14 paź 2014

CZASOZABIERACZE -mojego dzieciństwa ! Część 6 :)

Kochane, dzisiaj przychodzę do Was z kolejną, już 6 częścią CZASOZABIERACZY, czyli seriali, programów, których oglądanie zabiera mi zdecydowanie za dużo czasu ! Tym razem jednak jak widzicie będzie trochę inaczej, a mianowicie będą to moje seriale z dzieciństwa  :) Na pewno również takie macie i na pewno niektóre z nich pokryją się z moimi. Czasami miło jest tak powspominać, prawda? :) 
Niestety mam znów mały problem ze zdjęciami, tym razem nie jest niczemu winny aparat tylko komputer ;) Mój PhotoShop poszedł w zapomnienie i dopóki nie uda mi się odnaleźć jakiegoś sensownego programu do obróbki to raczej nic się nie pojawi :(   Oczywiście planuje zrobić to dzisiaj ! Framixu też już dawno nie było, ale jakoś tak nie mam nawet co pokazać. Przestałam robić moim samsungiem zdjęcia i muszę do tego wrócić:P Dobra,dobra już nie przedłużam i przechodzę do seriali dzieciństwa ! :) 


Szybciutkie przypomnienie poprzednich części


I co się w nich pojawiło:

SERIALE 
Gotowe na wszystko 1
One Tree Hill 1
Pamiętniki Wampirów 2
Pretty Little Liars  2
The Lying Game 2
Switched at Birth 3
Hit the Floor 3 
Devious Maids 3
Przyjaciółki 4 
Dr. House 4 
Chirurdzy 5
Lost 5
90210 5

PROGRAMY
Bitwa o dom   1 
Masterchef      2
Project Runway 3
Zapraszam do stołu 4 
Top Model 5

Cyferka oznacza numer części w której pojawił się dany program/serial.

Oczywiście niezaprzeczalnie na pierwszym miejscu musi stanąć niezastąpiona Milagros ! :D Czy Ivo też był Waszym pierwszym wybrankiem serca i straciłyście dla niego głowę ?! Pamiętam, że leciał w Tv jak chodziłam do zerówki i nie było opcji, żeby ominąć jakikolwiek odcinek! Ileż ja się na nim napłakałam :D Ostatnio nawet leciał bopdajże na TV  i dziewczyny ode mnie też go oglądały, ja wolałam pominąć :D Mimo to wiem, że za jakiś czas po prostu MUSZĘ do niego wrócić, żeby popatrzeć na moją pierwszą miłość ! 
Czy jest tutaj w ogóle ktoś kto nie wie kim jest Milagros i Ivo? Mam nadzieję, że nie ! :D 

Na drugim miejscu oczywiście uplasowały się kolorowe ludziki ! Pamiętam, że transmisja była jakoś rano i zawsze wtedy jadłam śniadanko i ich podziwiałam xD Pierwsze serie oczywiście, że najlepsze, obecnie jest ich chyba z 10 !  I jak oglądałam te ostatnie to sama nie wiedziałam o co chodzi :D  No dobra podobała mi się jeszcze ta z czarnym Power Rangersem co do nich doszedł później :D Pamiętam te  kłótnie o to kto będzie kim, zawsze udało mi się wykłócił o Różowego ! Jestem w 100% pewna, że Wy również musiałyście je przeżyć ! :D Kitowców wspominam do dzisiaj, a Czerwony PowerRangers jest dla mnie ideałem męskości, ach jaki on był waleczny :D 

Transmisja oczywiście, że wieczorem, tak, żeby na dworze było już ciemno i, żeby bać się jeszcze bardziej. Przeżyłam z nią swoje pierwsze chwile grozy :D Nawet nie wiecie jakiej narobiłam sobie teraz ochoty, żeby obejrzeć chociaż jeden odcinek, bo jedyne co teraz z niej pamiętam to ta przeraźliwa melodyjka :D  O co tam dokładnie chodziło i czy zawsze byli Ci sami aktorzy ? Nie mam zielonego pojęcia ! Pamiętam tylko jakiś przeraźliwy odcinek o Halloween, ale w sumie to wiem tylko tyle, że strasznie się  na nim bałam :D Może Wy pamiętacie coś więcej ? 

Kolejny klasyk ! Ach, ta Pamelka biegnąca z deską w stroju kąpielowym do wody i Ci umięśnieni ratownicy spoglądający z budki ! :D  Podziwianie Davida Hosselhoffa ! Tutaj po prostu więcej pisać nie trzeba i każdy wie o co chodzi, prawda ? :D  I w sumie Słoneczny Patrol był chyba dość długo nadawany, pamiętam , że jeszcze niedawno udało mi się trafić na jakieś pojedyńcze odcinki i oglądać je z zapartym tchem :D Uratują człowieka, który wpadł na skały, czy nie ?  :D 

Tutaj w sumie chyba jedna z najnowszych produkcji, bo jesteśmy na roku 1998 :D Ubóstwiałam oglądać Mowgliego i zawsze strasznie przeżywałam jak coś mu się działo, albo jak ktoś chciał go złapać :P  To w sumie był taki trochę "nowoczesny" Tarzan.  Z miłą chęcią znów sięgnęłabym po serial o tym mulatku :D Był taki odważny i wojowniczy i żył sam w tej przeokropnej dżungli ! No jak dziecko mające 5 lat może się nie wczuć w jego losy ?! I Ci jego cudowni przyjaciele czyli pantera, małpka i niedźwiedź ! Naprawdę był momenty, że mu przeokropnie zazdrościłam :D 


Dzisiaj więcej nie będzie, ale miejcie się na baczności, bo mam jeszcze sporo w zanadrzu :D 
Podzielcie się tym co Wam najbardziej kojarzy się z dzieciństwem? Macie takie programy telewizyjne ? 


PS. Tak odnośnie poprzednich części:
1.Jestem załamana nowym sezonem Chirurgów! Jest nudny, a ostatni odcinek to jakaś porażka, chciałam go wyłączyć po 15 minutach... 
2.Top Model - Niech Mateusz Maga odpadnie :D Nie mogę słuchać tego człowieka ! Ciągle wszystko jest nie tak,  energia po prostu aż z niego kipi :D Szczególnie na końcu jak miał się cieszyć , że przeszedł dalej :D MASAKRA JAKAŚ !


Przypominam Wam również o trwających zgłoszeniach do :
BLOGOWYCH MIKOŁAJEK ! 


99 komentarzy:

  1. "Zbuntowany Anioł" hihi ,byłam chyba w Gimnazjum,ale był na to szał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam zacząć od nowa patrzeć na Zbuntowanego Anioła, bo dużo już nie pamiętam, ale.. brak czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeju, wszystko z mojego dzieciństwa! Gęsią skórkę uwielbiałam. Rodzice nie pozwalali oglądać :D
    Słoneczny patrol i w ogóle. Ostatnio nawet oglądałam Zbuntowanego Anioła :). Zawsze u babci oglądałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi na szczęście się zgadzali :D Ale nigdy nie oglądałam sama :P
      Ja muszę wrócić do Zbuntowanego Anioła :D

      Usuń
  4. ja ostatnio na YT ogladałam wspomnienia z lat 80-tych i 90-tych :) W tle piosenka z Żar Tropików :))
    Faj nie tak powspominać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba też coś takiego sobie aż włączę :D

      Usuń
  5. Pamiętam wszystkie z tych seriali :D a Gęsia skórka , ojjj to dopiero było, też się bałam tej melodyjki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiałam Zbuntowanego Anioła! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie oglądałam Zbuntowanego Anioła, jakoś nie mogłam, nie podobał mi się, a oglądały to wszystkie moje koleżanki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oho , jako pierwsza się wyłamałaś :D

      Usuń
  8. Tez oglądałam Zbuntowanego Anioła! Uwielbiałam energię Milagros, ale nie kochałam się w Ivo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak można było się w nim nie kochać, haha :D

      Usuń
  9. Nie przepadałam za żadnym z tych seriali/filmów, ale miło jest powspominać. Z moją pamięcią krucho i nie dałabym rady sobie przypomnieć co oglądałam 10 lat temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też z pamięcią nie jest jakoś najlepiej, ale co nieco tam pamiętam :))

      Usuń
  10. Oj tak, ja też oglądałam Zbuntowanego Anioła (choć rodzice mi bronili :D) i Power Rangers. Kiedyś nawet nie poszłam na bal karnawałowy w trzeciej klasie, bo wolałam obejrzeć PR :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę bardzo jakie poświęcenie :D

      Usuń
  11. Zbuntowany Anioł leci teraz na Pulsie chyba z tego co pamiętam, czasami nadal oglądam :) Uwielbiam ten serial :)
    Top Model czasami jak trafię to oglądnę, ale też mnie strasznie irytuje ten Maga! Po prostu nie mogę go słuchać :P Na początku nie wiedziałam czy to baba czy to facet :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo muszę i ja złapać jakoś jeden odcinek :D
      Ahahaah ja miałam tak samo ! I w sumie to dalej się zastanawiam, bo mam wrażenie, że czasami mówi on w formie damskiej :D Ale jak zaczał ostatnio opowiadać, że nigdy nie miał dziewczyny :P I taki singiel jest xD

      Usuń
    2. hahhaha może jest gejem? :D Zresztą jaka dziewczyna by go chciała jak to taka... lepiej nie kończyć :P

      Usuń
    3. hahaahha może ! :D Cały czas tak przypuszczam:P Albo zmienił płeć :D

      Usuń
  12. Ojj ile to razy oglądałam zbuntowany anioł- co za czasy ;D a seriale.. tylko dwóch nie oglądałam ^^ a resztę pochłonęłam.. gotowe na wszystko nawet oglądałam dwa razy ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dwa razy oglądałam one Tree Hill :) A których nie oglądałaś ? :)

      Usuń
  13. Zbuntowanego Anioła też oglądałam namiętnie razem z sąsiadką, ona nie miała w domu kablówki więc zawsze przesiadywałyśmy u mnie, to były czasy... :)
    Top model oglądałam wczoraj, jak zaczęli się 'cieszyć' na końcu to przełączyłam kanał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też oglądałam zawsze z koleżanką u mnie :) miło tak powspominać !
      Ahahahaha ja też miałam taką ochotę , ale chciałam zobaczyć kto dostanie Fiata :D I w sumie uważam, że ta druga laska powinna go odstać :P

      Usuń
  14. Zbuntowany anioł to zdecydowanie HIT ! :) również mój :)))
    Resztę też znam oprócz tej ostatniej pozycji :)))

    Co do Mateusza to porażka haha:D
    Albo jak był ten pokaz w powietrzu i Piróg mówi: pomachaj teraz! A Maga: dobźe!!! :D haha nie mogłam z tego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hit! Hit! :)) ostatnio pozycja najmłodsza to może dlatego :D

      Ahahaahahahahahahahaha no ! Myślałam, że padne :D Albo jak zaczął opowiadać, że nigdy nie miał dziewczyny i, że w sumie to on taki singiel jest :D

      Usuń
  15. Oczywiście Ivo & Mili to jedna z moich ulubionych par filmowych. A że ja od dziecka byłam chłopaczarą i fanką piłki nożnej to strasznie się z nią utożsamiałam wtedy. :D Nawet kilka lat temu obejrzałam całość jeszcze raz :)
    U mnie też zawsze były kłótnie kto jest jakim power rangersem :] Norma.
    oo co do gęsiej skórki ja jeszcze oglądałam czy boisz się ciemności :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahaah ja tak samo ! :D Miałam nawet własne korki i ciągle łaziłam z chłopakami na boisko :D Ja też będę musiałą jeszcze raz obejrzeć całą serię, bo już malutko co pamiętam :)
      Oooo zapomniałam kompletnie o tym ! Świta mi , że coś takiego było, ale w sumie to praktycznie nic nie pamiętam xD

      Usuń
  16. Pamiętam "Gęsią skórkę". :D Oglądałam ją razem z bratem. Przypomniał mi się 1 z odcinków w którym było jakieś straszne dziecko, którym bohaterowie mieli się opiekować, ale kiedy wyszli dorośli, tamci zaczęli uciekać i zabarykadowali się przed nim od środka pokoju. Ciekawa jestem kto wymyślał tą fabułę... ;>
    "Zbuntowany anioł" - serial dzieciństwa. Widziałam ostatnio fragment w TV. ;]
    Oglądałam też Rangers'ów i "Słoneczny patrol", ale tutaj nie warto komentować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaahah też dobry odcinek :D Ja kompletnie go nie pamiętam , ale w sumie to mało co pamiętam z tego :P Muszę objerzeć jakiś odcinek żeby sobie przypomnieć :) Ciekawe czy znajdę :)
      Ooooo własnie dziewczyny mi napisały, że cały czas leci na Pulsie :)

      Usuń
  17. Zbuntowany i Sloneczny Patrol, zdecydowanie tak :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zbuntowany anioł to też moje dzieciństwo, pierwszy serial który mnie tak wciągnął. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak :) Zbuntowany Anioł - pamiętam :) Oglądałyśmy razem naszym babskim składem w domu - mama, siostra i ja :P

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak byłam młodsza to namiętnie oglądałam "Zbuntowanego Anioła". Ba! Ostatnio zdarza mi się ponownie oglądać owy serial w TV :D Bodajże na Puls Tv ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w ramówce zobaczyć kiedy leci i też się skuszę na jakiś odcinek :)

      Usuń
  21. ojejku zbuntowany anioł- serial mojego dziecinstwa ! siedziałam wpatrzona w telewizro i oczywiście chciałam się ubierać jak Milagros <3 taka chłopczyca, a jaka piękna. Cambio dolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahah oj tak ! :D Zawsze te wielkie spodnie i rpzewiązana bluza w pasie :D

      Usuń
  22. Zbuntowany Aniol i sloneczny patrol ;) ja dodalabym jeszcze Dynastie i przyznam, bez bicia ze znowu chetnie popatrzylabym na potyczki kristal z alexis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostalych niestety nie znam...

      Usuń
    2. Kompletnie nie kojarzę Dynastii , muszę sobie wygoglować i może wtedy coś mi zacznie świtać :)

      Usuń
  23. ,,Zbuntowany anioł" by super.. Chyba byłam w 5 klasie podstawówki jak leciał :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Oglądałam wszystko oprócz Mowgliego :D Power ranger zawsze w niedziele przed kościołem haha :D

    Maga mógłby już odpaść, ale z drugiej strony są z niego beki :D A no i ten jego taniec na imprezie w domu podczas ostatniego odcinka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha czyli wszystkich obowiązkowy seans :D

      ja to nie mogę na niego patrzeć po prostu ! :P

      Usuń
  25. Ja wkręciłam się w nowy serial " Wataha" oraz taki sprzed kilku lat " Grey's anatomy"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O chirurgach już pisałam , a Watahe muszę obejrzeć ! :)

      Usuń
  26. Zbuntowanego anioła też kiedyś oglądałam, to były czasy :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja oglądałam jakieś telenowele, ale akurat nie Zbuntowanego anioła. Pamiętam Labirynt Namiętności, Rosalindę i oczywiście Esmeraldę :D
    Co jeszcze... o! uwielbiałam "Czy boisz się ciemności?" - to było naprawdę mega straszne, jak się było dzieckiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo tych nie znam :D U mnie jeszcze był Dziki Księżyc :D
      Właśnie o Czy boisz się ciemności? pisały mi już wyżej dziewczyny i coś tam mi świta, ale w sumie praktycznie tego nie pamiętam :D

      Usuń
  28. Zbuntowany Anioł - aż się łezka w oku kręci jak sobie pomyśle o tym cudnym serialu:D
    Hehe mnie Ivo się nie podobał, za to wzdychałam do Pablo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha najważniejsze, że była jakaś miłość :D

      Usuń
  29. ten z Top Model to serio jakaś pomyłka :D

    OdpowiedzUsuń
  30. w dzieciństwie mogłam ciągle oglądać zbuntowanego anioła :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo dziękuję za miły komentarz. Fakt pazurki zabierają trochę czasu, ale może znajdziesz jakąś wolną chwilkę aby się nimi pobawić. Ja jeszcze z dzieciństwem kojarzę Esmeraldę i jakiś taki serial gdzie przy ognisku opowiadali straszne historie. Fajny pomysł na post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kojarzę, ale nigdy nie oglądałam :) Za to u mnie na liście był jeszcze Dziki Ksieżyc :)

      Usuń
  32. "Zbuntowany Anioł" kiedyś tez oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  33. przyjaciolki i top model <3

    Co powiesz na wzajemną obserwację? Ja już.
    PS zapraszam do lajkowania!
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny blog i wpis. Zapraszam do mnie: http://kaloriaspalona.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  35. hahahah! No typowo ! :D Wszystko widziałam ;p kochałam gęsią i anioła ;p moje top 2 ;p :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i myślę nad tymi mikołajkami... Świetny to pomysł, tylko czy ja do tego czasu prace dostanę ;p ale wstrzymam się aż będe pewna ;p

      + DOŁĄCZAM DO GRONA TWOICH OBSERWATORÓW ;)

      zannxo.blogspot.com

      Usuń
    2. Haha widze, ze sami miłośnicy Anioła :D

      Do zgłoszenia zapraszam :* masz jeszcze trochę czasu :))


      Dziękuje ! :)

      Usuń
    3. rozczarowała mnie na koncu jej suknia slubna... nic nie pamietam, nawet kim ona była, ale skunia slubna byla takim szokiem ze do teraz pamietam ;p

      Usuń
    4. Haha ja w sumie kompletnie jej nie pamiętam :D aż musze sobie wygooglowac jak wyglądała ^^

      Usuń
  36. Dorastałam bez telewizji w domu, nie znam nawet zbyt wiele bajek :) Za to teraz nadrabiam seriale za wszystkie czasy ;)
    Obecnie jestem na etapie oglądania Arrow, Chicago Fire, Chicago PD i jestem obecnie na 9 sezonie Chirurgów. Na początku 9 sezonu przeżyłam załamanie gdy zabili dwie moje ulubione postacie - Sloana i Lexi, normalnie myślałam że ich zatłuke! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj nie znam praktycznie tych seriali, więc muszę sobie o nich poczytać ! :) Chirurgów kocham nad życie ! :) Oj tak to był okropny moment... jeszcze nie mogę im cały czas darować , że uśmiercili Omalleya :( Był tak pozytywną osobą :) Nie będę Ci zdradzać co będzie dalej ale jeszcze się trochę na nich podenerwujesz... :(

      Usuń
  37. W dzieciństwie notorycznie oglądałam Zbuntowanego Anioła i Klan, potem dłuugo długo maniaczyłam z CSI i Prison Breakiem, teraz zostało tylko Na wspólnej :))
    Na moim blogu, specjalnie dla obserwatorów - starszego grona oraz tych zupełnie nowych - pojawił się konkurs, w którym do wygrania są buty Ugg Australia w wybranym kolorze. Mam nadzieję, że spodoba Ci się mój pomysł i weźmiesz udział :-) Pozdrawiam, Michalina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj i ja oglądałam Klas, na szczeście już tego nie robi jeśli jeszcze jest emitowany a chyba jest :P No przyznam się , e obejrzałam tylko odcinek gdzie miał umrzeć Rysiek , ale chyba nie jestem wyjątkiem :D
      CSI mnie strasznie nuży bo tyle tego jest , że nie ogarniam , a Parison Breaka ominęłam :)

      Usuń
  38. Zbuntowanego też oglądałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ze zbuntowanego anioła to nawet tę piosenkę śpiewałam we własnej interpretacji językowej. To jedna z bardziej uroczych telenoweli jaką oglądałam. Moja ulubiona postać to oczywiście babcia. Była taka super. Miała w sobie mnóstwo ironii i najbardziej utkwiła mi w pamięci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaahahha ja to samo z koleżankami ! :D Szkoda, że nie mam tego nigdzie nagranego ^^ Aj babcia ! Zapomniałam totalnie o tej postaci :D

      Usuń
  40. Słoneczny Patrol... wyczekiwałam każdego odcinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. ooo uwielbiałam Power Rangers! ;>

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nie mam czasu na czasozabieraczy ;D studia witają ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nawet studia nie mogą przeszkodzić ^^

      Usuń
  43. Żadnego z tych seriali nie oglądałam (no może słoneczny patrol parę razy ;) ale podoba mi się ta seria notek, fajnie się ją czyta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! Na pewno będzie kontynuowana :)

      Usuń
  44. Gęsia Skórka!:) za czasów dziecięcych się oglądało to poranne kino na tvn, a na Polsacie Czarodziejki z Księżyca, seriale jak Żar Tropików, Strażnika Texasu, albo telenowele Paulina:D mój fav wśród seriali z czasów już trochę starszych - Roswell w kręgu tajemnic!:) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo czarodziejki z księżyca ! :D Totalnie o nich zapomniałam, a byłam ich przeogromną fanką :D I pamiętam, że miałam nawet z nimi kolorowanke :P

      Usuń
    2. O Roswell też oglądałam :D

      Usuń
  45. ostatnio z nudów sobie obejrzałam wszystkie odcinki Zbuntowanego anioła :D haha :) w sumie wszystkie wyżej przedstawione oglądałam :D i ja również mam dość Mateusza w TM :D denerwuje mnie to, że ciągle taką ofiarę z siebie robi -_-

    OdpowiedzUsuń