3 wrz 2014

Moja WISHLISTA ! :))

To druga wishlista, która pojawia się u mnie na blogu :) Poprzednią możecie zobaczyć o TUTAJ. Udało mi się z niej kupić róż Bourjoins, gazetnik i obudowę na telefon :) Z książki zrezygnowałam (mimo to jako prezent byłaby idealna:P), a tabliczki i pędzle cały czas są moich skrytym marzeniem ! :))  
Jesteście ciekawe o czym obecnie marzę i śnie? Jeśli tak to zapraszam na wpis ! 


1. CHI, Keratin mist - czyli keratynowa mgiełka :) Miałam okazję ją raz używać i moje włosy są po niej o wiele bardziej zdyscyplinowane i wygładzone, a do tego przecudownie pachnie ! Jedyne co oczywiście martwi to cena, a dokładniej 40 zł :(
2.Kolorowe leginsy ! Idealne na fitness i zajęcia na siłowni :) Marzę już o nich od dłuższego czasu, a cały czas nie po drodze mi z zakupem ich :( Mam nadzieję, że w tym miesiącu uda mi się zrealizować to marzenie. Wzór obojętny! Ma być po prostu kolorowo i wesoło, ach noi obowiązkowo mają być długie do kostek, a nie do połowy łydki :D
3.PĘDZLE ! Jak widzicie po raz kolejny na mojej wishliście, cały czas ich nie kupiłam :( Teraz to już powinny być na pierwszej pozycji rzeczy do zakupu. Skończy się pewnie tak, że zamówię jakieś z ebaya, mam nadzieję, że nastąpi to niedługo, bo zbieram się już od stycznia.  Obowiązkowo ma być do różu, podkładu i pudru, reszta mnie nie interesuje :D
4.Olej z czarnuszki- Wpadł na moją wishlistę po ostatnim spotkaniu bloggerek w Warszawie ,Pani z Maroka sklep tak go zachwalała, że po prostu trzeba go kupić ! Do wypróbowania i do picia, i na skórę, i na włosy :) Cena niestety też mnie nie za bardzo zachęca, ale kiedyś na pewno będzie mój :))
5.Seche Vite - ostatnio zobaczyłam u którejś z Was na blogu i zakochałam się w tym nabłyszczaczu :) Pazurki wyglądają po nim jak byśmy miały nałożone hybrydy. Niestety nie wiem jak to jest z trwałością. Obecnie jest nawet na niego chyba promocja w Hebe, albo Superpharm i kosztuje 20 zł :)
6.Buty na fitness/siłownie/do biegania , mają być po prostu sportowe, wytrzymałe i wygodne :) Oczywiście marzą mi się Nike Free Run, ale nie ma szans , że sobie na nie teraz pozwolę :) Postaram się znaleźć coś również od Nike, coś kolorowego, najlepiej miętowego, albo koralowego i kosztującego maksymalnie 200 zł :) Mam nadzieję, że się uda !
7.Kiko Cupcake - przecież w tych lakierach nie da się nie zakochać !! Czemu nie ma ich w PL :((( PŁACZ !



Miałyście coś stąd i jesteście mi w stanie o tym powiedzieć ? 
Co jest na Waszej Wishliście ! :))

78 komentarzy:

  1. Ciekawa lista ;) U mnie na pierwszym miejscu jest zestaw pędzli ale jest taki wybór, że idzie kręćka dostać ;) Ciągle nie mogę się zdecydować na konkretną markę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzle do makijażu też by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle i buty do biegania też planuję kupić w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna lista! :)
    buty też muszę kupić ale raczej takie bezmarkowe :D
    legginsów jak wiesz mi nie brakuje, ale takie typowo do ćwiczeń może sobie kupię :)
    pędzle też są na mojej liście :)
    chyba muszę stworzyć swoją, nowa :) bo z poprzedniej większość udało mi się nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już na jakieś dobre musze sie zdecydować :P
      Oj tak, wiem, wiem ! Wszystkie są cudowne i mega CI ich zazdroszczę :P
      Czekam na Twoją ! :))

      Usuń
    2. Ejjj, moje też będą dobre :p
      Hehe, ale dziwnie w większości wyglądam i noszę tylko po domu :D

      Usuń
    3. Haha najważniejsze , żeby były wygodne, nie zabić się w nich i , żeby wytrzymały ponad mieisac :D

      Czemu dziwnie ? :P

      Usuń
    4. Haha :D ja już je mam :D
      będą w nowościach :D

      a nie wiem, źle się czuje jakoś :)

      Usuń
  5. Numer 5 miałam, ale strasznie szybko się wykańczał i po bokach szybko schodził :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Seche Vite też chętnie bym wypróbowała :) Kosmetyk bardzo popularny a ja jakoś nigdy nie miałam z nim styczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Seche vite, chociaż początki z nim miałam ciężkie...
    dla wypróbowania zamówiłam sobie miniaturę na allegro za ok.6zl

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba chce wyadoptować swojego cupcake'a jak coś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty sportowe też poproszę. Może wtedy uda mi się zmobilizować do częstszych ćwiczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta kolekcja z Kiko też za mną chodzi od dłuższego czasu ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten olej z czarnuszki może być ciekawy :)) Uwielbiam stosować je na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja póki co czarnuszkę w ziarnach używam do mojego chlebka jaglanego. Notabene olej brzmi interesująco..

    OdpowiedzUsuń
  13. kilka lat temu (kiedy jeszcze nie było mi znane słowo 'włosomaniactwo') zafundowałam swoim włosom kurację oczyszczającą i pani na koniec zabiegu popsikała mi włosy tym keratynowym cudeńkiem, byłam zachwycona miękkością ale teraz zastanawiam się czy to nie magiczna moc silikonów :) Jeśli chcesz coś keratynowego to polecam maskę z Kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie mam tą maskę od niedawna i sprawdza się wyśmienicie ! :))

      Usuń
  14. Fajna lista :)
    Najfajniejsze "najacze" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lakiery KIKO i mi po nocach się śnią :D Są cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja lista ma ze dwa kilometry :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też miałam na wishliście pędzel i też wciąż się nie dorobiłam :D Właściwie jak narazie nie wiele ze swojej listy mam :] Norma.
    Co do kolorowych legginsów to ja uwielbiam w takich chodzić. Choć często mam problem z doborem góry, bo zazwyczaj musi być gładka a ja mam niedobór takich ciuchów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ja tak samo, więc się nie martw ! :D Szkoda mi pieniędzy, wole zainwestować w coś lepszego, tym bardziej, że jutro ur TŻ ! :(( :P
      Oj tak do nich obowiązkowo gładka góra , ja akurat mam chyba przewagę takich bluzek , więc nie będzie problemu , tylko leginsów wciąż brak :P A gdzie kupujesz swoje ? :))

      Usuń
    2. Ja właśnie legginsów kolorowych nie kupuję, bo nie mam gładkiej góry. :D Musiałabym się w takową zaopatrzyć. :D

      Usuń
    3. Haha odwieczny problem kolorowego dołu :D

      Usuń
  18. mam dwie pary takich butów neonkowych, taki sam kolorek, tylko nie nike i spisują sie wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawa lista. Nigdy wcześniej nie widziałam takich list na blogach, zaś dzisiaj widze już drugą i jestem ciekawa ile wam się uda z tego kupić w najbliższum czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna lista! u mnie tez znalazłoby się kilka rzeczy :) Trzymam kciuki za zrealizowanie Twojej listy!

    OdpowiedzUsuń
  21. 2-mam , ale chciałabym jeszcze kilka:D
    3-to samo, mam, ale chce więcej:D
    6-nie mam, więc pragnę:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wibo wypuściło lakiery podobne do tych z Kiko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo nie miałąm pojęcia o tym !! :)

      Usuń
  23. Ciekawe pozycje :) Zycze Ci szybkiego skreslania ich z listy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzis tj. we czwartek albo w piatek ma wpasc wlasnie do mnie na wyprobowanie miniaturka Seche Vita i jestem jej bardzo ciekawa. Kupilam na allegro i nawet 9zl z przesylka nie dalam za nia, wiec zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo jestem ciekawa :) I pisz na ile razy CI starczy :P

      Usuń
  25. Takie buty też bym chciała, ale na razie nie ma szans, straciłam oszczędności :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam taki komplet pędzli i się genialnie spisują ;) Seche Vite daje piękny efekt, chociaż nie jest to najłatwiejszy top ;) No a Kiko też mi się marzy! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale krejzi legginsy! Tak szalone, że chyba bym ich nie założyła :D Mogę zrobić podobną listę u siebie? :>

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Nie wiedziałam że seche vite jest dostępny stacjonarne! Muszę poszukać! Bo też jest na mojej liście i na pierwszym miejscu u mnie również pędzelki, bo do powiek mam bardzo malutko i przydały by mi się baaardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno jest i mam nadzieję, że go znajdziesz :) ja nigdy nie zwracałam na niego uwagi w sklepach :)

      Usuń
  29. Ciekawa lista :) Mgiełka faktycznie jest genialna i warto nawet tyle za nią dać :) Mam podobne legginsy i nie znam bardziej wygodnego stroju na siłownie, wieczorny jogging i przede wszystkim do oglądania filmów pod ciepłym kocem :) Pozdrawiam i oczywiście obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, takie leginsy są po prostu niezawdone i zawsze się sprawdzają :) Dziękuje !

      Usuń
  30. Jakie masz piękne kolorowe marzenia :) można sie zainspirował ! Ta mgiełka do włosów bardzo mńie zaciekawiła ... :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Również potrzebuję tych lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  32. Pędzle kup konieczne i koniecznie zainwestuj w dobre firmy, różnica jest ogromna niż przy jakiś tańszych, zwykłych :) Bardzo są przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna lista! obyś wszystko mogła kupić :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Zakup pędzli też odkładam już od dobrych kilku miesięcy, ale już niedługo się zabiorę za zakup. Stawiam na hakuro, albo na glambrush :)I również ubolewam nad niedostępnością lakierów kiko :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Często we Frankfurcie zachodzę do Kiko, ale jakoś zawsze kierowałam się w kierunku cieni, muszę teraz koniecznie rozejrzeć się za tymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajny zbiór. mi też marzą się free run ale czarne <3

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. dużo fajnych legginsów jest na ebayu, ale potem może być problem, że są za krótkie właśnie :( chociaż ja zamawiałam 3 sztuki to tylko jedna okazała się za krótka, reszta OK
    SV w końcu pewnie też wypróbuję, bo Poshe już mi się powoli kończy :)
    a piaseczki z KIKO mam sasasa ^^ cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  38. Zestaw pędzli był również na mojej liście zakupowej, ale zawsze było coś ważniejszego :D Marzył mi się taki duży komplet, ale stwierdziłam że po co mi 10 podobnych pędzli do oczu? Tak więc skompletowałam swój zestaw i zamówiłam do podkładu flat topa z hakuro i zestaw 6 pędzli z sunshade minerals. Mija już dobry rok a one dalej dzielnie mi służą, pisałam o nich nawet na blogu- zerknij jeśli bedziesz mieć chwilkę http://siincerro.blogspot.com/2013/10/pedzle-do-makijazu-sunshade-minerals.html gorąco polecam!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo super, już tam zaglądam i dziekuje bardzo za link :) Mam nadzieję, że i ja wreszcie się na coś zdecyduje :P

      Usuń
  39. Lakiery kiko ą mi obce, ale również chciałabym je mieć :) Kuszą kolorami i jakością (z tego co słyszałam) ;)
    Wysuszacz - nabłyszczacz SV nie powalił mnie na kolana. Spisuje się ogólnie ok, ale lubi ściągać lakier i strasznie śmierdzi ;/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna wishlista. Pędzle polecam kupić na allegro, są w przystępnej cenie i jakościowo nie najgorsze :) Buty również mi się marzą ! <3 obserwuję;*

    OdpowiedzUsuń
  41. Lakiery z Kiko też bym chciała ;)
    Buciki też ostatnio sobie zafundowałam, a bez Seche Vite nie wyobrażam sobie już malować paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja mam pędzle z Hakuro, a wcześniej miałam takie no name z allegro i wierz mi, że jest pomiędzy nimi ogromna różnica i naprawdę warto zainwestować, chociaż wiem jak trudno się do tego zebrać, ale nie będziesz żałować, obiecuję :)!

    OdpowiedzUsuń
  43. moja wishlista jest aktualnie bardziej ubraniowa,

    OdpowiedzUsuń
  44. oj ja też rozglądam się za pędzlami. chyba namówię lubego, by sprawił mi co nieco na urodziny ;))

    OdpowiedzUsuń
  45. Seche Vite i ja w kocu muszę mieć, to już chyba klasyk w top coatach ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Oj Nike sama chętnie bym przygarnęła! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Seche vite też bym chciała mieć, ale teraz już sama nie wiem, bo się naczytałam jak obkurcza lakier i nieestetycznie wygląda. Z jednej strony są zachwyty z drugiej zaś negatywne oceny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też to zauważyłam po komentarzach dziewczyn :)

      Usuń
  48. Same dobroci :) Ja chciałabym zakupić lokówkę i maskę do włosów Bingo Spa, bo większość wish listy już zrealizowałam :D Z pędzli polecam Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Przejdź się do sklepu i przymierza różne sportowe buty, określisz rozmiar i kup przez net, bo jest dużo taniej :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ciekawa lista, niech Ci się szybko spełni. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajna lista ja mam ochotę dokupić sobie kilka pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja się nie zakochałam w Kiko cupcake :P Sama nie tak dawno temu kupiłam buciki do biegania, Nike i kosztowały 300 :)

    OdpowiedzUsuń