19 paź 2014

Wisienka od Astor !

Po paru dniach nieobecności WRÓCIŁAM ! Zdjęcia zrobiłam już na początku tygodnia i cały czas wyczekiwałam aż będę mogła opublikować dla Was ten post. Niestety tak jak już Wam wspominałam miałam problem z obróbką zdjęć i w sumie to dalej go mam :) Mam nadzieję, że uda mi się wreszcie zdobyć jakiś konkretny program ;)
Ten lakierek większość z Was już pewnie kojarzy, ponieważ pokazywałam Wam go o TUTAJ , w moich jesiennych lakierowych propozycjach. Napisałam Wam wtedy, że jeszcze nigdy nie malowałam nim pazurków, a co w komentarzach widać lakier zdecydowanie został Waszym numerem jeden ! Tak, więc dzięki Wam wreszcie zdecydowałam się go wrzucić na pazury i sprawdzić czy rzeczywiście jest taki piękny :) 
I jak u mnie wypadł? Mam Wam za co dziękować, czy jednak nie ? :P 


Lakier ma bardzo wygodny i szeroki pędzelek, który pokazywałam Wam w poście poleconym wyżej :) Łatwo się nim maluje, myślę jednak, że osoby z mniejszą płytką mogą mieć problem z operowaniem nim :)  Mi jednak on bardzo ułatwił zadanie. Dzięki półokrągłej końcówce śliczne wykończył mani przy skórkach, co mam nadzieję, że da się zauważyć na zdjęciach. 
Krycie- według mnie lakier się tutaj sprawdził. Na zdjęciach możecie zobaczyć prześwity, jednak w rzeczywistości nie są one aż tak bardzo widoczne. Fotki robiłam na słońcu, które trochę "prześwietliło" pazurki i wszystko wyolbrzymiło ;) Ja nałożyłam dwie dość cienkie warstwy, po 3 myślę, że krycie było by 100% jednak obawiałam, się, że lakier będzie wtedy za długo wysychał.
Czy rzeczywiście tak jak obiecuje producent lakier po 45 sekundach jest już suchy? Oczywiście czas jest trochę wyolbrzymiony, nie mniej  jednak w tym punkcie bardzo pozytywnie mnie zaskoczył ! Po około 10 minutach lakier był już 100% suchy i mogłam robić co tylko chciałam :) Nie pojawiły się żadne odciski, zadarcia etc. co niestety, ale bardzo często mi się zdarza :) 
 Na 2-3 dzień pojawiły się leciutko starte końcówki, które w takim samym stanie utrzymały się już do końca noszenia lakieru. Na pazurkach miałam go 5 dni, więc myślę, że z trwałością nie jest najgorzej, ale oczywiście mogło być o wiele lepiej ! 
I co najważniejsze, czy pokochałam ten kolor tak samo jak większość z Was ? 
Na zdjęciach nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że wpada on leciutko w brąz. W rzeczywistości jest to 100% wiśnia. 
Ja szczerze Wam powiem, ze mam sporo takich ciemnych lakierów, ale raczej ich nie używam .Cały czas próbuję się do nich przekonać i za każdym razem jak pomaluje nimi pazurki to na drugi dzień już je zmywam. Z tym lakierem jednak było inaczej :) Może to za sprawą tego, że szybko wysechł i od samego początku wyglądał bardzo estetycznie i miał śliczny połysk :) 
Kolorek pokochałam i na pewno jeszcze nie raz pomaluje nim pazury, a wszystko za Waszą sprawą :P Jak byście mnie nie uświadomiły, że jest ładny to chyba nigdy by nie wylądował u mnie na pazurkach ! :P


36 komentarzy:

  1. Kolorek cudowny, w sam raz dla mnie :) No i jeszcze schnie tak szybko, a ja wczoraj wieczorem malowałam paznokcie, a już dzisiaj rano wielka matowa pieczątka na środkowym palcu........ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie tego nienawidzę najbardziej :D Tych okropnych odcisków :(

      Usuń
  2. Kolor jest śliczny, przypomniałaś mi, że mam podobny :) I chyba czas go użyć!
    Jeśli chodzi o programy graficzne, to nadal polecam Photoshopa :D Adobe udostępnił za darmo wersję CS2, myślę, że powinna jeszcze być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie się sprawdza na jesień taki kolorek :)
      No ja miałam PS, ale niestety robiłam formata i sobie poszedł w siną dal :( Muszę zobaczyć czy ten CS2 jest dostepny !! Nie miałam pojęcia, że go udostępnili :))

      Usuń
  3. Świetny :). Mam taki lakier ale z innej firmy. Lovely chyba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękny, uwielbiam takie kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam 2 lakiery z tej serii i są całkiem ok :) Twój wygląda pięknie na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam teraz coś podobnego ale z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! :))) niby nie mój kolor a jednak ostatnio takie polubiłam :D sama mam podobny, takie bordo z GR :)
    a program Photoscape Ci nie odpowiada? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Photoscape nigdy nie miałam ale.... od 3 minut mam PhotoShopa !!!! Szczęśliwa ja ! :D

      Usuń
  8. Powiem Ci, że ja ostatnio też się do takich kolorów przekonałam chociaż jakąś wielką miłością do nich nie pałam :) z astora nie miałam jeszcze nigdy lakieru :D az wstyd sie przyznac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. taki klasyczny kolor:) mam coś podobnego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się podoba. Nawet wydaje mi się, że nie mam nic w podobnym odcieniu u siebie w zbiorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie czasem ten kolorek wchodzi w brąz ale to dodatkowy atut :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek ładny, ale nie podoba mi sie, że troszkę prześwituje.

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko jak ja kocham takie ciemności ! Zrezygnowałam z nich ostatnimi czasy bo weszły te wszytskie jasne kolorki, ale za tymi się steskniłam ! czas do nich wrócić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień to najlepszy czas na powrót do ciemnych lakierków ! :)

      Usuń
  14. na jesień idealny. ;) oo i na randkę. ;)
    zapraszam na konkurs
    http://xiness.blogspot.co.uk/2014/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ladny kolorek, dobrze, ze zostalas uswiadomiona ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha gdyby nie czytelniczki to byłoby z nim cięzko :P

      Usuń
  16. Nie miałam tego lakieru, ale sporo mi ostatnio przybyło, więc na pewno nie kupię w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  17. jak wpadniesz do mnie na bloga to zobaczysz jakie czerwone winko gości u mnie na pazurkach :)
    Twój kolorek bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  18. Z nieba mi spadasz z tą recenzją! Szukałam takiego koloru :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam bardzo podobny od Astora, o ile nawet nie taki sam kolor :P bardzo ładnie się prezentuje, taki kolor to must have u każdej kobiety, nie tylko lakieromaniaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się, ładnie połyskuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny jest, przypomina mi trochę Bahama Mama z Essie ;)

    OdpowiedzUsuń