28 paź 2014

Framix= 6x6x6 ! :) - Part 13 :)

Kochane ! Jako, że dawno Framixu nie było, a ja w końcu wzięłam się za robienie zdjęć to dzisiaj właśnie z nim do Was przychodzę :) 
Jako, że ostatnio doszło tutaj sporo duszyczek to szybciutkie przypomnienie cóż to takiego w ogóle jest, bo w końcu przed nami już part 13 :)
Framix= 6x6x6 czyli :
6 zdjęć minionego czasu
6 linków minionego czasu
6 rzeczy, które udało mi się zrobić 
To do dzieła ! :) 

6 zdjęć minionego czasu ! 
1. Mół własny, osobisty WRZOS  ! Mogłyście już go podziwiać na kilku zdjęciach. Ja zawsze o takim marzyłam  i w końcu mam swojego, ach nawet nie wiecie jaka ja jestem z niego dumna :D 
2. Z wizytą w muzeum... i ja tam czasem się znajdę :] 
3.Pazurki, które nosiłam gdy jeszcze było cieplutko :) Pomysł podpatrzony u Mooonique ! :) 
4.Starówka ! Mroźno, ale co tam, jak zwykle przepiękna :) 
5. A cóż my tutaj mamy ? Shoty do drinków, które obecnie możemy kupić w biedrze za... 99 gr ! Mamy jeszcze trzy inne smaki, dolewamy 120 ml wódki i jazda :D 
6. Sałatka ! Taką miałam na nią ochotę, że lepiej nie mówić. Mimo mojego zmęczenia poszłam do sklepu i musiałam ją zrobić :P W wersji :mix sałat, papryka, feta, kurczak i ... POMELO ! 



6 linków z ostatniego czasu:
1. Na samiutkim początku przychodzę do Was ze spotkaniem charytatywnym, które 7 grudnia organizuje Ola :) Wszystko znajdziecie u niej na blogu o TUTAJ ! Możliwe, że i mnie tak spotkacie ;)
2.Chyba wszyscy tęsknimy za cudownym słońcem i plażą ! O TUTAJ możecie podziwiać najpiękniejsze plaże z całego świata ! Ja jestem oczarowana i sama nie wiem która z nich podoba mi się najbardziej :) Na pewno chciałabym odwiedzić tą z kryształkami zamiast piachu, świecącą i tą z samolotem :)) A Wy ? 
3.Kolejny link to film YouTuba, który ostatnio mogłam oglądać na marketingu :) Zobaczcie tą cudowną reklamę ! Nie zdradzę Wam kogo :) Bobaski wymiatają ! 
4.I znów mamy coś z YouTuba. Tym razem pewną akcję, która miała miejsce w pewnym sklepie :) Mega pomysłowe i świetne, a do tego cudownie zmontowany filmik. W Polsce niestety zapewne coś takiego by nie przeszło. O taaaaaaaki mamy smutny naród :( 
5. A TUTAJ znajdziecie kilka pomysłowych automatów. Wam tak samo jak mi kojarzą się one tylko z napojami i jakimiś małymi słodkościami? Spójrzcie tylko co możemy w nich kupić w innych zakątkach świata :) 
6. I na sam koniec przyjdę z czymś pożytecznym. Czyli przed Wami post Aliny na temat utrzymania porządku ! Ja mam z tym wiecznie problem, prawdę mówiąc już potrafię się lepiej zorganizować, ale i tak nie wygląda to tak jak bym chciała :( 



6 rzeczy, które ostatnio udało mi się zrobić
1.Po pierwsze ćwiczę, ćwiczę, ćwiczę i to tak, że wiecznie wszystko mnie boli ! :P A co najlepsze ... PRZYTYŁAM ! I nie wiem czy winę za te dwa kg więcej zwalić na mięśnie czy tłuszczyk....
2.ZAKUPY ! Ostatnio tak się obkupiłam, że lepiej nie mówić :D W tym miesiącu już znacznie przekroczyłam budżet, ale ubezpieczyłam się m.in w ubrania na zimę, butki na wiosnę , ach noi moje cudowne na fitnessik *.*
3.Gotuje ! A przynajmniej staram się to robić w domu i zabierać na uczelnie lunchboxy, ale ostatnio coraz gorzej mi to idzie :D 
4.Blogowe Mikołajki ! E-maile już rozesłane i teraz z dziewczynami kompletujemy nasze paczuszki :) Trzymajcie kciuki, żeby wszystko poszło jak najlepiej ! :)  Ja już wiem co otrzyma moja Mikołajka :) 
5.Zrobiłam przepyszną sałatkę, którą możecie podziwiać na zdjęciu wyżej :P 
6.Mam za sobą przeokropny tydzień i mam nadzieję, że już powoli odchodzi on w zapomnienie !! :)) 


A Wam jak minął ostatni miesiąc? Pozytywnie??

38 komentarzy:

  1. Uwielbiam lawendę:)
    Podoba mi się takie zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ja muszę schudnąć. To pewnie mięśnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też próbuję to sobie tłumaczyć :P

      Usuń
  3. Mięśnie podobno ważą więcej iż tłuszcz. Może dlatego przytyłaś. Ja kupiłam orbitra- w końcu ! chciałabym trochę schudnąć . Ładne paznokcie, a w muzeum to ja chyba ostatni raz w szkole byłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję ! :)) Ja też mam orbita, ale stoi nieużywany :P Ty na nim ćwiczyć ??
      Ja w sumie często jestem w muzeum, ale teraz tez byłam w ramach zajęć tylko, że ze studiów :)

      Usuń
  4. Ojej też mi się marzy własna lawenda ;-) myślisz, że jakbym teraz ją posiala/posadziła to by urosła, czy lepiej czekać do wiosny? A sałatka wygląda wybornie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że lepiej będzie poczekać do wiosny :) Moja niestety nie jest z nasionek :( Dostałam ją w prezencie :)

      Usuń
    2. Ooo, to pachnący prezent :)) u mnie rosła lawenda koło jednej apteki i zawsze gdy tam chodziłam, to sobie skubałam gałązkę i się inhalowałam nią :P w takim razie- oby do wiosny :))

      Usuń
  5. Lubię krwiste ogniste :D Bardzo dużo dobrego udało Ci się zrobić :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze jak to się stało, że nie wpadłam by wsiać własną lawendę ;D Dzięki za inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja niestety, ale kupna :( Za rok moze i ja wysieję swoją własną ! :))

      Usuń
  7. Matko jak dawno nie byłam w żadnym muzeum, chyba trzeba nadrobić ;) piękne wrzośce - kojarzą mi się z jesienią ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ostatni miesiąc upłyną głównie na nauce :P :) Nic ciekawego się nie działo :D Gratuluję podjęcia się ćwiczeń :D Ja jakoś nie umiem się zabrać za aktywność fizyczną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę ze względu na kierunek studiów :P Tak to też pewnie bym się obijała :D

      Usuń
  9. ja poćwiczyłam trochę i nie chce mi sie.. a tez przytyłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, ja żeby zmotywować się do ćwiczeń potrzebuję naprawdę kopniaka w tyłek :D Dietę natomiast trzymam, więc to mnie ratuje ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na odwrót :D Ćwiczenia sa - diety brak ! :D

      Usuń
  11. Shoty te i ja piłam na 18nastce - całkiem całkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. też zaczęłam ćwiczyć i gotować !:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojjj jak miło, że Cię zainspirowałam :-) pazurki śliczne!!! bardziej mi się podobają niż moje, zdecydowanie :)
    Ooo. shoty ostatnio piłam pierwszy raz i całkiem fajnie mi się piło :) szkoda, że nie wpadło mi to w oko jak byłam w Biedronce :(
    Sałatka pychota! :D a ten 'sos' to majonez, jogurt naturalny czy co? :D

    Plaże.. o mamo *.* piękne!

    Gratuluję ćwiczeń! ja ostatnio przestałam całkowicie :/
    a i czekam teraz na post zakupowy z października <3 nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dziękuje :*
      Mi dopiero mama powiedziała, bo tak to też bym nie zauważyła :D
      Sos tutaj to akurat oliwa z oliwek z bazylia i cytryną :) A taka upaćkana przez fetę :P

      Oj post zakupowy z października będzie, będzie i w sumie trochę mi przybyło :D

      Usuń
  14. Gratuluje podjęcia się ćwiczeń :) Ja niestety w ostatnim czasie jak mam jakieś wolne to praktycznie przeznaczam je na poleżenie w łóżku z laptopem!Piękny ten wrzos :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a mój miesiąc jest tak zakręcony, że szkoda gadać:D podziwiam Cię i Twój zapał i energię :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Też chciałabym poćwiczyć oj dzieję się dzieję dużo u CIebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. do wódeczki to ja polecam syropy barmańskie np grenadinie, albo blue curacao, do tego sok pomarańczowy lub bananowy super :) Nie dośc że maja fajne kolory to jeszcze są zajeb... :) a ja nie lubię smaku wódki ,więc dla mnie idealne rozwiązanie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Reklama świetna, ale się uśmiałam. Ja wrzoska też niedawno dostałam.. uwielbiam wrzosy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. haha ja sama chcę schudnać i jestem drugi tydzień na zdrowym i racjonalnym odżywianiu :D tylko jeszcze muszę czas znaleźć na ćwiczenia..........

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój miesiąc był baaardzo leniwy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja miałam bardzo udany i pozytywny miesiąc :) Te shoty z Biedronki też miałam :P

    OdpowiedzUsuń