2 wrz 2014

Zakupy, paczki, współprace - SIERPIEŃ :)

Postanowiłam wprowadzić nową serię na blogu, ponieważ uwielbiam przeglądać posty tego typu na Waszych stronach :) Zawsze na początku miesiąca, poza krótkim podsumowaniem będzie się pojawiać wpis odnośnie ostatnich współprac, paczek, które zamówiłam bądź wygrałam i zakupów :)  Co do zakupów nie będę pokazywała wszystkiego tak jak robi to większość z Was, wspomnę tylko o tych , przynajmniej według mnie najciekawszych rzeczach :) To co, zaczynamy ? 


ZAKUPY !
Na sam początek krótka migawka ostatnich zamówień z eBay :)  

Bransoletka z motywem Harrego Pottera :) Ja jestem nią zachwycona, widziałam ją na polskich stronach za około 15 zł. Szła do mnie mega szybko i byłam zaskoczona, że dostałam ją tylko po 1,5 tyg od zamówienia ! 
Kupione u TEGO sprzedawcy. 
Cena: $1,26 



Naszyjnik listki. Cały czas na niego czekam, ale zamawiałam go dopiero jakieś 2 tygodnie temu.  Świetnie się sprawdzi przy jakiejś zwykłej bokserce i już nie mogę się doczekać aż go dostanę :) 
Kupione u TEGO sprzedawcy
Cena:  $2,51


Zakupy ze sklepu PROMOTO-PROMOTO
Zdjęcia pochodzą od sprzedawcy

Lakiery po 2,5 zł.

Klej do folii transferowej: 11,2 zł.


Pędzelki: 9,6 zł

 Farbki akrylowe: 17,2 zł

Łącznie: 45,3 zł.


WYGRANE 

Udało mi się wygrać rozdanie u Narji i otrzymałam błyszczyk Loreal :) 

Kolejną tajemniczą wygraną, na która cały czas czekam jest "Zgaduj- zgadula" u Syli :)



WSPÓŁPRACE 
*
Na sam początek kontynuacji współpracy z marką Fitomed. Tym razem do mojego kosmetycznego koszyczka wpadły:

Od dawna miałam na niego ochotę po Waszych recenzjach :) I ten cudowny zapach, ach ! 

Czy okaże się kolejnym cudem dla moich włosów?


*
Kolejną paczuszką na którą wciąż czekam jest kontynuacji współpracy ze sklepem BornPrettyStore , tym razem będzie to: 
Lakier matt - $3,49

*
I ostatnia paczuszka, którą otrzymałam wczoraj to Róż do policzków od Marki Lambre :) 






A co do Was zawitało nowego w sierpniu?? 



***
Wszystkie zdjęcia z tego postu nie sa mojego autorstwa. Pochodzą one ze stron producentów, sklepów, które są podlinkowane.




41 komentarzy:

  1. Fajne bransoletki :) Płyn Fitomed bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł. Miałam ten płyn różany tez w ramach testu. Mi nie przypasowal

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne nowości :)))
    ale szkoda że nie pokazujesz rzeczy, które są już u Ciebie, lepiej się to ogląda :D
    może jak aparat będzie to się to zmieni :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zmieni, zmieni :) Mam nadzieję, że następny post będę już mogła dodać ze zdjęciami zrobionymi moją kochaną lustrzanką ! :P

      Usuń
    2. A no to bardzo się cieszę :D
      bo lubie takie posty, a z Twoimi zdjęciami to już całkiem :D

      Usuń
    3. Dziękuje, dziękuje !! :* Niech tylko Nikon wróciiiii :(

      Usuń
    4. Wierze, że radość z aparatu wielka :-)) Czekamy na fotki.

      Usuń
  4. U mnie niestety szał ciał, jak to zwykle ;) A Tobie trafiły się fajne współprace, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupy bardzo fajne :) I przesyłki też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa różu do policzków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie posty podsumowujące, sama raz w miesiącu robię taki post z nowościami jakie do mnie wpadły :) Ja też nadal czekam na przesyłkę z BPS, już od połowy lipca i nadal nic nie przyszło. ehh..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja ostatnio też czekałam tak długo :( Na tą czekam od połowy sierpnia, więc jest jeszcze sporo czasu :)

      Usuń
  8. Róż do policzków ciekawie się zapowiada :) Piękny naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rany, bransoletka z Insygniami jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te lakiery Promoto-Promoto są dobrej jakości? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery są marki lemax i jak dla mnie za taką cenę jakość jest super :) Czarny nosze od 4 dni i ma tylko starte końcówki, różowy też spokojnie tyle wytrzymuje, zielonym jeszcze nie malowałam :)

      Usuń
  11. świetne nowości :) u mnie ich niewiele, ale coś na pewno by się znalazło ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wygranych :) Fajne nowosci, ten roz do policzkow bardzo mnie ciekawi. udanych testow Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranych i współprac :) Sporo tego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super produkty :) gratuluje nowych współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego testowania , gratuluję współprac :* .

    OdpowiedzUsuń
  16. Naklejki sówki wyglądają świetnie :) No i czekam na prezentację neonów na paznokciach :) Przyjemnego używania!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z neonów pokazywałam już róż :))

      Usuń
  17. naszyjnik piękny i naklejki :) a płyn różany mam i uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. pokazuj od razu ten róż z Lambre ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż będzie jak tylko odzyskam mój aparat z naprawy ! :))

      Usuń
  19. paczuszki będę wysyłała jak już będzie pełna trójca ;]


    sówki są kosmiczne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się ich doczekać ! :))

      Usuń
  20. Olej z kiełków pszenicy sama chętnie bym wypróbowała! :)
    Naszyjnik z listkami bardzo ładny, ciekawa jestem, jak na żywo wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Olej z kiełków pszenicy jest genialny! Uwielbiam go.
    Sówki uroczo wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  22. Troszkę nowości wpadło. Lakiery śliczne tak samo jak bransoletki. Muszę sobie kupić farbki akrylowe, ostatnio pędzelek już jakiś nabyłam, trzeba go przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń