5 paź 2014

Jesienne Inspiracje ! :)

Przyznam się Wam szczerze, jesieni po prostu nienawidzę ! Dla mnie jest to najgorsza pora roku, taka przejściowa, zimna i mokra. Wszystko staje się jeszcze gorsze gdy nie jest pełna błyszczących wśród liści kasztaniaków, żołędzi i słońca ! Jedyna pozytywna rzecz, która mi się z nią kojarzy to grzybobranie! Uwielbiam chodzić po lesie i szukać tych brązowych łepków. Niestety nie dzieje się to często, szczególnie teraz, gdy doszła uczelnia i praca. 
I co z tego, że za oknem jest właśnie słońce jak temperatura tak naprawdę nie przekracza 10 stopni, a nade mną wisi wizja mroźnej, ciemnej zimy ! Jestem tak ciepłolubna, że lepiej nie mówić, zdecydowanie moim przeznaczeniem było życie na Florydzie :D 
Podczas jesieni wszystkiego mi się odechciewa, wyciągam tony koców, bluz, a wychodząc rano na uczelnie wyglądam jak eskimos. Tak, tak u mnie już w ruch poszły rękawiczki, kominy i czapki. Jedyne co jeszcze oszczędzam to kurtka zimowa, ale myślę, że i ona niebawem się przyda :D 
Jeśli ktoś tak samo jak ja myśli o jesieni, to ten post jest zdecydowanie dla niego.
Zainspirujmy się trochę, może dzięki tym zdjęciom bardziej pokochamy jesień i nie będzie aż tak straszna? Cóż... mam przynajmniej taką nadzieję :) 
Osoby które kochają tą porę roku, piszcie jak to zrobiliście ?! 


Nie przedłużając, kilka inspiracji z internetu :))


Na samym początku będziemy podziwiać jesienne zwierzaczki ! 





Kilka krajobrazów...



To przecież też czas dyni i hallowen ! 


Zapachu jabłek i cynamonu...

Kasztaniaków !


Gorącej czekolady, świec i herbatki...


I na sam koniec kilka tekstów, może wypełnicie któreś z tych zadań ? 



Cóż, nie pozostało nam nic innego jak : 
Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony pinterest.com


Post bierze udział w Akcji Joko: CELEBRUJ CHWILE ! :))

Udało mi się? Jesień wydała Wam się trochę mniej groźna? :))







48 komentarzy:

  1. ubieranie na cebulke w sezonie jesień-zima to jest to:D te zdjęcia rzeczywiście przekonują do jesieni, zwłaszcza zwierzaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah dokładnie tak :D I zabiera mi 15 minut :P

      Usuń
  2. Dla mnie jesień jest piękna dopóki nie zacznie padać i padać i padać....
    Uwielbiam spacerować z córeczką i zbierać kasztany i liście :) Plus robimy wtedy mnóstwo zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pamiętam jak ja byłam mała to też uwielbiałam takie spacery po parku w poszukiwaniu skarbów :)) Potem siadałam z mamą i robiłam kasztaniaki :)

      Usuń
  3. Jeeeejj jak pięknie, dziś idę na spacer jesienny ach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, zwłaszcza te kocie! :) lubię takie kawowe ulepki z bitą śmietaną :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie jesień jest ładna, ale z okna . Ale jak już mam wyjść to już mi się nie podoba :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak !! :) Potem się wyjdzie i już nie jest tak słonecznie i kolorowo...

      Usuń
  6. też nie lubie jesieni, ani zimy! :)
    masakra dla mnie..wstaje ciemno, wracam ciemno. porażka :)
    inspiracje piękne! jakby tylko tak wyglądała jesień to byłabym w stanie ja polubić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak... masakra jakas :( Kto wymyślił takie dwie okropne pory roku...
      Hah , niestety aż tak kolorowo się nie maluje :D Nie chciałam wstawiać prawdziwych zdjęć naszej jesieni bo byśmy się tylko bardziej zdołowały :P

      Usuń
    2. nie mam pojęcia! :(
      haha no to prawda!zresztą niedługo wystarczy zobaczyć przez okno:D
      ale jeszcze ma być ciepło! więc ekoskórka i balerinki się ode mnie nie oddalają:D

      Usuń
  7. Heh, nie lubię takich postów. Nic nowego nie wnoszą, równie dobrze mogłabm sobie wpisać w google images "jesień" i tam popatrzeć na ładne obrazki. To nawet nie jest żadna inspiracja, tylko blogowa zapchajdziura o niczym. Można robić takie posty o niczym z (kradzionymi!) zdjęciami z internetu, ale żeby chociaż miało to jakiś sens, jakąś treść, coś interesującego - np. jesienne makijaże, płaszcze, kocyki, pomysły na spacer, elementy ubioru na chłody, jak sobie radzić z tęsknotą za gorącym latem, cokolwiek, co by było czymś więcej niż zbiorem zdjęć jesiennych liści i dyń z pinterestu. Inspiracje mają być inspirujące! Jesteś dobrą blogerką, pomyśl nad jakąś wartością dodaną, czymś ciekawym i oryginalnym od siebie. Nie kopiuj, tylko wysil się i coś stwórz!
    W każdym razie też najbardziej lubię gorące lato. Ale jesień fajnie mi się kojarzy z nowym rokiem szkolnym, gdy jestem wypoczęta i pełna entuzjazju i sił do rozpoczęcia kolejnego fajnego roku na studiach. Ewidentnie jestem kujonem, ale lubię się uczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej no ale czemu?
      Jesienne makijaże, płaszcze, kocyki też mogę sobie wpisać w pinterest i znaleść idąc tym tokiem myślenia.
      Dla mnie ten post wiele w nosi, po pierwsze treścią jaką Frambi się z nami podzieliła. Przecież we wstępie chodziło jej o to, nie lubi jesieni, że nie może się z nią zaprzyjaźnić, po czym pokazała że mimo wszystko stara się i są rzeczy w jesieni, które ją zachwycają. I tu przechodzimy do obrazków. Dowiedziałam się z tego posta, że Frambi, lubi zwierzęta, romantyczne widoki, na duchu podnosi ją smaczna jesienna herbata :)
      Szanuję Twoje zdanie, ale dla mnie ten post niesie ze sobą MNÓSTWO treści :)

      Usuń
    2. Dziękuję za komentarz i wyrażenie swojej opinii :) Każdy ma swoje zdanie i ja pisząc ten post nie traktowałam go jako zapchajdziury tylko naprawdę poświęciłam na niego bardzo dużo czasu i starałam się coś przekazać :) Szanuje moich czytelników oraz ich czas, ciesze się, że tak wiele osób podzieliło się ze mną swoimi przemyśleniami dotyczącymi jesieni :) Sam temat, który podała Joko dotyczył jesiennych inspiracji opierających się własnie na takich zdjęciach :) Szanuje jednak Twoje zdanie, ciesze się, że je wyraziłaś i wezmę do siebie Twoje uwagi :)
      Buziaki !


      Arcy Joko dziękuje :***

      Usuń
  8. Powiem Ci że ja też jestem bardzo ciepłolubna :).Jednak nie sposób odmówić jesieni uroku:), szczególnie jeśli to ciepła jesień ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , o tyle jeśli jest ciepła ! :)

      Usuń
  9. Na zdjęciach przepiękna jesień. Przyznaje się jednak, że ja jesień lubię i to nawet te kapryśne dni z deszczem i słońcem na przemian.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zwierzęta. Uwielbiam złotą jesień, kolorowe suche liście i ciepło, mamy piękną pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam wprost przeciwnie , uwielbiam jesień aż miło było popatrzeć na te wszystkie zdjęcia ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia wyszukałaś :) I już wiem co sobie zrobię dziś na podwieczorek - pieczone jabłka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zwierzaki wygrały wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie jesień uwielbiam. Jest to chyba moja ulubiona pora roku-lubię ją za to, że można wreszcie odpocząć od upałów, podziwiam piękne kolory drzew, otulić się ciepłym szalem i nareszcie założyć botki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja upały uwielbiam i nigdy nie potrzebuje od nich odpoczywać ! :)

      Usuń
  15. Ja już się troszkę wyżej wypowiedziałam, ale dodam, że bardzo mi się spodobały zdjęcia ze zwierzętami a zwłaszcza tego psiaka z szyszką, no mega jest. :)
    Dziękuję bardzo za udział w akcji, dla mnie inspiracje cudowne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że post się spodobał ! :*

      Usuń
  16. Piękne... Ja uwielbiam jesień,jest bardzo nastrojowa i piękna

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzisz Fram jednak ta jesień nie taka straszna :)
    Super !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham jesień, kocham swetry, kocham gorącą czekoladę...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojeju jakie słodkie te zwierzątka :) Aż bym wszystkie wzięła do siebie i tuliła hahaha :D no dobra może tylko te domowe :D

    OdpowiedzUsuń
  20. aja z tych co lubi tą porę roku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. och, jesień na zdjęciach wygląda tak cudownie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne inspiracje :) podoba mi się ta wytłoczona dynia !

    OdpowiedzUsuń
  23. dla mnie jesień nie jest taka straszna...gorzej z zimą... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne inspiracje! Kocham jesień i zawsze z niecierpliwością wyczekuję tej pory roku. Zmieniające kolor liście i ciepłe promienie słoneczne to połączenie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również, jak i Ty, uwielbiam ciepełko, ale staram się widzieć jesień pozytywnie, choć przyznam, że nie zawsze jest łatwo :)
    Piękne inspiracje - taką jesień kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale ja lubie takie artystyczne zdjecia .:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piąteczka!! :) ja też ciepłolubne stworzenie jestem i jesieni nie lubię ;D zimy w sumie też, ale wtedy przynajmniej nie pada :D jedyna alternatywa na jesien to koc i ciepła herbata a także ciacho z kremem i dostęp do ulubionyc seriali :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Oho... ja też jestem z tych ciepłolubnych, choć uwielbiam taką wczesną jesień (ale tylko taką) - podziwiam pełnię kolorów :) Później jest już trochę gorzej... jesienno-zimowa chandra, koce i herbatki też idą w ruch! Ale też lubię taki "odpoczynek" od życia, bo mam wrażenie, że wtedy czas zwalnia, ma się okazję do spędzenia wieczorów z najbliższymi, gry planszowe czy upieczenie ciasta! Także jak dla mnie jesień ma swoje plusy i minusy, i nie jestem w stanie jednoznacznie stwierdzić, czy jesień lubię czy nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo ! Uwielbiam te wielokolorowe drzewa :) Niestety zawsze przy jesieni marznę, więc nie kojarzy mi się zbyt dobrze :) Słyszałam jednak, że ten weekend ma być przepiękny, więc zamierzam z niego w 100% skorzystać ! :))

      Usuń
  29. Jesiennymi zwierzakami zdobyłaś świat - ta grafika z łosiem jest genialna, tak samo jak kotki na dyni :D A gorącą czekoladą narobiłaś mi nie lada ochoty :)

    OdpowiedzUsuń