4 paź 2014

Gdzie zdarza mi się zaglądać kilka razy dziennie? PART II ! :)

Dzisiaj zapraszam Was do drugiej części moich ulubionych blogów :) Tak samo teraz jak i wtedy publikację drugiej serii przyspieszyła jedna osóbka, która w swoim zestawieniu poleciła mój blog :)  Jeszcze raz przeogromne DZIĘKUJE! Nic bardziej nie może nas zmotywować do pracy i bycia w blogosferze niż ktoś kto doceni naszą pracę, prawda ? :) Nie przedłużając zapraszam do króciutkiego zestawienie 4 wybranych przeze mnie blogów. Mam nadzieję, że i Wy tak samo jak ja zatrzymacie się na nich trochę dłużej :) 


Już jak sama nazwa wskazuje na tym blogu znajdziemy lakiery i wszystko co z nimi związane ! :) Puszka jest przemiłą osóbką i obecnie nie wyobrażam sobie blogosfery bez niej :)  Ma świetny kontakt z czytelnikami, uwielbiam  gdy autor odpisuje nam na nasze komentarze i dzięki temu zawsze od niej wracam, żeby tylko zobaczyć co tam mi ciekawego napisała :)  Zdobienia są przepiękne! Zobaczycie tutaj malutkie dzieła sztuki i na pewno zakochacie się w nich tak samo jak i ja :) Prowadzi również różne serie na blogu, ja uwielbiam piątkowe piątki i comiesięczne zakupki, zawsze znajdę tam coś nowego :) 


Z Balbinką również jestem już bardzo długo i mocno sobie cenię jej wiedzę :) Blog jest bardzo rzeczowy, znajdziecie na nim mnóstwo ciekawych kosmetyków. Autorka również ma bardzo dobry kontakt ze swoimi czytelnikami, odpisuje na wszystkie komentarze, co ja po prostu UWIELBIAM ! Same zajrzyjcie i przekonajcie się jak kochaną jest osóbką i jak przytulnie jest u niej na blogu :)) 


Tutaj wchodzę i po prostu wiem, że jestem u kumpeli na ploteczkach przy kawce :D Jest tak "swojsko" i mega pozytywnie ! Głównie oczywiście znajdziemy kosmetyki, ale są one przeplatane innymi postami :) Fabryczna jest bardzo pozytywną osobą i myślę, że jak do niej zajrzycie to bardzo szybko się o tym przekonacie :) Do tego przyjacielska, otwarta i wszędzie jej pełno, czego chcieć więcej ? :) 



Na tym blogu z całego zestawienia goszczę najkrócej :) Autorkę poznałam dzięki akcji, którą zorganizowała jakiś czas temu i w której miałam przyjemność brać udział. Może pamiętacie moje "makijaże" z Akcji Kolorowanie?  Poza przepięknymi makijażami na blogu znajdziemy recenzję kosmetyków, swatche lakierów, wyzwania, akcje i wszystko co nam kobietkom jest bliskie ! :)  Autorka słucha czytelników i ma z nimi bardzo dobry kontakt :) Zdjęcia są przepiękne, a posty długie, wyczerpujące i mocno wciągające! Ja uwielbiam je czytać :)) 



23 komentarze:

  1. 2 znam, 2 nie :) lecę oglądać!
    dzięki za polecenie :)
    i też lubie jak ktoś odpisuje na moje komentarze :) w szczególności gdy o coś pytam.. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wszystkie miejsca znam, dlatego już się biorę za nadrabianie moich braków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam każdą, ale najbardziej lubię Fabryczną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam wszystkie a najczęsciej zaglądam chyba do ostatniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Balbinę i Fabryczną też odwiedzam regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. właściwie tylko pierwszego nie znam:) lubię bardzo takie zestawienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Zaraz odwiedze kazdy z nich :) u Ciebie też jest bardzo miło. Muszę nadrobić czas w którym nie zaglądałam tu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tylko Zakupową :) Muszę nadrobić resztę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tych pierwszych nie znam, lecę nadrobić:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jednego nie znałam, ale zaraz nadrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za polecenie Kochana :* Cieszę się, że udało mi się stworzyć tak swojskie miejsce :D Choć i tak ciągle bym coś zmieniała :D
    Wszędzie mnie pełno - mama by się podpisała pod tym obiema rękami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha czyli nie ja jedyna tak uważam :D :*

      Usuń
  12. Kochana serdecznie Ci dziękuję za takie miłe słowa! Już wcześniej widziałam tego posta, ale tak mi się miło zrobiło, że nie umiałam pozbierać myśli i coś napisać :D Naprawdę cieszę się, ze tak uważasz, to bardzo wiele dla mnie znaczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie ma za co dziękować :* Wszystko jest tylko wynikiem Twojej cudownej pracy jaką wkładasz w swoją stronę :))

      Usuń