19 paź 2014

Blogowe Mikołajki - przypominam o zgłoszeniach ! :)


Kochane jak wiecie jakiś czas temu ogłosiłam, że mam zamiar zorganizować Blogowe Mikołajki :) Wiem już na pewno, że zabawa ruszy, bo zgłosiło się kilka dziewczyn ! Mam jednak nadzieję, że będzie nas jeszcze więcej, więc dzisiaj przychodzę do Was tylko z malutkim przypomnieniem ;)  
Wszystko o zabawie znajdziecie o TUTAJ ! Zapraszam do zgłaszania się, miło sobie czasem zrobić takie malutkie prezenciki, prawda ? :))  Czas do 28 października :)
Mam nadzieję, że będzie nas jak najwięcej ! 
Niektóre dziewczyny pisały, że trochę się obawiają, że nie dostaną swojej paczki- wszystkie zgłoszenia dokładnie weryfikuje i wybieram tylko zaufane, znane mi bloggerki :)  Wiadomo, że zawsze istnieje jakiś cień , że coś nie wyjdzie, a ja niestety nie mogę nad wszystkim aż tak zapanować. Mam jednak nadzieję, że do zabawy nie trafią żadne "oszustki", naprawdę robię wszystko, żeby taka sytuacja nie miała miejsca :))
BUZIAKI ! 

12 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z takimi mikołajkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja już czekam, aż będę wiedziała komu mam szykować niespodziankę :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    BLOG | FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo fajna akcja. Miło, że podjęłaś się jej zorganizowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jednak kochana spasuję, wolę zafundować sobie coś innego niż paczkę niespodziankę, niemniej jednak chętnie zobaczę co dziewczyny podostawały. Tak więc czekam na post podsumowujący Mikołajki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł, zastanowię się :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja juz niestety zglosilam sie do innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym miała się zapisywać na Mikołajki na pewno wybrałabym Twoje. Ale nie mogę sobie pozwolić na taką paczkę. W każdym razie mam nadzieję, że zabawa przebiegnie tak jak powinna i paczki będą super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. eh, no dobra:) wcześniej mówiłam, że nie wiem czy podołam, ale dołączam się i ja :P

    OdpowiedzUsuń