31 paź 2014

Zakupy, paczki, współprace- PAŻDZIERNIK ! :)

Dzisiaj, jak co miesiąc przychodzę do Was z kilkoma ważniejszymi nowościami miesiąca :) Nie będę się nad wszystkim rozwodzić, rzeczy również nie ma zbyt dużo, od tak taki malutki pokaz. Z kosmetyków mega mało, z ubrań nie pokażę wszystkiego, a w tym miesiącu naprawdę się obkupiłam ! Z paczek praktycznie nic :D No cóż, zapraszam do przeglądania i komentowania ! :) 

ZAKUPY!
Na samiutkim początku oczywiście zaczniemy od części kosmetycznej :) I jako pierwsze lecą lakiery od MANHATTAN. Wczoraj w zdobieniu pokazywałam Wam już ten fiolecik i tak jak już wspominałam nie wiem czy opłacało się je kupić czy nie? Za taki 4pak zapłaciłam 19,99 zł. Kupiłam je w TKMAXXIE i jak łatwo obliczyć jeden lakier kosztował mnie 5 zł :) Nigdy wcześniej nie miałam kompletnie styczności z tą marką. Nie miałam pojęcia czego się mogę po nich spodziewać i powiem Wam szczerze, że bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły :) Ładnie się trzymają, dość dobrze kryją (zależy od koloru) i pięknie się błyszczą :) Ja przetestowałam już dwa, dzisiaj na pazurki poleci albo niebieski, albo znów pomarańczowy ze względu na Halloween :)) Jak jesteście ich ciekawe to na blogu pojawi się swatch :) 

Tutaj moja pierwsza szminka w tak żywym kolorze, która praktycznie codziennie ląduje u mnie na ustach :) Jestem w niej zakochana ! W rzeczywistości jest to taki ciemny fiolet. Zapłaciłam za nią koło 8 zł, były akurat w promocji w Naturze, w cenie regularnej kosztuje coś koło 15 zł  :) Marka KOBO - producent HEAN. Ja na pewno kupię jeszcze jakiś kolorek z tej serii ! Sama mam numerek 304- Dusty Rose. Mam nadzieję, że jeszcze będą na promocji :) 

I tutaj już skończymy część kosmetyczną, malutko co? 

W części ubraniowej pokażę Wam tylko kilka rzeczy, w rzeczywistości jest ich o wiele, wiele więcej :) 
Na samiutki początek kurtka ! Moja już była dość wysłużona, ta miała być taka przejściowa, a okazała się być cieplejsza od mojej zimówki ! Misio jest odpinany, więc będzie mi też służyła podczas lata. Wiem, że model oblegany i ma go połowa miasta, ale co tam ! Mi on się strasznie podoba :) Kosztowała 230 zł. 


Buciki na fitness. Od dawna były na mojej wishliście aż w końcu je sobie sprawiłam :) Wybór padł na Jasics, ja markę uwielbiam :) Kosztowały mnie 200 zł, więc myślę, że to nie jest dużo. Na pewno będą mi służyły długo, długo. Są bardzo wygodne i jak na razie jeszcze mnie nie zawiodły i jestem pewna, że tego nie zrobią :)
Z butów wpadły mi jeszcze ReebokiClassic w kolorze czerwonym :) Kocham je! Jak się domyślacie obecna pogoda nie pozwala mi w nich chodzić :( 

Sportowy stanik musiałam sobie kupić, bo poprzedni zostawiłam na siłowni ! Ten kosztował mnie aż.... 12 zł ! Żal było go nie brać, jest naprawdę bardzo wygodny i ma śliczny malinowy kolor :) Firma no name, jakaś targówka ;) 

Ze staników kupiłam sobie jeszcze jeden, normalny, nie sportowy za 35 zł w TKMAXXIE razem z lakierami :) Był przeceniony ze 112 zł ! I z tyłu jest zrobiony "na bokserkę", a zapinany jest z przodu na magnes :) 

Leginsy we wzory marzyły mi się od dawna ! Te kupiłam za 20 zł i są ocieplane od spodu, więc są cieplejsze niż jakiekolwiek spodnie :) Na zimę będą opcją idealną (ba, już teraz nią są !) Na pewno jeszcze sobie jakieś kupie, tym razem kolorowe!

Z leginsów sprawiłam sobie jeszcze jedną parę, szaro-czerwone w ornamenty, które świetnie się sprawdzają podczas fitnessu. Są cieniutkie i kosztowały również 20 zł. w PEPCO. Niestety, nie załapały się od zdjęcia :( 

Bluza, która kosztowała mnie 150 zł, ale nie mogłam się oprzeć, a coś z DIAMANTE WEAR marzyło mi się od dawna :) Jest bez kaptura, zakładana przez głowę i bardzo ładnie dopasowana :) Na zimę opcja obowiązkowa w każdej szafie :)


 WSPÓŁPRACE!
Tutaj tylko kontynuacja współpracy z marką Fitomed :) Tym razem w moje łapki jak widzicie wpadł kremik pod oczy i mleczko ziołowe do demakijażu :) Recenzje - niebawem ! 


I to by było na tyle ! Jak widzicie o wiele więcej kupiłam, a o wiele mniej pokazałam :) Niestety jak zwykle aparat musiał odmówić mi posłuszeństwa :( Oczywiście jak siedzę w domu i mam czas robić zdjęcia to za oknem tyle chmur i tak ponuro, że lepiej nie mówić :( Mam nadzieję, że jutro pogoda będzie o wiele ładniejsza i idealna do spacerowania :)
A u Was co nowego w październiku ? 


46 komentarzy:

  1. Ciekawe nowości:) Czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery manhattan kupilam kiedys wieki temu pierwszy raz w niemczech! Kolory ktore tam kupilam u nas sa niedostepne i bardzo zaluje! Ogolnie bardzo lubie te lakiery, ale ze wzgledu na cene w rosku zadko po nie siegam! Gratuluje wspolpracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo w rossku będzie -40%, więc będzie się opłacało :D

      Usuń
  3. Też mam te staniki sportowe, niestety miseczki się odkształcają po praniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, że powiedziałaś :) W takim razie będę go prać ręcznie :)

      Usuń
  4. świetne nowości! :)
    lakiery śliczne i jak wychodzi po 5 zł to chyba super!
    pomadkę pokazuj na ustach! <3 kolor wygląda ciekawie.

    widzę w końcu legginsy! :D gratuluję zakupu hihih :D
    za bluzę szkoda byłoby mi tyle wydać, bo rzadko je noszę, ale skoro Ty lubisz to jak najbardziej :)
    butki na fitness też mi się podobają, ja mam swoje z Biedry i jeszcze ich nie użyłam :/ bo nie ćwiczę ostatnio :o ani nie biegam, echhhh

    u mnie też niedługo pojawią się nowości i też więcej ciuszków niż kosmetyków chyba :-)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że z lakierami zrobiłam interes życia :D Musze zobaczyć ile w Ross kosztuje jedna sztuka :)
      Będzie, będzie ! :D Tylko jeszcze nie wiem kiedy :P Pewnie jak wyjdzie słońce i dam rade zrobić foty ^^

      Oj tak :D Ale te drugie kolorowe jeszcze ładniejsze :D
      Moją słabością niestety są firmowe ubrania :D Jestem w stanie zapłacić za metkę ^^ wstyd się przyznać no, ale cóż :P
      Ja ostatnio mam już dość ćwiczeń ! Minimum 4 razy w tyg :D

      Kochana czekam na Twoje nowości i dawaj je szybciutko ! :*

      Usuń
    2. Coś koło 9-10 chyba kosztują, więc całkiem nieźle :)
      Będę czekać! :) nie przeocze :)

      Hihi no to super :))
      Naprawdę? O mamo, a ja kompletnie odmiennie, nie jara mnie to :) tzn. jakbym miała worek pieniędzy to może tak ale tak to nie :)

      Będą, będą :*

      Usuń
  5. Piękna szminka, ale ważniejsze jest... SKĄD MASZ TE CUDOWNE LEGINSY? *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, leginsy z targu :D Na all też powinnaś je znaleźć :P

      Usuń
  6. Często miałam kiedyś te lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne zakupy :D a powiedz potem jak się sprawdziło mleczko do demakijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale leginsy! Chcę takie ocieplane, bajka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tymi lakierami to deal roku :D świetna okazja! Gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez mam ten krem pod oczy, nawet fajnie sie spisuje, a no i gratuluję :)
    Do mnie dziś przyszła paczucha z perfumami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja czekam na jeną paczkę z perfumami :)

      Usuń
  11. Mam kilka lakierow Manhattan, ale u mnie są nietrwałe :(

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie z październikowych nowości na razie tylko prawie cała ziajkowa seria liście manuka :) Zobaczymy jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo jestem jej strasznie ciekawa :))

      Usuń
  13. leginsy i kurtka świetne,a le bluza wygrywa! :D Choć dla mnie za droga stanowczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma jakieś zboczenie :D Moim jest płacenie za metkę :P

      Usuń
  14. Widzę Fitomed, też testuję ich produkty i jeszcze mnie nie zawiodły. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta szminka z Kobo mnie zaciekawiła. w ogóle ostatnio zaczęłam bliżej przyglądać się tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie znam firmy Fitomed :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają naprawdę sporo wartościowych produktów i warto się z nią zaznajomić :)

      Usuń
  17. Te buty świetne! A ja właśnie szukam tego typu butów dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Strasznie podobają mi się leginsy :D
    Ja jakoś ostatnio nic nie kupuję, odwyk zakupowy czasem się przydaje xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne buty, sama muszę zainwestować w coś do ćwiczeń :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Lakieeerki! <3 Ja mam koralowy z Manhatanu i jest ekstra ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rzeczy.Ja bardzo lubie polować na okazje w TKMAXX'ie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Żeby tylko ten magnes Ci przypadkiem nie puścił.. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No ciekawy zestaw lakierów, fajne zestawienie kolorków i cena ;) Mam 2 takie, kupione w Rossmannie co prawda. Ciekawi mnie Twój pomarańcz, ale chyba inne mamy. Mój ma numerek 33S :)
    Kurtka mimo, że model ma oklepany i mi się podoba, sama zastanawiam się nad podobną, no może ewentualnie ze skórzanymi rękawami ;)
    Przypomniałaś mi również o zakupie sportowego stanika, muszę sobie kupić jaskiś porządny do biegania, bo buty już są ;)

    OdpowiedzUsuń