3 paź 2014

Zakupy, paczki, współprace- WRZESIEŃ ! :)



Ostatni, a zarazem pierwszy post z tej serii bardzo Wam się spodobał, przez co postanowiłam ją kontynuować  :) Narzekałyście na jedno, i wcale Wam się nie dziwie, a nawet nie wiecie jak mocno cieszy mnie to, że zwracacie uwagę na takie rzeczy i angażujecie się w życie bloga :) Mianowicie o brak zdjęć , co oczywiście spowodowane było brakiem aparatu, na szczęście już do mnie wrócił, więc ta seria będzie trochę "bogatsza" ;) Dużo rzeczy nie ma, mimo wszystko i tak co nieco Wam pokażę :)) 


ZAKUPY!
Po pierwsze zdecydowałam się na zakup Skrzypu i Pokrzywy, wszystko za sprawą dołączenia do wyzwania włosowego. Oczywiście skończyło się jak zawsze, kupiłam i tak sobie leży i leży w szafce. Nie jest mi po drodze do jej picia  :D Zrobiłam to zaledwie 4 razy, w tym miesiącu obiecuję poprawę !  W smaku, jak dla mnie ok, aczkolwiek uwielbiam wszelakie herbaty, ziółka itp ;) Cena za pokrzywę to 3 zł, z skrzyp bodajże 3,60 :) 

 I ja musiałam się skusić na nową serię od Wibo. Zakochałam się w niej jak któraś z Was napisała mi, że powstała podobna seria do tej babeczkowej od Kiko ! Szybko pobiegłam do Ross i to własnie dla mnie został ten ostatni przyjemniaczek :] Cena koło 8 zł i na pewno pojawi się jego szersza recenzja na blogu, jest niesamowity ! 
PS. Wiecie , że Kiko otwiera swój pierwszy salon w PL ?! 

Te lakiery kupiła Mama, więc nie mam pojęcia gdzie ani za ile. Wpadły do mojego kuferka i tak sobie siedzą, bo nawet jeszcze ich nie używałam :) Jeśli chcecie to wrócę Wam ich Swatch :)

Kolejny zakup mamy czyli bronzer od Astor :) Sama jeszcze go nie używałam, ma miliony świecących drobinek i myślę, że będzie idealny na piękną, słoneczną jesień ( bo przecież taka będzie, prawda? :))

 Oczywiście skuszona przez całą Blogosferę musiałam mieć je i ja ! :]  Jak tylko je zobaczyłam to wiedziałam, że będę musiała je przetestować. Same opakowania od razu mnie urzekły ! Jak na razie jeszcze żadnego nie używałam, ale na pierwszy ogień poleci ten słoneczny, czyli o zapachu mleczka waniliowego ! Pachnie obłędnie ! 

Kolejny żel pod prysznic, tym razem od Oriflame, myślę, że trochę sobie poczeka na swoją kolej :D 

Kolejny negatywny wpływ blogosfery na mój portfel ! Jak wszyscy pobiegli po te kalendarze do Biedry to ja omijałam ją szerokim łukiem, a potem wrzucili je na promocji i takim sposobem wpadł do mnie za 14 zł :D  Został jedyny, ostatni, po prostu byliśmy sobie przeznaczeni :D Jak Wam się podoba ta kolorystyka?

A tutaj prezencik od rodziców z wakacji :) Wielka, bransoletka na rękę. Jeszcze nie miałam jej do czego nosić, ale na pewno nie raz wyląduje na mojej łapce. Wam jak się podoba? Lubie takie dodatki ??


WSPÓŁPRACE!
I jak tak jak połowa dziewczyn zgłosiłam się do testowania plastrów Compeed i tak samo jak reszta przeżyłam przeogromne rozczarowanie paczką... Serwis zawsze dawał pełnowartościowe produkty, tym razem producent się nie postarał i postawił na ilość, a nie na jakość. Mimo wszystko przyda się, bo ostatnio moje buty zaczęły robić mi przeogromne odciski, a nigdy wcześniej nie miałam z tym problemu :( W tym roku zmagam się z tym dosłownie co chwilkę...



WYGRANE!
Udało mi się wygrać w rozdaniu u Ali :) Jestem przeszczęśliwa, bo zawsze marzyłam o produktach Balea ! Lakierek jeden już Wam pokazywałam na blogu i na pewno jeszcze pojawi się ich reszta :) jedwab od GP to mój ulubieniec i właśnie jeden mi się kończył, a wosk umili mi mroźne wieczory z herbatką i książką :))



 A jak to u Was było we Wrześniu? 

Przypominam Wam również o zapisach do Blogowych Mikołajek ! :))


PS. Jest to mój 300 post !!!! :))

51 komentarzy:

  1. Też mam biedronowy kalendarz, starsznie go polubiłam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te testowanie plastrów to porazka Sample.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy :D też piję pokrzywę , kupiłam w biedronce z trawą cytrynową i mi posmakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo lubię smak pokrzywy i skrzypu :) staram się zimą i jesienią pić je regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny ten kalendarzyk z biedry ;)) i gratuluję nagrody ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się loreal, a z tym plastrem to trochę przegieli, mogli chociaz przysłać jedno opakowania czyi lub 6 szt

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne nowości, muszę się przejść w końcu po te lakiery do rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe nowości. Z tym jednym plastrem, to muszę przyznać, że zamulili trochę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nawet nie widziałam, że w Biedrze były jakieś kalendarze... buu

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja do tych kalendarzy nie mogłam się przekonać ;-) Podoba mi się lakierek z golden rose A bransoletka oryginalna, ciekawa...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nigdy nie mogę się przekonać do picia skrzypu lub pokrzywy: )no i fajne rzeczy z Balea wygrałaś: >

    OdpowiedzUsuń
  12. Też żałuje że plaster przyszedł tylko jeden, ale muszę przyznać szczerze że tyle wystarczyło, żebym się w nim dosłownie zakochała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak sprawdzi się u mnie :) Pewno podobnie :))

      Usuń
  13. tak, ja się skarżyłam na brak zdjęć - przyznaję się :D
    ale teraz jest idealnie!
    też kupiłam pokrzywę i leżała długo długo w szafce, wypiłam z 5 saszetek i w sumie dalej leży :-)
    ale może zimą sobie częściej będe parzyć :-) jeszcze muszę skrzyp dokupić i może wyrobię jakiś nawyk picia :-)
    o lakierach pierwsze słyszę :p chyba mam tyły :D ale czekam aż pokażesz go bliżej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dokładnie tak :D Ciesze się, że udało mi się nadrobić ten mankament :P
      Czyli tak samo jak u mnie :D Zaraz sobie chyba pojdę zaparzyć jak już tak o niej myślę :P
      Oj piękne nowe serie wyszło od Wibo :D

      Usuń
    2. haha, wybacz :*
      no ja może też dzisiaj zaszaleje i wypiję :) kurcze jakbym wyjęła na wierzch to może bym piła a jak to w szafce leży..
      to czekam aż pokażesz go bliżej :)

      Usuń
  14. Zanim zobaczyłam bransoletkę na ręce wiedziałam, że świetnie będzie wyglądać przy Twojej opaleniźnie! :D
    Idę wypić kubek pokrzywy :) Mam nadzieję, że wpłynie też pozytywnie na moje paznokcie, bo okropnie się łamią i już nie mam do nich siły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już blada jestem ! :D :P
      Oj i ja aż sobie chyba zaraz zrobię pokrzywkę ! :)

      Usuń
  15. Świetne nowości u Ciebie zawitały. Bransoletka wygląda niezwykle ciekawie, będzie świetnym dodatkiem do wielu ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile świetnych nowości :) Gratulacje :) Mnie żel LPM kwiat pomarańczy nie spasił. Myślę, że limonkowy, albo nektarynkowy byłby o niebo lepszy dla mnie :)
    Nagroda z Baleą super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też średnio się on widzi :) Najładniejszy zapach tak jak już wspomniałam ma waniliowy , a potem coś z brzoskwinką :)

      Usuń
  17. Świetna wygrana :). Nowości również fajne. Bransoletka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja we wrześniu kupiłam sobie chyba tylko 3 lakiery:))) to się nazywa samozaparcie:) a teraz.. teraz nadrabiam;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam pić pokrzywę :) Mam jeszcze zapasy nasuszonej z poprzedniego roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie sama się zastanawiałam czy nie zasuszyć w tym roku :)

      Usuń
  20. Gratuluję wygranej :) Tą odżywkę z Balei miałam i byłam nią zachwycona :)
    Czekam na swatche lakierów:)
    I również miałam możliwość przetestowania plastra Compeed :) szkoda, że był tylko jeden bo u mnie plaster zadziałał perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to i ja muszę ją zacząć używać jak jest taka dobra :))
      Ja jeszcze nie testowałam plastra :)

      Usuń
  21. Sporo ciekawostek i jaka fajna wygrana:)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny ten lakier Colorama:) kalendarz przesłodki:) ja ostatnie w biedronce dorwałam 8 kolorowych zakreślaczy za 2,80zł :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię żele z LPM. Najbardziej właśnie ten o zapachy limonki i mandarynki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale zakupy sobie sprawiłaś :)
    Gratuluję wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję wygranej :)
    Też mam ostatnio problem z odciskami, coś strasznego, nie zależnie w jakich butach, nawet w tych co mam już od ponad kilku lat... ale tylko na jednej stopie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie mam to samo ! Baleriny które mam chyba z 6 lat ostatnio narobiły mi odcisków...

      Usuń
  26. Bransoletka mi się bardzo podoba :)
    Też mam ten lakier z Wibo, dziś właśnie wrzuciłam post z zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze zajrzeć jak tam Twoje zakupki ! :)

      Usuń
  27. Lakiery mi wpadły w oko ♡ ładne kolorki masz ;)

    I Gratuluję wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna bransoletka ;) A po lakiery z Wibo na pewno też się wybiorę ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Bransoletka jest cudowna!!!
    Gratuluje wspolpracy!!

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja pamiętam o piciu herbatki z pokrzywy :) Popraw się :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję tych wspaniałości! Mi najbardziej przypadł do gustu prezent - piękna bransoletka ;3

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne nowości, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluje 300 postu :))) Wiele świetnych nowości i gratuluje również wygranej :)) Czekam na recenzje :) A bransoletka sliczna

    OdpowiedzUsuń
  34. Z Le Petit Marseillais miałam mleczko waniliowe i absolutnie urzekło mnie zapachem :) Zamierzam wypróbować jeszcze wersję z lawendą, ale poki co widziałam ją tylko w dużej pojemnosci.

    OdpowiedzUsuń