9 paź 2014

Wibo- Granite Sand nr 5 :)



Tak jak obiecałam Wam już jakiś czas temu dzisiaj przychodzę do Was z moim nowym nabytkiem czyli lakierem z nowej serii od Wibo.  Dowiedziałam się o nich od jednej z Was, podawałam Wam kiedyś swoją chciejlistę i były na niej (dalej są!) rozsławione lakiery piaskowe od KIKO :)  Te od Wibo troszeczkę nam je przypominają, więc czym prędzej pognałam do drogerii nabyć swój własny :)  Do wyboru mamy 5 odcieni, znajdziemy dwa beże, brudny róż, "betonowy" i coś żółtego :) Ja wahałam się między dwoma, wybór padł jednak na najjaśniejszy bo własnie ten najbardziej przypominał mi wymarzony lakier od Kiko :) W drogerii został już ostatnio, więc musicie przyznać, że byliśmy sobie przeznaczeni ;) Cena, coś koło 8 zł.



W buteleczce znajdziemy 8,5 ml produktu, data ważności to 12 miesięcy. 
Niektórym z nas opakowanie może sprawiać trudności przy malowaniu, same widzicie , że jest dość nieporęczne. Jednak producent pomyślał i ten nieporęczny, kwadratowy plastik da się zdjąć co możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej :) 
Jak widzicie lakier pełny jest kolorowych drobinek ! Ja wyłapuje w nim odcienie pomarańczy, beżu, brązu i żółtego. Zdecydowanie przypomina mi polską plażę, za którą już tak mocno tęsknie !  
Czy przypomina mi lakier od Kiko ? Tak ! Jednak te "oryginalne" mają zdecydowanie cieplejsze kolory.


Ja wszystkie piaski po prostu kocham i ubóstwiam ! Są mega trwałe, szybko wysychają i na pewno robią wrażenie na pazurkach :) Tak samo jest i z tym panem. Jest to lakier, którym pazury mogę pomalować na kilka minut przed wyjściem i mam pewność , że nic mi się nie rozwali, że szybko wyschnie i będzie się długo trzymał. Po kilku dniach zauważyłam, że lakier delikatnie się ściera i już nie jest aż tak mocno piaskowy, Mimo to mocno trzyma się naszych pazurów i nie odpryskuje, Jedynie delikatnie ścierają się końcówki :) Przy zmywaniu trochę się obawiałam, nie sprawił mi on jednak większych problemów :) 
ja jestem nim oczarowana i często ląduje na moich pazurkach :) Na pewno zakupie jeszcze inne kolory, pewnie padnie na brudny róż i betonowy :0

Zdjęcia zdecydowanie NIE oddają jego uroku i miałam przeogromny problem, żeby złapać kolor, a i tak mi się to nie udało :( 
Tutaj wyszedł strasznie mdło, w rzeczywistości jest żywszy i minimalnie ciemniejszy. Nie mam pojęcia co dzisiaj odbiło mojej lustrzance, ale jak na złość nie za bardzo chciała ze mną współpracować...






A Wy macie już swój piasek od Wibo ? :)) 



P.S Planuje wprowadzić nową serię na bloga pt. "Studeckie lunchboxy" - będą na nią jacyś chętni ? :))

43 komentarze:

  1. jest uroczy ale nie urzekł mnie jakoś specjalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i bardzo lubię :). Na nową serię jestem bardzo chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ależ to świetnie wygląda ...
    Baaardzo mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie efekt na zdjęciach bardzo się podoba choć na żywo z pewnością jest jeszcze lepszy, ja uwielbiam taką fakturę.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten egzemplarz, ale jeszcze czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za piaskowymi lakierami, ale na pewno kupię inny z tych nowych serii :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudak! Jakoś mnie do siebie nie przekonał, ale nową ofertę Wibo i tak muszę przejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Specyficzny ale bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piasek na paznokciach!!! :) ciekawe...ale jakoś mnie nie powalił na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest śliczny! ale u mnie chyba wszystko wysprzedane :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam go, ale coś mi się przestał podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądam całkiem przyjemnie :) Nowa seria zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak jak zwykle jestem do piasków na nie, to ten wpadł mi w oko. Podoba mi się ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor nie mój ale fiolet z tej serii zdecydowanie kusi!

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię pisaki, ale moim ulubieńcem jest granatowa dalia coral :))

    OdpowiedzUsuń
  16. zupełnie jak KIKO, taka tańsza alternatywa :P ale i tak mój ananasek jest lepszy hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  17. no niestety jak ogólnie piaski lubię, tak ten zupełnie mnie nie przekonał

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny kolor, delikatny. Ja mam zielony z tej serii..

    OdpowiedzUsuń
  19. Na Kiko nie chciałabym wydawać tyle kaski, ale na ten coraz większą mam ochotę - wszędzie ich pełno na blogach ;)
    No i oczywiście jestem ciekawa studenckich lunchboxów :]

    OdpowiedzUsuń
  20. fantastyczny lakier, uwielbiam takie niekonwencjonalne rozwiązania na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja także jestem wielbicielką piasków :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przypadł mi do gustu, ogólnie ostatnio te piaskowe lakiery coraz mniej mi się podobają..

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja, jak Ty, uwielbiam piaski :))))
    Mam z tej serii lakier nr 1, ale jeszcze nie gościł na moich paznokciach.
    Najpierw sprawdzałam piaski P2 i najnowszy mat Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja akurat z wibo nie mam natomiast mam z Essence i bardzo je sobie chwalę lubię czasami właśnie takie wykończenie paznokci. W sumie każde wykończenie mogę mieć na paznokciach :)
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny :). Muszę posiąść jakiś sobie bo lubię piaski, a ten podoba się bardzo bardzo bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam, ale jeszcze nie zdążyłam użyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. jakbym widziała pazurki mojej kuzynki :) ostatnio nie rozstaje się z tymi lakierami i kupiła wszystkie odcienie :D może jej podkradnę któryś i sama zobaczę jak się sprawują ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda jak prawdziwy piasek z plaży, ale jakoś nieszczególnie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Oryginalny kolorek, fajny taki ciepły:) w ogóle uwielbiam lakiery z tej firmy!

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi kolorek nie bardzo się podoba, może dlatego że nie przepadam za piaskami :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny lakier! Muszę go mieć :D Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piasek nr 5 wg mnie byl najladniejszym z tej serii! Kurcze bylam we czwartek w rosku, a tam poleczka wibo pusta, tylko 2 skorzane lakiery...

    OdpowiedzUsuń
  33. kochana, coś Ty, na zdjęciach i tak prezentuje się czadowo!!

    OdpowiedzUsuń
  34. kochana, coś Ty, na zdjęciach i tak prezentuje się czadowo!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie miałam jeszcze żadnego lakieru piaskowego. Jestem w tej kwestii dinozaurem.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie zdecydowałam się JESZCZE na żaden lakier z tej serii, ale muszę przyznać, że faktycznie wygląda jak plaża <3

    OdpowiedzUsuń
  37. ale ładniusi!

    http://xiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Niestety chyba woleładkiej ładnie błyszczącej płytki. Piaski jakoś do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  39. Na Twoich ładnych paznokciach każdy lakier będzie wyglądał dobrze :) A poza tym fajny lakier, jeszcze nie mam żadnego piaska w swojej kolekcji.
    :*

    OdpowiedzUsuń