tutaj o krzyżach non stop jest dyskusja. Zamiast zająć się prawdziwymi problemami politycy wolą o czym innym rozmawiać ;/
    Te leginsy matrioszki są mega. Bardzo lubię ten motyw, ale cenowo są poza moim zasięgiem :( Gratuluję wypożyczenie książek na studia - ja zawsze starałam się chociaż trochę ogarnąć materiał zanim była sesja. Potem było łatwiej :D

    OdpowiedzUsuń