18 lis 2014

EVREE- krem do rąk :)

Ostatnio zapowiedziałam Wam malutkie testy kosmetyków. O firmie  Evree mogłyście poczytać o TUTAJ :) 
Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym produktem od nich czyli kremem do rąk do bardzo suchej i podrażnionej skóry. Jak sprawdził się u mnie ? O tym już za momencik...


Kremik jak widzicie zamknięty jest w czerwonej tubce. Design według mnie przykuwa uwagę, a do tego uwielbiam kolor czerwony. Tubka jest matowa ! Jest to niby tak nie wiele, a ja i tak chętniej sięgam po takie kosmetyki:) Jest to coś "innego", ponieważ same musicie przyznać, że większość kremów jest w tradycyjnych błyszczących opakowaniach. Dzięki temu lepiej trzyma się ona naszych łapek i nie wyślizguje się :) W środku znajdziemy 100 ml kosmetyku. Plastik jest bardzo elastyczny przez co nie mamy problemu z wydobyciem kremu. Klik nie jest mocny, również nie sprawi nam żadnych trudności i co najważniejsze sam się nie otwiera w torebce :)


Jako, że jak wiecie ja kompletnie nie znam się na analizie składu znalazłam do tego świetną nową stronę z której jeszcze nie korzystałam. Przepisałam calutki skład i oto co w skrócie udało mi się osiągnąć :) 


Oczywiście kompletnie nie wiedziałam co oznacza, że krem może działać komedogennie, więc szybciutko sobie to wygooglowałam i dowiedziałam się, że krem może powodować powstawanie zaskórników, blokować pory i jest niekorzystny do cery tłustej i mieszanej . Jako, że mamy do czynienia z kremem do rąk i na dodatek do cery SUCHEJ to nie musimy się tego kompletnie obawiać  ;) Co innego jak ktoś ze skórą trądzikową używałby go do twarzy, ale w końcu nie takie jest jego zastosowanie ;) 
Poza tym jak widzicie skład jest bardzo przyjazdy. 
Nie mamy w nim substancji alergizujących, więc producent wywiązał się ze swojej obietnicy. Możemy spokojnie stosować u dzieci i nie ma tutaj nic co mogłoby nam zaszkodzić :)
W składzie dodatkowo znalazłam:
Olejek arganowy
Olejek migdałowy,
Olej z nasion soi
Wosk pszczeli
Więc skład zdecydowanie dostaje ogromny PLUS ! :)


W zapachu kremik jest bardzo delikatny i subtelny . Zapach taki typowo kremowy. Inaczej nazwać go nie potrafię :) Jak dla mnie jest bardzo ładny i nie drażni. Dość długo utrzymuje się na naszych dłoniach. 
Konsystencja jest bardzo zwarta i świetnie rozprowadza się na naszych dłoniach. Krem nie leje się i nie spływa. Bardzo szybko się wchłania co dla mnie jest ogromnym plusem, ponieważ często zdarza mi się rezygnować z używania kremu do rąk właśnie przez konsystencje niektórych produktów.. Nienawidzę jak kremy pozostawiają śliskie i wilgotne dłonie, tutaj tego nie mamy ! :) 
Jest bardzo wydajny ! Dosłownie ilość wielkości groszku wystarczy nam na całe dłonie. 

I przejdźmy do najważniejszego czyli jego DZIAŁANIA ! 
Ja jestem nim zauroczona ! I nie skłamię jeśli powiem, że dawno nie miałam do czynienia z tak dobrym kremem do rąk. Smarując nim ręce raz jeszcze po kilku godzinach czuję go na swoich dłoniach. Mocno nawilża i pozostawia po sobie delikatny filtr, który subtelnie otula nasze dłonie. 
Kremów do rąk praktycznie nie używam. Zawsze przeszkadzało mi, że pozostawiają śliskie dłonie i długo się wchłaniają, z tym kremikiem stałam się nierozłączna i zawsze wrzucam go do torebki  :) Na dłoniach pozostawia po sobie zupełnie inne wrażenie niż wszystkie inne kosmetyki tego typu, które wcześniej używałam :)  Dla przykładu powiem Wam, że ostatnio naniosłam go na ręce przed treningiem. Po półtorej godzinie biegania i odbijania piłki gdy wracałam już do domu zorientowałam się, że dalej czuć go na moich dłoniach :) Nie zniknął dziwnym trafem po 15 minutach od naniesienia tak jak to robi większa cześć kremów. 
Nasze dłonie podczas chłodniejszych dni są o wiele bardziej wymagające i mocniej wysychają ja teraz się o to nie martwię :) Wszystkie suche skórki i zrogowacenia zniknęły już po tygodniu stosowanie tego kosmetyku :) 


Mam nadzieję, że na zdjęciu niżej widać tą różnice między tymi dwoma produktami. Krem do rąk pozostawia po sobie delikatną błyszczącą, tłustą warstewkę, którą ja uwielbiam. Cudownie otula nasze dłonie :)  Czuć, że nawilża i działa tak jak obiecuje producent :) 
Produkt widziałam w drogerii Natura i w tamtym tygodniu był na promocji za 5 zł :) Jego cena regularna to niecałe 10 zł i z czystym sumieniem mogę Wam powiedzieć, że jest wart tych pieniędzy :) 


Zapraszam Was również do odwiedzenia strony producenta KLIK
TUTAJ poczytacie o kremie do rąk:) 

36 komentarzy:

  1. Ostatnio go widziałam w jakiejs drogerii za 4 zł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale ma fajny skład :) Bardzo lubię olejki Evree i kosmetyki do stóp, ten kremik pewnie też by mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm wydaje się być ciekawy.
    Ja na razie mam tak przesuszone dłonie od jakiegoś niezidentyfikowanego znieczulenia, że pomaga mi tylko krem tłusty na poparzenia słoneczne xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *uczulenia (mój mózg przeprasza za niepełnosprawność)

      Usuń
    2. O kurcze to ładnie...A to po jakimś kremie, detergencie czy czym Ci tak wyszło ??

      Usuń
    3. kiedyś dostałam uczulenia prawdopodobnie przez zarazki na papierowych banknotach. dostałam jakąś maść od Pani z apteki i pomogło. Lubię olejki tej marki.

      Usuń
    4. oooo ładnie... czyli już wiem czemu od małego mama mi wmawiał, że pieniądze to same zarazki :P Najważniejsze, że Ci pomogło :)

      Usuń
  4. Dzięki za recenzję, właśnie szukam jakiegoś fajnego drogeryjnego kremu do rąk :) a ten jest przyzwoity :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny skład :) Chyba się na niego zdecyduję, bo moje ręce teraz potrzebują pomocy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wydaje się całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na krem do rąk się bardzo chętnie skuszę po nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kuszą mnie produkty evree:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam w ogóle tej firmy aczkolwiek muszę się chyba nią zainteresować bo warto :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Póki co wciąż zachwycam się kremem Masło Shea z L'Occitane, ale skoro ten tak świetnie się spisuje, w dodatku za taką cenę, muszę go koniecznie wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go ale jeszcze nie używałam. Czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny jest,mam i go co dziennie używam

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie 10zł to nie jest dużo za takie cudo. Spotykałam się z o wiele droższymi kremami do rąk, a centa była kosmiczna. Z chęcią wypróbuję :)
    Dodaję do obserwowanych.

    Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam: http://melladonna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio Evree zbiera dużo pozytywów ;) Fajnie, że się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. evree jest genialny :) a próbowałaś tego do rąk i paznokci, w różowej tubce?
    zastanawia mnie tylko jedno, czyżby zniknął znaczek "not tested on animals" ?!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio mam manie na tle dłoni i polubiłam kremy, także kuszą mnie te nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też testuję i krem bardzo mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tego produktu, ale za taką cenę to grzech nie wypróbować ;) Pochwal się tą stroną do analizy składów, przydałaby mi się też :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na zimę na pewno się w niego zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I mi los okazał się łaskawy i trafiłam do grona testerów - póki co krem spisuje się u mnie rewelacyjnie, myślę, że to się nie zmieni, więc moja opinia będzie również pozytywna ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja proszę o link do strony "wyoślajającej" :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Teraz dość często słyszę o produktach firmy evree :) Ma dużo pozytywnych opinii ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nie miałam nic z tej firmy, ale to tylko kwestia czasu :).

    OdpowiedzUsuń
  24. nie znam tej firmy ale muszę wypróbować,widzę że to coś dla mnie, fajny post

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda przyjemnie ten krem, aktualnie mam kilka kremów do rąk w zapasie, ale może kiedyś się skuszę na ten z Evree. Teraz używam olejku do twarzy z tej firmy i jestem ciekawa czy inne produkty są równie dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja miałam różową wersję tego kremu, kupiłam właściwie głównie ze względu na to bo opakowanie mi się podobało haha. Ale to rzeczywiście jeden z fajniejszych kremów jakie miałam jeśli chodzi o działanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam z tej firmy kremik do stóp i jestem bardzo zadowolona :)
    Własnie ta matowa tubka o której wspomniałaś też mnie zauroczyła :)
    No i zaintrygowała mnie ta strona od składów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. powoli zaczynam się gubić w tych wszystkich nowych markach kosmetycznych...tyle tego pojawia się na blogach

    OdpowiedzUsuń
  29. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń