30 wrz 2014

Blogowe Mikołajki u Fram ! - ZAPISY !

Kochane, w tym roku postanowiłam i ja zorganizować Blogowe Mikołajki ! Sama nigdy nie brałam udziału w takim przedsięwzięciu, ale w tamtym roku miałam okazje obserwować jak świetnie bawiły się dziewczyny w blogosferze ! Tak, więc - 
DO DZIEŁA ! 



Na sam początek trochę zasad, niestety bez nich się nie obejdzie :

1. Udział w zabawie mogą wziąć blogi, które w blogosferze istnieją minimum 3 miesiące i posiadają 50 obserwatorów (niektóre przypadki mogę rozliczać indywidualnie :))
2. Udział mogą wziąć osoby zamieszkujące w Polsce .
3. Blogi biorące udział w zabawie będę dokładnie weryfikowała, aby uniknąć "oszustów" . Przez co zastrzegam sobie prawo do odmowy wzięcia udziału niektórych blogów.
4.Aby wziąć udział w zabawie musisz być publicznym obserwatorem. Chce mieć pewność, że nic Ci nie umknie ;) 
5. Baner nie jest konieczny, ale będzie mi miło jeśli go wstawisz :)
6. Wartość prezentu musi oscylować w granicach 40-50 zł (bez kosztów wysyłki) Chce, aby każda z nas nie czuła się poszkodowana i dostała coś o podobnej wartości :) 
7. Na wasze zgłoszenia czekam na e-mailu - frambuesaa4@gmail.com . Proszę również o pozostawienie komentarza, dzięki temu nikt mi nie umknie ! 


Terminy ! 
Zgłaszamy się do  26 października ! 
Do  31 października napisze Wam kogo wylosowałyście ! (w e-mailu zamieszczę wiadomość od Waszej osoby wylosowanej oraz adres jej bloga ) 
Nastepnie mamy miesiąc na zakupy :)
Do  28 listopada nadajemy nasze paczki ! 
6 grudnia otwieramy paczki i publikujemy zawartość na blogu :) 
W ciągu tygodnia opublikuje post podsumowujący całą akcję wraz z linkami do Waszych postów :) 


Co ma zawierać nasze zgłoszenie? 
Piszemy je na adres frambuesaa4@gmail.com
W zgłoszeniu napisz : 
Adres swojego bloga 
Kilka słów o sobie, o czym marzysz, co chciałabyś otrzymać, czego lepiej unikać, może jesteś na coś uczulona, albo któryś kosmetyk działa na Ciebie zdecydowanie źle?  Wszystko to co pozwoli Twojej parze sprezentować Ci coś wspaniałego :)  Tą wiadomość będę wysyłać do osoby, która Cię wylosowała :) 
Swój adres.
Imię i nazwisko.


Jeśli się zgłosiłaś proszę również o komentarz pod tym postem: 
Wzór:
Obserwuje jako:
Adres bloga:
E-mail:


Zabawa ruszy jeśli zbiorą się co najmniej 4 osoby! :) 


Pamiętaj ! 
Spraw drugiej osobie prezent, który sama chciałabyś otrzymać ! Nie chce, żeby ktoś był rozczarowany i zawiedziony swoją paczuszką ! :))

W razie zmian, będę Was o tym informować. Mam nadzieję, że wszystko jest jasne, w razie jakichkolwiek pytań piszcie ! Jestem do Waszej dyspozycji :) 

Będzie mi miło jeśli wstawisz banerek, albo podlinkujesz gdzieś ten post, dzięki temu dowie się o nim więcej osób :) 





56 komentarzy:

  1. Ja niestety podziękuję bo u mnie okres przed Świętami jest napięty i potrzeba pieniążki na prezenty :).
    Ale pomysł fajny. Czekam na aktualizacje akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, rozumiem :) Mam nadzieję, że bedą jednak chętni :))

      Usuń
  2. fajna akcja z tymi paczuszkami ,ale ja sie niestety nie piszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no pewnie, że będą :* już pisze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm.. a ja jestem 2 miesiace w blogosferze i mam 49 obserwatorow :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz wziąć udział to pisz :) Tak jak mówiłam wszystkie przypadki będę rozliczać indywidualnie :))

      Usuń
  5. Bawcie sie dobrze :) ja już zgłosilam się u Nati - a w tym roku wybitnie groszem nie śmierdzę i niestety nie mogę sobie pozwolić na dwie takie akcje,
    Przepraszam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, rozumiem -jesteś rozgrzeszona :P :* Mam nadzieję, że wszystkie blogowe mikołajki wypadną jak najlepiej ! :D

      Usuń
  6. eh kurczę :D może mi się uda na 2 akcje :P pomyślę i dam znać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę powodzenia, fajna akcja, zeby tylko wpadek z .. brakiem paczek nie było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego będę weryfikować zgłoszenia i dopuszczać dziewczyny do których nie mam żadnych zastrzeżeń :)

      Usuń
    2. pozyjemy, zobaczymy....

      Usuń
  8. Pomysl bardzo fajny :) Jeszcze sie zastanowie czy wziasc udzial :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby super gdybyś się zgłosiła :*

      Usuń
  9. To ja, ja chcę. :D
    Posłałam na razie pewne pytanie na mejla. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna akcja :) 3mam kciuki, zeby wszystko przebieglo sprawnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może wezmę udział,jeszcze się zastanowię i napiszę Ci maila :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł, zastanowię się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie akcje! Niestety zgłosiłam się już do Nati, a w tym roku na więcej sobie pozwolić nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna akcja, pomyślę nad zgłoszeniem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy pomysł, pewnie sporo chętnych będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza? :D
    Obserwuje jako: Fabryczna
    Adres bloga: http://zakupowafabryczna.blogspot.com
    E-mail: fabryczna23@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza, pierwsza i mam nadzieję, że nie ostatnia ! :**

      Usuń
  17. No to się zgłaszam
    Obserwuję jako: Katarzyna D.
    Adres bloga: http://poszukiwane-okazje.blogspot.com/
    E-mail: poszukiwaczkaokazji@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja powiem, że mnie korci, ale w zeszłym roku brałam udział w akcji u innej blogerki i nie koniecznie wszystko było jak należy. Nie chciałabym dostać czegoś, co komuś nie pasuje i nie było kupione specjalnie na akcję, o ja wybredna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale Ci się nie dziwie, dlatego staram się jak najlepiej dobrać osoby i zaakceptowane będą tylko te do których nie będzie żadnych zastrzeżeń :) Niestety 100% pewności mieć nie możemy, ale jest ryzyko, jest zabawa :D

      Usuń
    2. W sumie racja, jeszcze się zastanowię i jak co to dam Ci znać :)

      Usuń
  19. Na maila zgłoszenie już poszło ;)

    Obserwuje jako: malenka
    Adres bloga: malenkabloguje.blogspot.com
    E-mail: malenka0793@gmailc.om

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeej! :D Fajnie, że bierzesz udział :*

      Usuń
    2. Mówiłam :D Wcześniej tylko byłam zbyt padnięta by naskrobać maila, a i praca czas pochłanianiała :p

      Usuń
  20. Obserwuje jako: Alicja - Kotek Pstrotek
    Adres bloga: http://kotek-pstrotek.blogspot.com
    E-mail: trzezwska@gmail.com

    Nooo, wreszcie znalazłam chwilę na sklejenie mojego zgłoszenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Poważnie zastanawiam się nad udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ...no i się zdecydowałam ;) Mail już wysłany, raz kozie śmierć ;)

    Obserwuje jako: Rincewind99
    Adres bloga: http://rincewind99.blogspot.com
    E-mail: rincewind9998@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuje jako:lilang-baso
    Adres bloga: lilang-baso.blogspot.com
    E-mail: alina.zierold@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuje jako: zielona herbata
    Adres bloga: http://piekno-jest-w-kazdej-z-nas.blogspot.com/
    E-mail: zielonaherbata91@gmail.com

    Maila podeślę wieczorkiem, ale komentarz zostawiam już teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuje jako: Angelika Ś.
    Adres bloga: http://www.mintelegance.blogspot.com
    E-mail: angelika.swiatek@wp.pl

    Mail jest już wysłany :)

    OdpowiedzUsuń

  26. Obserwuje jako: Kaś. Klub Kosmetyczny
    Adres bloga: http://www.klubkosmetyczny.pl/
    E-mail: klubkosmetyczny@gmail.com

    Mail wyslany:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też się decyduje! :-)
    Obserwuje jako: Magda gontarz
    e-mail: lubelskiblog@interia.pl
    thewomenlife.blogspot.com
    zaraz wyśle email

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna inicjatywa, ale jakoś mnie nie ciągnie do tego typu akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ledwo co zdążyłam :)
    Obserwuje jako: Sekrety naszego piękna
    Adres bloga: http://sekrety-naszego-piekna.blogspot.com
    E-mail: kaasiczkaa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. fajna akcja, ale nie mieszkam w pl.. ;(

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuje jako: skleping modeON
    Adres bloga: http://skleping-mode-on.blogspot.com/
    E-mail: skleping.mode.on@gmail.com

    W tamtym roku brałam udział i fajnie się czeka na paczuszkę :D

    OdpowiedzUsuń
  32. No i sie zdecydowałam! W ostatniej chwili ;)
    Obserwuje jako: Sandra Kaminska
    Adres bloga: http://zannxo.blogspot.com/
    E-mail: zannxo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiem,ze się spóźniłam,ale może byłaby szansa żebyś mnie przyjęła :)


    Obserwuje,jako : ...SZKATUŁKA...
    Adres bloga : http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/
    E-mail : justyna.trelinska@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń