11 wrz 2014

Framix = 6x6x6 ! Part 12 ! :)


6 zdjęć minionego czasu ! 


1.Kochane moje przed Wami - MALWINA ! :D Moja cudowna Simka - tak, tak jestem nołlifem i gram w Simsy 4 :D Jest tutaj jeszcze ktoś taki ?
2,Moje ostatnie pazurki. Chciałam wreszcie coś jasnego i prostego. Do tego czerwonego czegoś użyłam specjalnego roztapirzonego pędzelka i farbki akrylowej :)
3.Przyszedł do mnie wisior zamawiany z Ebay, który ostatnio Wam pokazywałam :) Zapłaciłam za niego 8,2 , na paczuszkę czekałam około 3 tygodni, więc nie jest tak źle :)
4.Wzięłam się za picie Skrzypokorzywy. Mam nadzieję, że dzięki tej czarodziejskiej miksturze przestaną mi się tak sypać włosy :) Oby coś pomogło, relację zdam Wam za jakiś czas w oddzielnym poście :)
5.Kolejne pazury - czarny Lemax, różowy marmurek Lemax, biały marmurek  i ćwieki od BPS :)
6.Pora na.... GRZYBOBRANIE ! Coś na co uwielbiam jeździć i zawsze wyczekuje aż w lesie pojawią się pierwsze grzyby ! :D


6 linków z ostatniego czasu:
1. A Ty kim jesteś według naukowców ? Moim zdecydowanie ulubionym alkoholem jest.... PIWO !
2. Jak wiecie ostatnio trochę bardziej wzięłam się za zdrowe żywienie, diety, sport itp :) Tak, więc dla zainteresowanych - Tygodniowa dieta oczyszczająca :)
3. Świetny tekst, ja przeczytałam go z zapartym tchem :D 40 sposobów na gorsze życie !
4.Domyślam się, że nie tylko ja mam problem z oszczędzaniem, a pewnie prawie wszystkie z Was :D Z pomocą przyjdzie nam poradnik , zapraszam zainteresowanych !
107 porad na oszczędzanie pieniędzy !
5. Linki z dziećmi po prostu uwielbiam :D Są szczere i prawdziwe- TUTAJ znajdziecie słowa, które możemy od nich usłyszeć i mogą wprawić nas w osłupienie :D
6.O diecie nie wszystko jeszcze w tym zestawieniu linków :D Przed nami pomysły na owsianki ! Ja je ostatnio pokochałam ! Jestem na etapie mrożenia owoców na zimę, żebym miała co tam do nich wrzucić :D
Owisankologia- przydatne przepisy :)

6 rzeczy, które ostatnio udało mi się zrobić
1.Już wiem, że niebawem aparat znów będzie ze mną ! Ach, już nie mogę się doczekać :) Spodziewajcie się niebawem recenzji różu od Lambre i kosmetyków od Fitomed :)
2. A dzisiejsza najlepsza wiadomość dla mnie to to, że ... udało mi się wygrać rozdanie u KOTKA PSTROTKA ! Dziękuje :*
3. Ostatnio wzięłam się (tak jak już Wam wspomniałam) za mrożenie owoców na zimę ! :) Mam nadzieję, że ich wystarczy ;)
4. I za pieczenie też się wzięłam ! Musicie spróbować szarlotki z malinami, jest mega !
5. Zapiekanka (kocham je wszystkie) z ziemniakami, mięsem, cukinią i marchewką to też jest coś co musicie spróbować ! :)
6. Wzięłam się za nadrabianie książek ! I może jednak jakimś cudem uda mi się dotrwać do końca wyzwania czytelniczego i przeczytam tyle ile mam wzrostu ! Szanse są jednak,,, znikome, ale najważniejsze to mieć nadzieję, prawda ? :)

59 komentarzy:

  1. Dobrze, że nie mam simsów bo też pewnie bym w nie grała :p
    naszyjnik fajny :)))
    co do grzybów to na ten okres tata chętnie wymienił by mnie na Ciebie bo ja mu zawsze odmawiam jak chce jechać :D

    ostatnio przestałam jeść owsianki ale może do nich wrócę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ja też własnie z moim jeżdżę :D

      Usuń
  2. Też kupiliśmy sobie z mężem Simsy 4 :D uwielbiam tę grę! 4 dość podobna do 3, ale jednak ulepszona wersja, więc super :) szkoda, że mam na granie tak mało czasu :/ na grzyby też kocham jeździć i na szczęście w tym roku mi się udało przywieźć  z Mazur wiadro rozmaitych pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom bardzo podobna :) Szkoda tylko , że jeszcze jest tak mało rzeczy i przez to szybko mi się nudzi :P
      Oooo zazdroszczę grzybków ! :)

      Usuń
  3. Haha, też gram w simsy! :D dziękuję za link do przepisów na owsiankę, ostatnio szukałam jakichś ciekawych żeby urozmaicić śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że się przydał ! Smacznego :)

      Usuń
  4. Pazurki jak to piszesz, cudowne te z lakierami od Lemax :)

    OdpowiedzUsuń
  5. och, te drugie pazurki cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać aż wydadzą nowe simsy w wersji na inne system i konsole. A pomysł z paznokciami z 2 zdjęcia jest dobry, fajnie się to prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także uwielbiam Simsy :D
    A pazurki super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. z checia kupilabym sobie simsy 4, ale szkoda mi tyle hajsu :( A napewno po pewnym czasie przestalabym grac bo by mnie znudzily . Xd Dzieki za linki fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam ;) Jestem tutaj po raz pierwszy -więc zostawię po sobie ślad;)
    Także lubię Simsy- ale aktualnie mój wolny czas poświęcam na gre Maplestory haha ;D Śmieszna anime gierka;P
    Ciekawe linki, właśnie biorę się za przeglądanie ;)
    Zapraszam do siebie - oczekiwaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tej gry nie znam, ale muszę poznać :D
      Dziękuje na pewno zajrzę :)

      Usuń
  10. Fajny mix i drugie pazurki bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, pamiętam fazę grania w Simsy. W moim przypadku kumulacja przypadła na The Sims 2. Wówczas był to HIT. Teraz już mnie to nie kręci. Raczej nie mam zamiaru kupować nowej wersji. Nawet w starą nie gram, mimo że mam podstawową wersję i dużo dodatków. Jeśli jednak ktoś dałby mi możliwość pograć w najnowsze The Sims to chętnie bym skorzystała.
    Daj znać jak wyjdzie Twoja kuracja przeciw wypadającym włosom - mam ten sam problem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie kupowałam :) nie dałąbym tylu pieniędzy za to :P
      Jasne, że dam znać :) Mam nadzieję, że pomoże !

      Usuń
  12. A ja uwielbiam grzybobranie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przez Ciebie i jeszcze parę osób mam ochotę na TS4 :( Uwielbiam TS3 ;D
    Ja grzyby zbierałam na przełomie lipca i sierpnia :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś w simsy grałam (jedynka najlepsza!) teraz trochę mi się gust zmienił i raczej biegam ze snajperką albo mieczami zabijając utopce czy inne kikimory :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale grzyb ! :)
    Uwielbiam simsy ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Simsy <3. W 4 jeszcze nie grałam ale dla mnie i tak najlepsza jest dwójka :D.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy wpis :) Fajne paznokcie na zdjęciach :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. byłam w tym roku już na grzybkach ale przez 3 godziny znalazłam tylko 5 sztuk. mam nadzieję, że z czasem będzie ich co raz więcej. ładne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja mam taką nadzieję,że niedługo będzie ich zatrzęsienie ! :))

      Usuń
  19. genialne pazurki:D uwielbiam też grzybobranie :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś grałam w Simsy teraz nie mam czasu, a chciałabym mieć :( Uwielbiam tą grę! Gratuluję wygranej w rozdaniu :) Szalona jesteś, tak mi się wydaję jak czytam Twoje notki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa ! :* mam nadzieję, że pozytywnie :D

      Usuń
  21. ja dopiero muszę kupić Simsy 4 :D
    a lecę czytać o tych owsiankach, bo też je lubię jeść na śniadanie :) za to dzisiaj dla odmiany zrobiłam sobie jaglankę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jaglanki chyba nigdy nie jadłam :) Muszę poczytać o tym :P

      Usuń
  22. Aj ja też uwielbiam grzybobrania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również jestem fanką grzybobrań. Muszę się wreszcie wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  24. sto lat nie grałam :) fajny mix:D

    OdpowiedzUsuń
  25. dzisiaj byłam na grzybach, uwielbiam :) tzn zbierać, bo jeść nie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Simsy - kultowa gra:) całkiem fajny ten wisior:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam marmurki Lemaxa ;) kiedyś codziennie chodziłam na grzyby w sezonie ;) teraz już nie mam czasu i zbiera je dla mnie moja mama ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. chętnie bym pojechała na grzyby, ale boję się robaków, więc chybabym wymiękła :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczne paznokcie :) Moja rodzinka w zeszłym tygodniu przywiozła kupę grzybów z lasu, ja jeszcze nie byłam w tym roku, ale wszystko przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Grzybobranie!!! Uwielbiam!! I też się niedługo wybieram :)
    Kilka linków, które polecasz na pewno odwiedzę - zwłaszcza te dotyczące oszczędzania i przepisów z płatkami owsianymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post. Hehe, ja też zamroziłam wszystko co się dało, już miejsca nie mam. Królują u mnie poziomki, truskawki, maliny. Ja na czytanie książek mam czas uwaga.... gdzie ... ?? W pracy :D Tam gdy nie mam nic do roboty, zaczytuję się w książkach, począwszy od romansów skończywszy na horrorach :D hehe a później daje koledze, gdy On skończy czytać wymieniamy poglądy i opinie na jej temat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie truskawki , maliny i borówki :D oooo to zazdroszczę możliwości czytania w pracy :D Ja na razie siedzę w domu, więc nadrabiam, niedługo wrócę na uczelnię i będę tam czytać ! :D

      Usuń
  32. boję się nawet patrzeć na Simsy, kiedyś potrafiłam się tak w tym zatracić, że dni mi przelatywały:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Na szczęście ja mam dobry dostęp do grzybów - to niewątpliwa zaleta posiadania działki koło lasu. Piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tylko 6 km , więc też nie jest źle :)

      Usuń
  34. Haha przypomniałaś mi, muszę i ja pograć w Simsy:D
    Na pierwszym zdjęciu paznokci masz śliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja chciałam napisać że ja! Ja gram w Sims 4! Nic nie chcę mówić, ale ja strasznie nie mogłam się doczekać premiery. Kminiłam że jak dorwę simsy to zniknę z życia na tydzień :D Niestety troszkę mnie rozczarowały. Nie jest źle, większość mi się podoba ale tak mała zawartość gry mnie miażdży. Nadzieja w dodatkach. Taaaak i ja mam 25 lat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha BRATNIA DUSZA ! <3 Mnie też rozczarowały i szybko się znudziły:( Noi zdarza im się zacinać. Najbardziej rozczarowało mnie moje dziecko, które przez jeden dzień było niemowlakiem a potem od razu poszło do szkoły :P Nie ma etapu małego dziecka , który tak uwielbiałam :(

      Usuń
    2. Nooo tak właśnie dużo jest takich rzeczy. Już nie mówiąc o tym że praktycznie cały czas gram jak w jedynce czyli w domu, bo na mieście NIE ma co robić? No poważnie. Jedyne co nawet bary mi się podobają, ale reszta to jakaś masakra. Czuję się jakby okolicy praktycznie nie było. W ogóle jeżeli dodatki zrobią z naprawdę dużą zawartością, ale mam tu na myśli przeeee dużą zawartość to może z tej gry coś jeszcze będzie, ale podstawka bardzo zawodzi. :]
      A i mnie też często wyrzuca do pulpitu :)

      Usuń
    3. Oj oby dodatki były mega ciekawe ! Najbardziej czekam na coś `ala nocne życie i zwierzaki :D ja to na mieście nawet nie byłam :D Cały czas siedzę w domu , ale okolica tragiczna, w 3 o wiele lepiej to wszystko ogarneli, a tutaj takie ograniczenia :( Noi jak może nie być samochodów i basenów :D

      Usuń