13 lis 2014

Co tam dzisiaj zmalowałam?

Już wiele z Was zmalowało pierwszy tydzień w moim projekcie pazurkowym i już nie mogę się doczekać aż zestawię wszystkie prace ! Są przepiękne, a każda inna i niepowtarzalna :) Jeśli jeszcze któraż z Was chciałaby się zgłosić to macie czas do niedzieli (wtedy kończy się pierwszy tydzień) link znajdziecie po prawej stronie bloga, przeniesie Was tam obrazek :) 
Ja w poniedziałek dostałam paczuszkę od Puszki za komentatora miesiąca. Paczkę pokaże Wam dokładnie na koniec miesiąca, a dzisiaj przychodzę ze zdobieniem, które dzięki niej wykonałam :) 
Nie mogłam się doczekać aż użyję tych wszystkich cudowności, więc dzisiaj przy odrobinie wolnego czasu co nieco zmalowałam :)



Jak widzicie w moje łapki wpadł: 
Lakier Wibo SummerExtremeNails nr524
Neon Glitter Wibo neonowy róż
Białe piegi 

Zaczniemy od lakieru :) 
W rzeczywistości ma on ciemniejszy kolor i mega się ucieszyłam jak go  zobaczyłam, bo ostatnio planowałam coś takiego kupić :) Jest takim ciemnym przybrudzonym różem, delikatnie wpadającym w bordo, mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi :) Najlepiej oddaje go zdjęcie wyżej, na  reszcie jest zbyt różowy. Nie mam pojęcia czemu mój aparat kompletnie nie chciał go uchwycić :( 
Świetnie kryje, już dwie cieniutkie warstwy wystarczyły na przykrycie całej płytki i co najważniejsze mega szybko wysycha :) Ma taką troszeczkę żelową konsystencję przez co łatwiej się nim maluje i ma śliczny połysk :) Ja zdecydowanie jestem na tak ! 


Z glitterem długo się zastanawiałam jak go naniosę na płytkę. Pudełeczko ma niby taki mały dozownik, ale i tak nie wyobrażałam sobie, żeby go bezpośrednio wysypać na płytkę. W aplikacji ostatecznie pomógł mi patyczek do uszu :) Maczałam go w brokacie a potem przytykałam do jeszcze mokrego lakieru. Bardzo ładnie odchodził mi od wacika i nie rozmazywał lakieru. Następnie wszystko przykryłam bezbarwnym lakierem i gotowe :)  Na płytce prezentuje się CUDOWNIE ! Oczywiście jedyne czego się obawiam to zmywanie, ale mam nadzieję, że nie będzie aż tak źle ;) Co mnie pozytywnie zakończyło to to, że nie mam upaćkanego w nim wszystkich palców i całego biurka przy okazji, z brokatami niestety, ale często mam ten problem ;)


I na samiutki koniec co nieco o piegach. Od dawna chciałam je wprowadzić do mojego paznokciowego kuferka i wreszcie tutaj trafiły :) Białe są bardzo uniwersalne i sprawdzą się przy każdym kolorze i już wiem, że teraz będziecie je mogły bardzo często podziwiać w moich zdobieniach.  Co mnie w nich pozytywnie zaskoczyło to to, że są strasznie cieniutkie ! Jak widzicie na końcówce palca mi się zdublowały, a ja nie miałam pojęcia, ze to są złączone ze sobą aż dwa piegi ! Na drugim palcu niestety, ale zrobiłam to samo :(  teraz już mam nauczkę i wiem, że następnym razem będę każdy dokładnie i oddzielnie sprawdzać, chociaż i tak pewnie nie obejdzie się bez błędów. I na początku miałam problem z aplikacja. Jak nałożymy je jeszcze na zbyt mokry lakier to mogą się w niego za bardzo wtopić i.... zniknąć ! Mnie również i  to spotkało :( Następnym razem obiecuje poprawę !  Aplikowałam również patyczkiem do uszu i na koniec przykryłam bezbarwnym lakierem :) 



A jak Wam podoba się cały mani ? 

42 komentarze:

  1. Bardzo fajny :) masz piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdobienia. :) Zaciekawiły mnie te piegi, muszę się w nie zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bardzo lubię taki Barbie róż :D
    Ładnie to wyglwąda :) Mam od dawna ochotę zrobić sobie podobny mani ale z dżetami po środku- nie wiesz gdzie mogłabym je zamówić online?
    --
    francja-elegancja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze zamawiam z BornePrettyStore :) Niestety bardzo długo czeka się na paczuszkę, ale jest bardzo tanio, a z moją zniżką będziesz jeszcze miała 10% zniżki :))

      Usuń
  4. ładnie :) kolor fantastyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolor! :) lubie takie ale chyba mam już w swojej kolekcji:D
    ja ostatnio od tygodnia noszę delikatną brzoskwinie i dobrze mi z nią, aż jestem w szoku normalnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam brzoswkinki na pazurkach :))

      Usuń
  6. mam ten sam glitter, ale szczerze mówiąc jeszcze go nie używałam ;) mani urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie Ci nawet wyszło, ja się właśnie zabieram za ludowe wzorki, czekam tylko aż lakier bazowy mi trochę podeschnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo czekam na Twoje wzorki :)

      Usuń
    2. Jutro będzie post, bo dzisiaj nie udało mi się zrobić zdjęć w świetle dziennym :D Powiem, że nie jest źle, raczej xD

      Usuń
  8. róż jest świetny na paznokciach, a tu prezentuje się baaardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Róż to nie mój kolor, ale całe zdobienie wygląda przyjemnie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  10. mój kolorek ...cudownie"zmalowałaś "pazureczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny wesoły kolorek na ta pochmurną pogodę idealny :-) Te kropeczki są piękne, ja tak nie umiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. No no kochana bardzo fajnie zmalowalas sobie pwznokietki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No przyznam, że ciekawie to wszystko połączyłaś! Fajny kolor, a piegi urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodziutki mani... najbardziej przypadł mi do gustu ten pazurek z glitterem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz świetny kształt paznokci, a samo mani bardzo przyjemne. Uwielbiam takie róże :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie potrafię przymocowywać do paznokcia cekinów, brokatów itp :D zawsze, ale to zawsze odpadają mi po jednym dniu, nawet gdy są pokryte dwa razy lakierem.. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeszcze nie używałam brokatu na paznokciach:) może czas to zmienić;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam róż na paznokciach więc mani bardzo mi się podoba :) Mimo, że jest dużo ozdób to efekt nie wyszedł przesadny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja robię hybrydy, niestety swoje paznokcie mam słabe i zaraz się łamią, dlatego też nie mogę pozwolić sobie na częstą zmianę koloru, super różi fajne zdobienie , ja nie wiem czemu zawsze decyduje się na takie kolory tylko latem....

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest super! Szczególnie fajnie wygląda ten brokat :)
    Ja też muszę sie dzisiaj pobawić z paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pazurki super, ja kupiłam ten brokat i teraz wystawiłam go na wyprzedaży bo doszłam do wniosku, że to nie do końca to czego chcę a nawet mam podobny ;D

    Koniecznie napisz jak Ci się sprawdzają hybrydy ;)
    A ja na swoją paczkę czekałam ok. 1,5 miesiąca, bo zamawiałam ją w sierpni, ale wiem że teraz się ruszyło i na pewno na dniach paczka trafi również do Ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też z sierpnia, więc mam nadzieje, że dotrze :) Dziękuje Ci slicznie za odpowiedź :))

      Usuń
  23. Taki prosty mani ale fajny :) te piegi dają pewnie nieograniczona ilsc kombinacji na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie się manicure prezentuje. Lubię róże na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolorek świetny ! Posiadam czerwony ale po nałożeniu 3 warstw nadal prześwituje.

    Pozdrawiam,
    czarodziejkaa

    OdpowiedzUsuń