6 lis 2014

Blogowe Mikołajki - Uczestnicy !

Jak wiecie postanowiłam zorganizować blogowe Mikołajki i ku mojej radości znalazły się duszyczki, które postanowiły wziąć w nich udział :) Sama nie spodziewałam się takiej liczby i przychodzę do Was dzisiaj, żeby przedstawić Wam osóbki, które w tym roku będą Świątecznymi Mikołajkami ! :) 
Paczuszki wysyłamy sobie do 28 listopada, a już tydzień później będziecie mogły podziwiać na blogach nasze prezenty ! Mam nadzieję, że zabawa się uda i, że każda z nas zostanie szczęśliwie obdarowana przez Mikołajkę :) 
Nie przedłużając oto one :


I takim oto sposobem zebrało się aż 16 osób :) 
Uczestniczkom bardzo dziękuje i mam nadzieję, że paczuszki już są szykowane ! :) Jedna z tych osóbek ma właśnie Was, ciekawe któż to jest :) 




26 komentarzy:

  1. Świetna akcja, jestem mega ciekawa jak bardzo wszystkie paczki będą się od siebie różniły i co w nich będzie! *.*
    Może i jeste blondynką (w taki wypadku wybacz :P), ale kompletnie nie rozumiem zdania: Jedna z tych osóbek ma właśnie Was, ciekawe któż to jest :)
    No za Chiny po polskiemu nie czaję, co też miałaś na myśli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja jestem mega ciekawa paczuszek ! :))
      Hehe możliwe, że trochę niezrozumiale napisałam :P Zdanie jest do uczestniczek, ponieważ nie wiedzą kto ma kogo ;) Większość osób przy mikołajkach łączy w pary, ja wszystkich poplątałam tak, żeby dziewczyny nie wiedziały kto ich wylosował :) Mam nadzieję, że teraz w miarę jasno wytłumaczyłam !
      Buziaki :)

      Usuń
    2. No teraz czaję!
      Tak wyrwane z kontekstu to zdanie nie ma sensu, ale po wytłumaczeniu idzie zrozumieć ;)

      Usuń
    3. Uf, kamień z serca ! :D

      Usuń
  2. ciekawa jestem jak się sprawdzi akcja, życzę udanych prezentów :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak się ta akcja potoczy, oby wszystkie były zadowolone ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na prezentację paczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekam na post z podsumowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Oj niestety :( Pisałam kilka razy o Mikołajkach , szkoda, że nie wysłałyście zgłoszenia, ale może za rok ! :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że wtedy nie przegapię :)

      Usuń
  7. Ha, super. Ze względu na niespełnianie warunków uczestnictwa (za krótko jeszcze bloguję) oraz, co ważniejsze, fakt, że w okresie szykowania prezentów od właściwie za chwilę nie będzie mnie w Polsce, to sama bym chętnie wzięła udział.
    Za rok!
    A tymczasem życzę wszystkim otrzymania udanych prezentów i świetnej zabawy przy ich szykowaniu dla drugiej strony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, za rok obowiązkowo :*
      Dziękujemy ! :)

      Usuń
  8. Plan obmyślony, połowa rzeczy zamówiona. Teraz tylko czekać aż pojawią się jakieś fajne opakowanka w sklepach. Mam nadzieję, że ze wszystkim trafię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też niby juz wiem co chcę kupic, ale jak zwykle się wszystko w ostatniej chwili zmieni :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nie mogę się doczekać swojej paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja już prawie skompletowałam niespodziankę, wystarczy ją jeszcze "dopieścić":D

    OdpowiedzUsuń
  13. Już mam coś do paczuszki, no przecież nie zdradzę co :P Mam nadzieję, że obdarowywanej się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Też już mam większość :D Mam nadzieję, że trafię w gust obdarowywanej ;)

    OdpowiedzUsuń