2 paź 2014

Kulturalne podsumowanie WRZEŚNIA ! :)

Przed nami pora na kolejne comiesięczne podsumowanie ! :) I kończąc wrzesień mogę chyba śmiało powiedzieć, że COŚ zrobiłam i jestem z siebie dumna :)) 

OBEJRZANE FILMY ! 

Tutaj tylko dwie pozycja, a przynajmniej tylko tyle zanotowałam :))

Mój brat idiota
Do teog filmu nawet nie znalazłam plakatu promującego ! Jest dość stary, jego premiera miałą miejsce w 2000 roku. Czy warto go obejrzeć? Jak siedzicie ze znajomymi, nie macie co robić, a on będzie sobie tak leciał i przeplatał się z Waszymi rozmowami to warto :) Jeśli szukacie czegoś ciekawego z bogatą fabułą to raczej nie macie co po niego sięgać :)

Ten film zdecydowanie lepszy od swojego poprzednika, ale po 1,5 h oglądania zaczął mi się tak nudzić, że miałam ochotę przewinąć go do końca, żeby tylko zobaczyć zakończenie. Dodatkowo nienawidzę filmów gdy bohater ciągle cofa się w czasie i od nowa przeżywa ten sam dzień. Mam wtedy wrażenie, że mam Deja vu , a film robi się mega denny :D  Film trochę mi przypominał wojnę światów, więc jeśli lubicie tą produkcje to i tutaj znajdziecie coś dla siebie :) 



PRZECZYTANE KSIĄŻKI! 

I tutaj mogę być z siebie dumna ! Nie pamiętam kiedy ostatnio podczas jednego miesiąca udało mi się przeczytać aż tyle książek ! W tym roku na pewno nie miało to miejsca :) Pierwszy raz od 3 miesięcy mogę tutaj COŚ wpisać :D I to aż tyle !

 Jak widzicie wszystkie książki są tego samego wydawnictwa, są do siebie dość podobne. Każda opowiada o prawdziwej przerażającej historii, która się przydarzyła. Kiedyś już Wam recenzowałam niektóre książki z tej serii :)

Książka pisana przez mężczyzne, który będąc dzieckiem przeżywał dramat. Był wychowywany przez swoją mamę, która podczas picia dramatycznie się zmieniała, biła go i wykorzystywała seksualnie... Przebrniemy przez jego całe życie, od dziecka do już dorosłego mężczyzny. Zobaczymy jak przeszłość nie jest w stanie nas opuścić i cały czas nas prześladuje. Pozycja godna polecenia :) 

O tej książce rozpisywać się nie będę, Zdecydowanie obecnie to ona miała na mnie największy wpływ i jestem 100% pewna, że za kilka lat, gdy już ją przetrawię ponownie po nią sięgnę. Jest to pierwsza książka, którą czytając płakałam od samego początku do samego końca.....  O czym jest? O umierającym ojcu, który szuka domu dla swojego syna i kogoś kto się nim zajmie gdy jego już nie będzie. Wstrząsająca ! Tutaj nic więcej nie potrzeba... No moze tylko tyle, że książkę przeczytałam w jeden dzień ! Siedziałam nad nią 4 h... 


Po przeczytaniu poprzedniej pozycji wiedziałam, ze sięgnę znów po książkę tej samej autorki, a dokładniej kobiety mieszkającej w Stanach, która prowadzi chmmm ciężko to wytłumaczyć, bo w Polsce z tego co się orientuje coś takiego nie istnieje.  Współpracuje z pomocą i mieszkają u niej dzieci, które potrzebują pomocy, które obecnie przechodzą proces adopcyjny, coś takiego jak polskie domy dziecka, tylko, że u prywatnej osoby ;) Tutaj mamy historie noworodka, który do niej trafia i jest pod "ochroną" . Od samego początku zainteresuje nas to kim są jego rodzice, że nikt nie może się dowiedzieć o jego istnieniu. Książka warta przeczytania ! 

Tutaj już zaczęły się schody. Książkę czytałam długo i po pewnym czasie zaczęła mnie nużyć. Opowiada o kobiecie w ciele której mieszka kilka osobowości. Jest to trochę przerażające. Od małego wszyscy uważali, że kłamie, a ona po prostu nie wiedziała, że wtedy była kimś innym... nagle budziłą się w nieznanym sobie miejscu i nie wiedziała o co chodzi. Pokazuje to bezradność rodziny, która nigdy nie domyśliła się, że coś jest źle i posądzała ją o kłamstwa, albo wysyłała do psyhiatryka.  Same zobaczcie jak się skończyła jej historia ;) 

Tą książkę przeczytałam z zapartym tchem ! Opowiada o młodej kobiecie, która nie pamięta co się jej kiedyś przytrafiło i nawet nie zdaje sobie z tego sprawy dopóki historie i wspomnienia z przeszłości nie zaczynają do niej wracać.  Same zobaczcie z czym będzie musiała się zmagać...

Tutaj również spotykamy się z takim prywatnym domem dziecka, który prowadzi Kathy. Czytając tą książkę przejdziemy przez historię kilku dzieci, które trafiły pod jej skrzydła i którymi się zajmowała. Książka bardzo ciekawa, zdecydowanie warto ją przeczytać jeśli lubice taką tematykę :) 



Jak widzicie królowały u mnie książki dość dramatyczne, dlatego też trochę już się nimi zmęczyłam i obecnie czytam fantasto-romans ;)

ĆWICZENIA 
Tutaj raczej nie mam się czym pochwalić ;)
Ćwiczyłam tylko przez 3 h...



Z ŻYCIA BLOGOWEGO

Jest Was o 13 osób więcej ! Dziękuje ! :* 
Napisałam tylko 11 postów, ale myślę, że i tak nie jest źle ;)


Stworzyłam również wydarzenie, czyli BLOGOWE MIKOŁAJKI ! 
Zachęcam Was do zapisania się ! Sprawmy sobie nawzajem prezent :)))





16 komentarzy:

  1. Fajne podsumowanie. Książek ani filmów nie znam. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no no no sporo przeczytałaś :) ja ostatnio się opuściłam w czytaniu książek:<

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zaczęłam biegać i szybko skończyłam bo się rozchorowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na skraju jutra oglądałam :P A książek trochę przeczytałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tych książek żadnych nie znam, tych filmów chyba też nie widziałam :) Fajne podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego :-)
    A ja nie czytam, nie oglądam, w zamian mam remonty i chorujące koty ech...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaszalałaś z tymi książkami :D zaciekawiłaś mnie nimi bardzo, musze się rozejrzeć i gdzieś je wyszukac..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale książek przeczytałaś, wow!
    "Nie płacz kochanie" muszę przeczytać, ale kilka innych też mnie zainteresowało

    OdpowiedzUsuń
  9. mamusiu dlaczego mnie zaciekawiło :)
    a filmy raczej nie dla mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojoj takie trudne tematy są bardzo ambitne ale ja się nie nadaję. Takie książko/filmy tylko mnie zazwyczaj dołują i długo to przeżywam. Ja już przy niektórych opisach się wzruszyłam! Tak wiem, jestem nadwrażliwa. :]
    Ale gratuluję szczególnie tego książkowego wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie są dla osób bardzo wrażliwych, ja na razie też mam dość takiej tematyki i będę sięgała po coś lekkiego :)
      Dziękuje :*

      Usuń
  11. Tyle książek, jestem dumna! :D A filmów ostatnio nie mam co oglądać, zasypiam na początku, nawet nie wiem kiedy, i budzę się na samym końcu :P Ale udało mi się obejrzeć Maleficent, całkiem niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj się postarałam w końcu :D W tym miesiącu nie będzie tak kolorowo :P NORMA ! Z filmami mam to samo :D Zawsze włączam sobie na wspolnej do spania, jak już jest część po reklamach to zmuszam się do spania i zasypiam dosłownie w kilka sekund :D Więc przy każdym filmie przyzwyczajona robię to samo :D

      Usuń
  12. ciekawe pozycje. muszę poszukać

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę, że zrobiłaś pokaźne zapasy książkowe na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta seria książek mnie zaciekawiła:)

    OdpowiedzUsuń