29 wrz 2014

PK podsumowanie tygodnia 28! + nowy wzór :)

Kochane strasznie Was przepraszam za ten przeogromny przestój w Paznokciowym Klubie ! I powiem Wam szczerze, że troszeczkę się zaczęłam zastanawiać przez ostatni tydzień czy jest sens dalej go ciągnąć :) Wszystko wyjaśni się przez najbliższy czas. 
Jak wiecie naszym ostatnim tematem była szkoła ! Prace zmalowały tylko 4 dziewczyny, ja również nie podołałam. Przez ostatni miesiąc pazury malowałam jak najrzadziej i bez żadnych udziwnień i wzorów. Szkoda, że cały czas nie dostałam paczuszki od BPS, bo wtedy naklejki które zamówiłam zapewne przyczyniły by się do mojego udziału. Na paczkę czekam już 1,5 miesiąca.... 
Dobra, ja już nie zanudzam, patrzcie co udało się zmalować dziewczynom :)










Chyba łatwo się domyślić co będzie naszym kolejnym tematem ! Oczywiście, że....
JESIEŃ ! 
Na pazurki niech zawitają jesienne barwy, listki, kasztaniaki i jabłuszka ! 
Do dzieła moje drogie ! 
Ja jesieni nienawidzę, więc niech chociaż pazurki trochę nam ją rozweselą :) 

http://www.pinterest.com/pin/448460075365124549/
http://www.pinterest.com/pin/471400285967588771/
http://www.pinterest.com/pin/112167846942977215/
http://www.pinterest.com/pin/237001999115995549/


Wasze zdobienie może wziąć udział w akcji Arcy Joko - Celebruj Chwile ! 
Zapraszam Was do zapoznania się z warunkami :) 
I tak jak Arcy Joko, proszę bez dyni, duchów i wampirów ! To będzie osobny temat PK :)) 




31 komentarzy:

  1. Ja z pewnością coś zmaluję. W sumie, nawet już zaczęłam:)
    Kocham jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekly mnie te jesienne pazurki . juz sie nie moge doczekac paznokci dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kredki są super :)
    Oj, nawet mi nie mów. Ja cierpię ostatnio na ogromny brak czasu i nie mam kiedy pomalować paznokci :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno coś zmaluję :) Nie lubię jesieni,ale barwy ma piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. ah te listeczki w inspiracjach! :) z chęcią i ja tym razem wezmę udział! :) dawno się już u Ciebie nie udzielałam, za co przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, w takim razie czekam na Twoją pracę ! :))

      Usuń
  6. piękne te kredki! :)))
    też nie lubie jesieni, ech:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie piękne i precyzyjnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te zdobienia, ja totalnie nie mam do tego talentu :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety wymiekłam z braku pomysłu. Na paczki z bps nadane w lipcu i sierpniu to właściwie wszyscy czekają. Sama czekam na dwie..a rekordzistką jest puszka, do której nie dotarło kilkanaście paczek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie lubię jesieni i kolorow z nią związanych, a do tego w nocy w pracy się przeziębiłam i muszę zacząć już przeciwdziałać. Dobrze, cytryna już staniała :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoła, trudny temat a tak pięknie dziewczyny zmalowały, podziwiam :) Hmm fajny ten Twój paznokciowy klub, mam nadzieję, że jednak się wszystko ułoży. :)
    I dziękuję pięknie za polecenie akcji ! <3 :* Strasznie to miłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ktoś tam ode mnie trafi i weźmie udział :*

      Usuń
  12. jesienne zdobienia przepiękne :) co do BPS - czekam już prawie 2 mies. i nadal cisza :(

    OdpowiedzUsuń
  13. o matko! Ostatnio kombinuję z paznokciami, ale nie z takimi rysunkami, bo jestem manualnym beztalenciem- tu same dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne paznokietki, cudo , różne . fantastyczne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. jabłuszkowe paznokcie są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądają te paznokcie ;)) Bardzo podoba mi się z tym białym kołnierzykiem - super;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja bym chciała tworzyc takie cuda na paznokciach... Muszę spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Listki na pomarańczowym tle <3 coś pięknego :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. jesteś genialna. tyle w temacie:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Już mam pomysł na to mani, biorę się do pracy ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. moje jesienne pazurki :)
    http://onajednaichtrzech.blogspot.com/2014/10/klub-paznokciowy-jesienna-inspiracja.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje :)
    http://nailsandkitchen.blogspot.com/2014/10/paznokciowy-klub-jesien.html

    OdpowiedzUsuń