7 lis 2014

Czarny dzbanuszek Lemax :)

Lakiery dzbanuszki od Lemax chyba każda z nas kojarzy :) Ja na blogu pokazywałam Wam już kiedyś granatowy KLIK. Jako, że tamten sprawdzał się bardzo dobrze postanowiłam sprawić sobie drugi kolorek. Pokazywałam Wam go w nowościach Sierpnia, ponieważ pochodzi z zakupów, które wtedy robiłam u PROMOTOPROMOTO :)  Jego cena to zawrotne 2,5 , więc musicie same przyznać, że aż żal byłoby go nie wziąć :)
Wypadł tak dobrze jak jego brat? O tym już za chwilkę...


Oczywiście buteleczka tradycyjna dla dzbanuszków, bo jakże mogło by być inaczej? 
Pędzelek jest cienki, nie sprawia mi żadnych problemów z malowaniem, ani w żaden specjalny sposób mi tego nie ułatwia. Od taki sobie zwykły zwyklaczek ;)
Troszeczkę na początku przeraziło mnie jego krycie, bo po jednej warstwie jest tragicznie ! Bałam się, że nawet dwie nie dadzą sobie rady, ale całe szczęście wszystko okazało się być dobrze :) 
Dwie warstwy wystarczają do całkowitego pokrycia płytki, czasami gdy gdzieś naniesiemy za mało lakieru musimy poprawić i trzecią, ale na szczęście rzadko się to zdarza :)  Lakier dość szybko wysycha, jednak pojawiają się na nim odciski i odbicia :( Mój na drugi dzień był już troszeczkę "pocięty" i nie mam pojęcia co na to wpłynęło.
Z wytrzymałością jest bardzo dobrze, spokojnie wytrzymuje mi 4-5 dni :) 
Przy zmywaniu trochę brudzi i barwi płytkę, ale to niestety robi większość ciemnych lakierów :( 
Ja czerni często na pazurkach nie nosze, ale jakoś ostatnio wzięła mnie na nią ochota ! 
Za taką cenę zdecydowanie POLECAM ! 


Wy macie w swoich zbiorach jakieś dzbanuszki ?

39 komentarzy:

  1. Ale fajne opakowanie :) Ja dzisiaj mam czerwień :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dzbanuszka-pomidorna i niestety u mnie nie sprawdzają się dwie warstwy. Trzy to absolutne minimum, a i sam lakier jakiś rzadkawy jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takich dzbanuszków kilka, mam jeszcze marmurki w nich (potem przelali marmurki do kwadratowych, ale na początku były właśnie w tych pękatych).
    Moim ulubionym kolorem, który muszę odkupić, bo zgluciał i którym każdy, dosłownie każdy się zachwyca jest taki... morelowo-koralowy. Nawet nie wiem jaki to numer, bo nie potrafię odnaleźć na buteleczce. Będę strzelać ;)
    Bodajże to był nr 32... ale cholera go wie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo a może pokazywałaś go u siebie na blogu ? uwielbiam takie kolorki i mam własnie podobnego ulubieńca od Rimmel :)

      Usuń
  4. czarny to nie mój kolor, nigdy nie miałam żadnego lakieru w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Do zdobienia owszem, ale na co dzien, jednak nie moj kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz się z nim spotykam. Śmiesznie niska cena ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam ani dzbanuszka, ani żadnego czarnego lakieru, oprócz takiego z cienkim pędzelkiem :-) szok normalnie! :D
    ale jakoś nie przepadam za czernią, chociaż ogólnie to by mi się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam właśnie takie fazy na jakiś kolor :D Raz to są jasne, raz czarny :P Teraz też tak jakoś mnie naszło, ale w sumie to chyba z 3 raz nim dopiero malowałam wszysktie pazurki :D Do zdobień jest za to super :))

      Usuń
  8. Uwielbiam czerń na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że ją się albo kocha, albo nienawidzi :P

      Usuń
  9. Nie mam dzbanuszków. Może i 2,5 złotego, ale dojdzie jeszcze przesyłka. W mojej okolicy stacjonarnie nie wypatrzyłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście można znaleźć Lemaxy, ten jednak zamawiałam :) musiałam kupić farbki i pędzelki, więc za te 2,5 dorzuciłam i lakier :)

      Usuń
  10. masz tak piękne paznokcie, ze w każdym kolorze będą dobrze wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czarny wypada genialnie ;D a moja paczuszka już się tworzy :P P.S. jak co, to baner już podlinkowałam :) dzięki, za zwrócenie uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja również :D
      Super ! :)) To ide zajrzeć :P

      Usuń
  12. O, u mnie też czerń w tym tygodniu, tyle że innej marki :) Lemaxowe dzbanki mam 2 - marmurki i bardzo je polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam czarne paznokcie ale najlepiej z jakimiś dodatkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie wygląda na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam taki sam i jeszcze kilka innych kolorów tych dzbanuszków... czarny u mnie po 3 warstwach dopiero kryje w pełni tak żeby mnie zadowoliło :) lubie czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dzbanuszkowe Lemaxy i nie tylko są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mialam go jeszcze

    To nie jest tak, ze masz chyba cere normalna ;p. To musi sprawdzic kosmetyczka albo kosmetolog, bo samemu dosc ciezko okreslic, tym bardziej ze cera normalna jest bardzo rzadko spotykana i jeszcze nigdy sie nie spotkalam z cera typowa normalna, bo taka wystepuje glownie u malych dzieci do okresu dojrzewania ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie maluję paznokci, ale ładny ten kolorek. Kocham ciemne kolory :)
    Diary Alice

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio często używam na paznokciach czarnego koloru, szczególnie do zdobień.
    Jakoś nigdy nie wpadły mi w oko lakiery z tej firmy. Ciekawe.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. czarnego koloru unikam na paznokciach, wolę jakieś jaśniejsze barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się czerń na pazurkach u kogoś, u mnie zupełnie jej nie widzę..

    OdpowiedzUsuń
  22. To jest najpiękniejsze w lakierach Lemaxa - niska cena, a jakość całkiem niezła ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam jeszcze niestety okazji mieć żadnego Lemaxa, a głównie kusi mnie chyba biały marmurek.
    Czarny lakier to nie dla mnie bo źle się w takim czuję, ale jak mówię na jakiegoś Lemaxa chętnie bym zapolowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie odkryłam, że mam je stacjonarnie, ale jeszcze żadnego nie kupiłam :D

      Usuń
  24. zaopatrzyłam się już w bardzo ciemne kolory włącznie z ciemnym grafitem ale czerni jeszcze nie mam, muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. uuu... a ja nie znam - mam tylko te z drobinkami czarnymi :P

    OdpowiedzUsuń