1 wrz 2014

Kulturalne podsumowanie SIERPNIA ! :))

Tradycyjnie, jak co miesiąc zapraszam do króciutkiego podsumowania minionego czasu ! :) 


OBEJRZANE FILMY ! 

Nie jestem jakąś super fanką tego typu gatunku,  film jakoś przypadkowo obejrzałam i mimo tego, że nie widziałam pierwszej części to nie miałam problemu z połapaniem się w tej :) Kilka momentów mocno przesadzonych, ale tak to już jest przy tym gatunku :)  Jest mega długi co może troszeczkę męczyć, ale bardzo lekki i do obejrzenia przy jakimś nudnym weekendzie ze znajomymi czy facetem :) Mimo wszystko POLECAM ! :) 


I teraz niech ktoś mi wytłumaczy... Czemu film opowiadający o wróżce (tak o wróżce !), która ma przepiękne, dźwięczne imię Maleficent w Polsce nazywa się...Czarownica. Czemu jak zwykle nie można zostawić oryginalnego tytułu, tylko wymyślać coś tak prostego, banalnego i popularnego ? Ja obecnie mogę wymienić kilka, jak nie kilkanaście filmów, które w tytule mają słowo "czarownica".  Przejdźmy już jednak do fabuły.
Film jak może niktóre z Was wiedzą opowiada o Aurorze. Jest to "Śpiąca Królewna" pokazana trochę na opak i od drugiej strony. W filmie oglądać możemy Angeline Jolie, co głównie wpłynęło na to, że ja się zabrałam za jego oglądanie. W końcu taka aktorka, w byle jakiej produkcji raczej nie zagra :) I tutaj naszczęście się nie myliłam ! Film jest wart każdej minuty ! Ja się w nim zakochałam i na pewno obejrzę go po raz kolejny ! :)


PRZECZYTANE KSIĄŻKI! 
Tutaj znów PUSTO ! Rozpisywać się, więc nie będę.

ĆWICZENIA 
Jest troszeczkę lepiej niż w poprzednim miesiącu ! :) 
W tym miesiącu mam: 
Spalonych: 3 245 kalorii 
Ćwiczyłam: 6h,32 min.
Przebyłam 25km.


Z ŻYCIA BLOGOWEGO
Jest Was ze mną aż 580 ! Dawno podczas jednego miesiąca nie przybyło mi aż tylu nowych obserwatorów ! Jest Was o 28 więcej niż ostatnio :) DZIĘKUJE!
Uf, dałam radę napisać tyle samo postów co w Lipcu, czyli 18 :)
Liczba wyświetleń to ponad 10 000! DZIĘKUJE ! :) 
Niebawem w ramach podziękowania odbędzie się u mnie malutki rozdanie :) Muszę jednak jeszcze poczekać na aparat....

A jak u Was minął Sierpień? 



31 komentarzy:

  1. O filmie czarownica słyszałam sporo dobrego, jako filmomaniaczka muszę się skusić! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak !! Czekam na Twoją opinie ! :)

      Usuń
  2. o kurczę niezłe osiągnięcia blogowe i sportowe:D ja niestety nie pnę się aż ta do góry ;) ale Twój rozwój mnie ogromnie cieszy ;) a Czarownice zawsze chciałam obejrzeć, może dzisiaj się uda :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie takie podsumowanie. Niesamowitego SpiderMana obejrzałam chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj obejrzałam Spidermana II :D Jestem tego samego zdania co Ty, niektóre momenty wołają o pomstę do nieba, ale ogólnie to taki miły zapychacz czasu w nudne dni ;) Tylko nie mogę patrzeć na Mary Jane, jej twarz mnie niesamowicie irytuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mnie najbardziej rozczarowało to, że Mary Jane to tak naprawdę nie jest wcale Mary Jane :(

      Usuń
  5. Mam wrażenie, że mój sierpień bardziej bezproduktywny. Niby cyferki pokazują dobre wieści, dla mnie liczy się jednak to co czuje a tutaj już gorzej... :) Nic trzeba się zabrać do pracy od dzisiaj i nie wracać do tego co była, a patrzeć w przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak ! :)) Tym bardziej, że wrzesień jest takim miesiącem, który aż każde zazcząć wszystko od nowa :)

      Usuń
  6. Musze w koncu obejrzec czarownice: )

    OdpowiedzUsuń
  7. O, po takiej reklamie to też obejrzę ten film :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spiderman'a też obejrzałam z przyjemnością, a Czarownica jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Filmy jakoś do mnie nie przemawiają :p wolę inne gatunki :-)
    Ostatnio byłam na Sekstaśmie w kinie, fajna komedia :-)
    I też nadal staram się ćwiczyć..jakoś mi to idzie :D
    A w jakich butach biegasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie TŻ katuje spidermanami, więc ja czarownicą :D
      Własnie słyszałam już o tym filmie i muszę go obejrzeć jak polecasz ! :))
      Ciężkie pytanie, bo sama nie wiem jaki to model, ale mam jakieś Reeboki :D Są dość stare, ale planuje niebawem zakup butów na siłownie, więc na dwie pary raczej sobie nie będę mogła pozwolić :P Biegam rzadko, nienawidzę tego, ale wiem , że muszę ! :P

      Usuń
    2. Haha rozumiem :)
      Nie jest to komedia wszechczasów, ale bardzo fajna :)
      Rozumiem :) ja też muszę coś poszukać, ale raczej takie butki do joggingu za 50 zł :D bo szkoda mi kasy póki co, zobaczymy jak często będę je używać :p

      Usuń
    3. Akurat na nudny wieczór :)
      Aż potem sprawdze jaki to ja mam model tych reeboków :P Mi się marzą nike free run 5 ! Ale nie dam aż tyle kasy na buty :P No może kiedyś :D Teraz planuje zakup na fitness takich do 200 zł

      Usuń
  10. Gratuluje Kochana wxynikow blogowych :) Ja w sierpniu ani nic nie przeczytalam ani nie obejrzalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w sierpniu bywałam na koncertach w moim miescie, a czarownicy jeszcze nie ogladałam ale wierzę, ze to dobrze zrobiony film.

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie muszę obejrzeć Czarownicę, dziwię się, że jeszcze się za to nie zabrałam. Co do tłumaczenia tytułów mnie też to niesamowicie irytuje. Ja wiem, że idea jest taka żeby dopasować tytuł do danej kultury, ale bez przesady, większości tytułów w ogóle nie trzeba zmieniać. Także racja, racja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zabieraj się i zdaj mi relacje :*

      Usuń
  13. Musze wrócić do ćwiczeń, bo przyszedł wrzesień - trzeba tylko wybrać dni tygodnia... :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Sierpień? Hm leniwie raczej i deszczowo :P ha Idę obejrzeć tą "Czarownicę" ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zamierzam obejrzeć te dwa filmy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. nie oglądałam żadnego z tych filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawiłaś mnie tą "Czarownicą", z chęcią zobaczę przy okazji :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Czarownice bardzo chcialabym obejrzec!

    OdpowiedzUsuń
  19. sporo kalorii spaliłaś, muszę wziąć się za siebie

    OdpowiedzUsuń
  20. czarownicę i niesamowitego spider-mana mam w planach obejrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  21. 'Czarownica' i mi się spodobała :) Genialna rola Angeliny, bardzo charakterystyczna i na pewno na długo zostanie zapamiętana. Dodatkowo z przyjemnością oglądałam tak ograną historię w nieco innym wydaniu.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń