13 paź 2014

PK podsumowanie tygodnia 29 + nowy wzór !

Kochane ! Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnymi tygodniami w Paznokciowym Klubie i tym samym ogłaszam, że na 99% jest to ostatni nasz projekt :)  Najprawdopodobniej tydzień 30 będzie naszym ostatnim i PK klub zostanie " zawieszony" . Czemu tak się dzieje? Mam wrażenie, że wszystko trochę się wypaliło.. Może będę wracała do Was z jakimiś krótszymi projektami, albo za jakiś czas znów postanowię go reaktywować? Mimo wszystko jeszcze istnieje ten 1% szans, że będzie on trwał dalej ! :) 

Ostatnie tygodnie jak wiecie były jesienne, zarówno na dworze jak i u nas na pazurkach :) Pracę wysłały mi 4 dziewczyny za co przeogromnie dziękuje i zapraszam Was do oglądania i podziwiania :) 










Przed nami dzień, który u wielu osób budzi skrajne emocje. Jedni go kochają i chcą wprowadzić u nas, drudzy uważają, że jest to pogańskie i przeklęte święto! Wy po jakiej stronie stoicie ? Ja już kiedyś Wam pisałam, że do Halloween nic nie mam i byłabym szczęśliwa gdyby było obchodzone w Polsce tak hucznie jak ma to miejsce w Stanach :)  Jak można doszukiwać się przekleństw w dniu, który tak naprawdę należy do dzieci ?!  W końcu to one co roku myślą za co się przebiorą, jakie psikusy będą nam urządzać i jak przystroją dom! Nie przedłużając Hallowenowy klimat w tym miesiącu przeniesiemy na nasze pazurki !  
Tradycyjnie, ode mnie kilka "inspiracji"

http://pl.pinterest.com/pin/518476975824432276/




Ku mojej radości, wczoraj wchodzę na bloga ,a tam 600 obserwatorów !! Kochane, przeogromnie Wam dziękuje, że taka liczba Was jest ze mną i współtworzy tego bloga ! :* 

38 komentarzy:

  1. Gratuluję obserwatorów i czekam na kolejną prezentację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję:) świetne wzorki na paznokcie:) Jest się czym inspirować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne paznokcie, ja nie obchodzę Halloween. dla mnie to raczej czas gdy idziemy na cmentarz niż zabawa w przebieranki,

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że tak mało pazurków się pojawiło... jesień to taki wdzięczny temat do nailartu... :) ja halloween nie lubię i nie obchodzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj bardzo wdzięczny , ja niestety też nie dałam rady, ale może jeszcze to nadrobię ! :))

      Usuń
  5. gratuluję takiego wyniku ;) ja niestety nie dałam rady ze zdobieniem do Ciebie :( ale na halloween nie zrobię, bo nie obchodzę takiego "święta" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja byłam 599, w sumie to nie mam pojęcia, czemu dopiero teraz Cię zaobserwowałam, myślałam, że już dawno to zrobiłam, a okazało się, że jednak nie xD
    Ja się chętnie zgłoszę na jakąś paznokciową akcję, jeśli oczywiście by była krótsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna liczba Ci się trafiła ! :)) ja też tak czasami mam, że myślę, że kogoś obserwuje a potem zonk :D
      Jak coś będzie to będę pisać ! :*

      Usuń
    2. Robiłam przedwczoraj porządki w blogrollu i w obserwowanych [bo przecież po co mam obserwować kogoś jeśli nie napisał posta od pół roku]. Okazało się, że kilka takich blogów było, że tylko mi się wydawało, że je obserwowałam xD
      Jasne, dawaj znać :*

      Usuń
    3. I ja jakiś czas temu wzięłam się za takie porządki i też miałam mnóstwo blogów już dawno nieaktywnych :) Niedługo znów muszę przejrzeć kogo tam obserwuje,a kogo dziwnym trafem pominęłam :)

      Usuń
  7. W tym roku planuję jakieś halloweenowe paznokcie wykonać u siebie :D Bardzo fajne inspiracje i prace dziewczyn :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super paznokcie :) gdybym miala wiecej czasu to bym takie robila sobie ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Może w końcu uda mi się stworzyć jakiś sensowny wzorek :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakbym miała się inspirować czymś na Haloween to wybrałabym wzory z Halowwenowych słoików świec Yankee Candle, cudowne są :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne pazurki ;)
    Ps. Co do ciasta to tylko się wydaje, że jest pracochłonne ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że klub się kończy ale w sumie zawsze tak jest że akcje, kluby po jakimś czasie po prostu się wypalają i zawsze trzeba się z tym liczyć. Ale możesz być dumna, że Twój klub zainspirował tyle wspaniałych projektów. Jestem bardzo ciekawa Halloweenowych zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojjj szkoda, no ale nie dziwie Ci się :-) sama bym się zapisała do jakiegoś projektu. jak coś ciekawego znajdziesz, albo sama stworzysz to daj koniecznie znać :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka szkoda, ale jeśli faktycznie będą jakieś krótsze projekty, to ja jak najbardziej jestem chętna ;D A tym czasem lecę myśleć nad mani na Halloween, uwielbiam to święto! ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajne pomysły na pazurki!

    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego wieczorku :*
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Te Halloween`owe zdobienia bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że jednak od czasu do czasu PK ruszy z jakimś wzorkiem... :)
    Na kolejny tydzień się piszę, jak się bawić to się bawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:)
      Mam nadzieję, że moja praca się załapie... ostatnio zakręcona nieco jestem, więc zapomniałam w poście wspomnieć że to dla PK.
      http://dzien-m.blogspot.com/2014/10/moje-halloween.html

      Usuń
  18. ja tam Halloween uważam za fajną okazję do przebieranej imprezy i do zmalowania specjalnego mani :D w tym roku też na pewno coś zmaluję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale świetne te halloweenowe inspiracje :D aż się chce coś zmalować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety jesien mi nie wyszla, ale nad "halulin" pomysle, szczegolnie, ze to ostatni wzorek!

    OdpowiedzUsuń
  21. jaksie patrzy na te paznokcie to buzia sie smieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne prace:) Hallowenowe inspiracje mi się bardzo podobają, zwłaszcza, że kilka z nich wygląda całkiem prosto, a fajnie i myślę, że nawet takie beztalencie jak ja nie powinno ich zbytnio zepsuć:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Tyle pięknych prac, oczu nie mogę oderwać :]

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne wzory...trzeba przyznać, że masz fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziewczyny świetnie się spisały:) Szkoda ze zawieszasz PK, ale rozumiem Cię.

    OdpowiedzUsuń
  26. tydzień 30
    http://lakierkowo.blogspot.com/2014/10/klub-paznokciowy-tydzien-29.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że zawieszasz Klub, ale w sumie trochę racji, że przy tak długim projekcie można się wypalić :( Z chęcią wezmę udział w nowych projektach, które stworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdobienie na halloween :)
    http://bambusowy-raj.blogspot.com/2014/11/klub-paznokciowy-halloween.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Tydzień 30
    http://bambusowy-raj.blogspot.com/2014/11/klub-paznokciowy-halloween.html

    OdpowiedzUsuń