27 wrz 2014

Wibo- czarodziejska kraina na pazurach :)



Jak zauważyłyście troszeczkę zniknęłam i teraz niestety będę pojawiać się o wiele rzadziej. Najwyższa pora wziąć się za naukę, a w wolnych chwilach pójść do pracy :) Koniec laby i wakacji, niestety ! 
Przepraszam Was również za przestój w Paznokciowym Klubie. Dostałam bardzo mało prac, więc jakoś tak wyszło, że kompletnie nie po drodze mi je opublikować. Jutro również nie wiem czy dam radę, bo wrócę dość późno z pracy, ale jakoś na dniach postaram się to nadrobić ! Co najgorsze zbliża się koniec miesiąca, więc przede mną i podsumowanie włosowe i kulturalne miesiąca, trzymajcie kciuki, żebym znalazła na nie czas, bo powiem szczerze, że słabo to widzę :P 
Dzisiaj jak już zdążyłyście zauważyć przychodzę do Was z lekkim tematem czyli pazurkami ! 
Przed nami: 
WIBO 
WOW SAND
nr. 1


Na samiutkim początku wspomnę, że lakier udało mi się wygrać w rozdaniu u Alicji :) Kochana, dziękuje Ci bardzo ! 
I przyznam się Wam szczerze, że jak zobaczyłam go po raz pierwszy i maznęłam nim po kartce to brokat zawarty w nim delikatnie mnie przeraził !  Efekt wypadł dość słabo i nie byłam do niego w 100% przekonana. Wszystko się jednak zmieniło gdy naniosłam lakier na pazurki ! 
Jeśli chodzi o pędzelek to jest on cienki i wygodny, lakier się nie rozlewa na skórki, a po dwóch warstwach osiągamy świetne krycie. Lakiery piaskowe często zdarza mi się używać, gdy wiem, że nie mam czasu czekać aż wyschną mi pazurki, a nie chcę, aby mani się rozwalił. Tak też i było w tym przypadku :) Pazury pomalowałam przed wyjściem na uczelnie, a lakier po dosłownie kilku minutach był już suchy! Nie wiem co takiego cudownego mają w sobie piaski, zapewne to ich struktura, ale gdy ich używam nigdy się nie boję, że coś mi się rozwali :P 

Efekt na paznokciach po prostu mnie oczarował ! Wygląda magicznie i kompletnie się go nie spodziewałam ! Struktura jest bardzo delikatna, brokat, jakby wtopił się w całość i świetnie ze wszystkim współgra. Jest niebiesko- zielony i cudownie się mieni! Cały mani sprawia wrażenie błyszczącego i świecącego !  Obecnie noszę go 4 dzień- nic mi nigdzie nie odprysło, delikatnie starły się końcówki, lakier trochę zmatowił, a struktura wytarła :) Jak dla mnie wytrzymałość jest świetna :) Dziś lub jutro go zmyję, choć nie jest to konieczne, bo pazurki cały czas wyglądają estetycznie :) 
Co tutaj dużo mówić : lakier mega pozytywnie mnie zaskoczył, jestem oczarowana jego efektem na pazurach i mam nadzieję, że zdjęcia chociaż troszeczkę go oddają :) 
O zmywaniu na razie nie che myśleć :D Już wiem, że będzie tragiczne :D 



A co ciekawego słychać u Was ? Muszę po nadrabiać zaległości ! 

42 komentarze:

  1. Mam wersję brązową, jest boska.
    Twój też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor i wykończenie - dla mnie jak piaski, to tylko brokatowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie daj znać jak Ci sie udało go zmyć :) Efekt mega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ten lakier i go uwielbiam, jest piękny :) tylko trochę ciężko się zmywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę w końcu kupić jakiś laier z tej serii... zawsze sb odmawiam :D
    moje-poczytajki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zupełnie nie dla mnie taki migotek i już Ci współczuję tego zmywania ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest. Żałuję, że go nie kupiłam w zeszłym roku

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dwa lakiery z tej serii i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny <3
    mam piasek z wibo (tylko bez brokatu) i wcale nie ma tragedii wielkiej przy zmywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakier idealny na jakiś wypad wieczorem bądź dyskotekę ;)) . Oj, nie tylko Ty musisz po nadrabiać zaległości , bo ja również ;) .

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam, ale rzadko używam, bo nie cierpię go zmywać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go i bardzo lubiłam go na paznokciach, ale szybko zgęstniał i już się do niczego nie nadaje :| I ze zmywaniem też jest faktycznie ciężko, ale czego się nie robi dla takiego efektu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę przeraziłyście mnie z tym zgęstnieniem, bo nie tylko Ty mi o tym napisałaś :( pewnie i mojego będzie taki żywot...

      Usuń
  13. A ja go miałam i oddałam, dla mnie był za ciemny jednak na paznokciach, nie czułam się w nim dobrze. Hah patrz, jednak czasem mamy różne gusta :D Ale to niiiic :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie z ciemnymi lakierami jest tak, że akceptuje tylko czarny :D Wszystkie bordy, brązy są tragiczne i też nie potrafię ich nosić i zaraz je zmywam :D Więc może aż tak się nie różnimy , haha :P :*

      Usuń
  14. Lakiery piaskowe są bardzo fajne - ja mam kolor miętowy. Ten ciemny raczej mi się nie podoba, ale ja co do zasady nie noszę ciemnych kolorów na paznokciach a jeśli już to bardzo rzadko. Efekt piaskowy zwraca jednak uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześlicznie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No to przepadłam,musi być mój :) wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie paznokcie czarodziejsko pieknie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny kolor, podobnie jak pozostałe z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wygląda :) bardzo mi się podobał, ale za późno się o tym zorientowałam :D i nie zdążyłam niestety go kupić

    OdpowiedzUsuń
  20. mam go ale jeszcze nie miał swoich 5 minut :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak tylko jeszcze gdzieś trafię te piaski to muszę sobie taki sprezentować!

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, piękny piasek, bardzo lubię tą serię lakierów wibo ale u mnie te lakiery bardzo szybko robią się strasznie gęste i niestety ich wygodnie nakładać, a rozcieńczacza nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś kolejną osobą, która mi o tym pisze i pewnie mój też zgęstenije :(

      Usuń
  23. Mam dwa kolory z tej serii i uwieeeeelbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam jeszcze fiolet ale nie używałam :D

      Usuń
  24. A mój nie zgęstniał Oo.
    Pięknie wygląda na Twoich paznokciach, aż chyba sama pomaluję! :)
    Też muszę ponadrabiać zaległości, niby tylko w weekendy robię, a jestem tak zmęczona, że na nic nie mam już siły :<

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam go i oszczędzam :D Szkoda, że była to tylko limitowanka :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda świetnie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń