19 sie 2014

Wyzwanie ! Gdzie chciałabym być za 5 lat?


Dzisiaj przed nami drugi dzień wyzwania sierpniowego i Uli. Mamy odpowiedzieć sobie na,,,,



Na samym początku zadałam sobie pytanie ile wtedy będę mieć lat, szybka kalkulacja - 26. Drugą moją myślą i w sumie sama nie wiem czemu było to, co w tym wieku już mieli moi rodzice. I krótko mówiąc wszystko już było ustatkowane. Czy mi w tym wieku uda się osiągnąć to samo ? Zapewne nie. Dopiero po takim króciutkim rzucie i porównaniu siebie z rodzicami widzę różnice postrzegania świata wtedy i teraz, widzę różnicę życia. Oni mając tyle lat zabierali się za budowę domu, ja zapewne będę żyła z 5 innymi studentami w jakimś wynajmowanym mieszkaniu w Warszawie i próbowała "jakoś" się utrzymać. No, ale nie o tym... dzisiaj ma być o tym co CHCIAŁABYM wtedy robić.
I w sumie jak tak pomyślę to wielkich marzeń nie mam, a może wręcz przeciwnie? Przecież to miłość i bliskie osoby są u nas najcenniejsze. Za 5 lat chciałabym po prostu być szczęśliwa, spełniać się w tym co robię. Chce żeby każdy nowy dzień przynosił mi uśmiech, żeby dookoła mnie były osoby życzliwe, takie na których mogę polegać i które nigdy mnie nie zawiodą. Które podadzą rękę jak będę tego potrzebować i konkretnie mnie o****olą jak będzie taka potrzeba ;)  Mam nadzieję, że uda mi się ukończyć studia i realizować w tym co planuje robić, oby praca na siłowni nie była złem dnia codziennego.
Nie muszę mieć domu z basenem i zaparkowanej przed nim bejcy, nie muszę zarabiać 5 tysięcy miesięcznie, a połowę wypłaty wydawać na kosmetyczki. Chce mieć swoje malutkie, przytulne miejsce i dzielić je z kimś kogo kocham ! I cichutko liczę, że mój luby się nie zmieni :*
Ale Ciiiii.... nie mówmy tego głośno, bo wtedy nic się nie spełni ;)


A Wy gdzie chcecie widziec siebie za 5 lat?  

33 komentarze:

  1. Właściwie to chciałabym "mieć" to samo. :D Ale mi się marzy jeszcze medycyna... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zamiast mojej siłowni wpiszemy twoją medycynę :D

      Usuń
  2. Świetne plany :) takie zwyczajne, ale zarazem takie wystarczające :) marzę o tym samym!
    Mieć swoje miejsce na Ziemi i mieć je z kim dzielić :)
    I tego Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja również Tobie :* Oby wszystko poszło po naszej myśli ! :))

      Usuń
  3. po pierwsze życzę spełnienia :*
    A co ja bym chciała? też będę miała 26 lat i chciałabym być już mężatką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja Ci życzę bezpieczeństwa, poczucia stabilności, patrzenia ze spokojem i uśmiechem na kolejne 5 lat:) no i oczywiście, aby spełniły się dzisiejsze życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby się spełniło :)
    Za 5 lat... hm hm będzie już 28 :( chciałabym po prostu być szczęśliwa i spełniona. Dzielić życie ze wspaniałym Mężczyzną, rozwinąć znajomości, móc powiedzieć, że mam przyjaciół... I mieć satysfakcjonującą pracę, związaną z moim kierunkiem. Mam całe 5 lat na to, uda się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mamy tak samo :) Oby nam się udało ! :))

      Usuń
  6. Spełnienia życzeń :).
    Ja mam troszkę większe marzenia, trochę się ich boję xD

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie wybiegałam, aż tak daleko myślami w przyszłość;nie wiem gdzie bym chciała siebie widzieć, wiem, tylko tyle, że chciałabym aby córa była zdrowa i żeby nie było wojny;) życzę , aby Tobie się wszystko spełniło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mi ciężko jest tak wybiegać w przyszłość :) Mam nadzieję, że i Twoje pragnienia się spełnią ! :))

      Usuń
  8. Życzę Ci, aby Twoje marzenia się spełniły :) Jak czytałam Twój opis to, aż mi tak cieplutko i milutko na serduszku się zrobiła. Ja już mam 25 lat i szkoda, że jeszcze nie mam takiego miejsca dla Siebie. Ale zawsze mówię, że wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie ! :) Na wszystko przyjdzie pora , najważniejsze to być szczęśliwym :*

      Usuń
  9. za 5 lat...będę mieć 33lata!!! o zgrozo !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wolę nie myśleć o tym co będzie za 5 lat. dopadnie mnie starość, też będę po 30dziestce :/

      Usuń
    2. Najważniejsze to czuć się młodo ! W większości przypadków to nie wiek jest wyznacznikiem czasu :))

      Usuń
  10. świetne wyzwanie ;) zwyczajne w swej wyjątkowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chcę widzieć siebie w swoim własnym salonie kosmetycznym, z maltańczykiem biegającym koło nóżek i z gronem zadowolonych klientek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię takie wyzwania, pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy ma swoje marzenia, które warto spełniać :), mam nadzieje że i Twoje się spełnią za te 5 lat ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie, nasi rodzice żyli w zupełnie innym świecie. Moja mama w moim wieku rodziła już drugie dziecko i razem z tatą prowadzili swój biznes. Podczas kiedy ja have no idea what I am doing! :D
    Kochana oby Ci się spełniło wszystko o czym sobie marzysz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo firma, budowa domu i brat praktycznie już w drodze :D
      Dziękuje ! :*

      Usuń
  15. oby wszystko poszło po Twojej myśli i zdrowie szczęście i miłość zawsze dopisywały:) no i ważne jest też mieć pracę, która będzie pasją, a nie codzienną mordęgą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! Oj tak , to jest bardzo ważne :)

      Usuń
  16. Ślicznie napisane.
    Spełnienia tego wszystkiego... Dużo miłości, radości i wytrwałości. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja zacytuję nasze misski: "chciałabym pokoju na świecie" - bez wojny i Putina oraz islamistów - ot takie małe głupiutkie życzenie

    OdpowiedzUsuń