30 paź 2014

Kolejne podejście do folii transferowej :)

Dzisiaj w ten przeokropnie zimowy dzień przychodzę do Was z malutkim zdobieniem pazurkowym :)  Lada dzień postaram się również dodać listę blogów, które biorą udział w Blogowych Mikołajkach, tak, żeby wszystko było zapisane czarno na białym :) Mam nadzieję, że uda mi się to wszyściutko ogarnąć do niedzieli, bo przede mną trochę pracowity weekend oczywiście ze względu na Święto :) Na całe szczęście Dziekan przyjął nam podanie i mamy jutro godziny rektorskie ! Piątek niestety i tak nie będzie dla mnie tak wolny jak bym chciała :( Nie przedłużając i nie zanudzając przechodzę już szybciutko do setna postu ! 




 Na górze na zdjęciu mam nadzieję, że ładnie widać jakich lakierków użyłam przy tym zdobieniu :) Do zdjęcia nie załapał się biały (i w sumie to nie wiem czemu!?) jest to lakier z Lovely, który już kiedyś na blogu Wam pokazywałam. Jak dla mnie moja biel idealna ! Dwie warstwowy spokojnie kryją całe pazurki i co najważniejsze nie smuży i trzyma się długo :) Mój już jest na wyczerpaniu i bez obaw i żalu kupię sobie drugą buteleczkę :) 
Dalej macie mój róż of Golden Rose, który również na blogu już miał swoją premierę i kocham go tak samo mocno jak biały  :) Zresztą z serii Rich Colour jeszcze żaden mnie nie zawiódł i mam nadzieję, że tak już pozostanie :) 



I na sam koniec zostawiłam mojego świeżaka od MANHATTAN. Pojawi się on również w październikowych zakupach i nowościach. Z tej serii sprawiłam sobie 4 lakiery.  Kupiłam w TKMAXX, za cztery buteleczki, które były w takim malutkim pakiecie zapłaciłam 19,99 zł. I powiem Wam szczerze, że sama nie wiem czy to dużo czy mało? Za jeden lakier wyszło mi 5 zł. Sama nigdy wcześniej nie miałam  nic z tej firmy, a na blogach też nie pamiętam , żebym spotkała się z jakąś recenzją tych lakierów.  Z kolorków w opakowaniu był jeszcze pomarańcz, jasna zieleń i taki brudny, jasny niebieski :) Wzięłam kota w worku, bo nie miałam pojęcia jak się będą sprawować i na razie jestem mega zadowolona :)
Przetestowałam już dwa lakiery, pomarańczowy trochę mi smużył, ale może to przez to, że malowałam nim pazury o 23 i w sumie to mało co widziałam, ale nie mogłam się już doczekać. Same wiecie o co chodzi :D 
Za to ich trwałość jest na plus ! A do tego ten fiolecik świetnie kryje :) I pięknie się błyszczą :))  postaram się dać ich oddzielną notką, możliwe, że całą czwórkę umieszczę w jednym poście :)
Może któraż z Was ma lakiery z tej serii ? 



I już widzicie do całego zdobienie użyłam również kwiatków i listków z folii transferowej od BornPrettyStore.  W sumie to moje drugie podejście  do niej i z tego jestem o wiele bardziej zadowolona. Folia lepiej się odbijała i jakoś tak ładniej wybrałam jej kawałki. Jedyne co zwaliłam po całej linii to to, że strasznie słabo ją zabezpieczyłam po aplikacji i ... na drugi dzień kwiatków już nie było :( Sama nie wiem czemu nie pomalowałam tego jakimś mocnym bezbarwnym lakierem tylko tym przyśpieszaczo-utwardzaczem od Eveline. Na cóż, mam nauczkę na przyszłość :( Tak się namęczyłam, a w zdobieniu pochodziłam tylko kilka godzin... 
Moje poprzednie zdobienie z folią możecie zobaczyć o TUTAJ 



Jak byście były zainteresowane kupnem czegoś od BORNPRETTYSTORE to zapraszam do skorzystania z kodu :) 

24 komentarze:

  1. Przepięknie wyglądaja te kwiatuszki! :) Szkoda, że tak szybko uciekły, są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatki mnie zauroczyły, są fantastyczne! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne!
    Chyba w końcu kupię ale naklejki wodne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi te kwiatki jakoś w ogole nie podchodzą...

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jeszcze nie miałam żadnych naklejek wodnych, muszę się zebrać i zakupić wreszcie kilka sztuk :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wstyd się przyznać, ale nawet nie miałam pojęcia o istnieniu takiej folii :D muszę to zgooglować i chyba sobie sprawię;)

    OdpowiedzUsuń
  7. folia transferowa to super sposób na mani :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam czegoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cuda można z niej zrobić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny efekt. Jakoś jeszcze nigdy nie próbowałam tworzyć zdobień z foli. Może czas spróbować.:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. jesienne liście pięknie wyglądają na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne paznokcie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że Twój mani przetrwał tak krótko - jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne kolorki; paznokcie też masz ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie wyszło ;) właśnie na hybrydach folia spisuje się rewelacyjnie, a trwałość jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny efekt :) ja jeszcze nie podeszłam do folii ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń