21 sie 2014

Wyzwanie dzień 4 | Ulubione cytaty !

Na samym początku chciałabym Wam przeogromnie podziękować  za tą ogromna liczbę wyświetleń wczoraj ! Jak rano to zobaczyłam to byłam w niemałym szoku !  Ba, cały czas jestem. Sprawdzałam kilka razy czy oby na pewno się nie pomyliłam, chyba nie, więc jeszcze raz DZIĘKUJE ! 

Dzisiaj przed nami czwarty dzień wyzwania i ostatni w którym ja wezmę udział. Jutrzejszy jak wiecie polega tylko na stworzeniu swojego adresu e-mail. Ja już taki posiadam, więc ten dzień sobie odpuszczę :)
A co z cytatami? 
Otaczają mnie od zawsze, uwielbiam je odkąd byłam w podstawówce. Prowadzę nawet kajeciki z nimi :) Obecnie mam jeden cały notes wypełniony po brzegi i jakiś czas temu zaczęłam "pisać" kolejny.  Cytaty wiszą u mnie na ścianie, są na mojej tapecie, mam polajkowanych pełno stron na fb z nimi. I ciężko jest mi wybrać te ulubione ! Nie mam pojęcia, które powinnam Wam pokazać. Wybrałam jednak kilka i mam nadzieję, że spodobają się Wam tak samo jak i mi :) 

Tak prezentują się moje kajeciki  :) HP jest jeszcze z podstawówki ! Kilka lat zajęło mi zapełnienie go :) 


Zdecydowanie mój ulubiony cytat. Piszę go zawsze na początku kalendarza :)



Dwa które wiszą u mnie na łóżkiem 



I kilka, które wybrałam specjalnie dla Was :) 


"Jeżeli kochasz dwie osoby na raz i nie możesz się zdecydować, którą wybrać, wybierz tę drugą, by gdybyś naprawdę kochał pierwszą, nikt inny by się nie pojawił."
Johny Depp

"Życia nie mierzy się ilością oddechów, ale ilością chwil, które zapierają dech w piersiach."
Maya Angelou

"Nigdy nie żałuj, że zrobiłaś cokolwiek, jeśli robiąc to byłaś szczęśliwa."
Dorotea de Spirito- Anioł


I trochę "na wesoło":

"Puchatek obudził się nagle z uczuciem dziwnego przygnębienia, To uczucie dziwnego przygnębienia miewał już nieraz i wiedział co ono oznacza. Był głodny..."
Alan Alexander Milne

"-Przepraszam -wymamrotał nagle- dlaczego ja właściwie płaczę, skoro mam wino?"
Michaił Bulhakow - Diaboliada

"-To wódka?- słabym głosem zapytała Małgorzata
-Na litość boską, królowo -zachrypiał- Czy ośmieliłbym się nalać damie wódki? To czysty spirytus. "
Michaił Bułhakow - Mistrz i Małgorzata 



Oczywiście Przepraszam Was bardzo za jakoś zdjęć... jak wiecie jestem bez aparatu, a chciałam Wam co nieco pokazać :) 

Jakie są Wasze ulubione cytaty? 






55 komentarzy:

  1. Nie ma to jak ulubione cytaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś nawet zrobiłam sobie "cytatnik", zszyłam kartki, zrobiłam okładkę z tektury, ozdobiłam... Z tym, że to były cytaty "z życia", ktoś bliski powiedział coś wartego zapamiętania albo jakiś fragment piosenki mi się spodobał... Każdy wpis był odpowiednio ozdobiony :) Ostatnio znalazłam gdzieś ten malutki zeszycik i aż się łza w oku zakręciła :)

    A jednym z moich ulubionych cytatów jest ten o spirytusie z "Mistrza i Małgorzaty" :D
    Kolejnym, który jest dla mnie kopniakiem w tyłek, jest cytat z czwartej części Harry'ego Pottera: "Co ma być to bedzie, a jak już bedzie to trzeba sie z tym zmierzyć" ---> bardzo często powtarzałam to sobie przed klasówkami, a teraz też przed kolokwiami i sesją :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie ręcznie robione notatniki ! Mają w sobie najwięcej wspomnień a czytając każdą z zapisanych rzeczy coś sobie przypominasz :) Sama planowałam zrobić coś podobnego ze zdjęciami, ale niestety mi nie wyszło i teraz mega żałuje :((

      Haha czyli witaj w klubie :D !
      Cały HP jest dla mnie jednym wielkim cytatem ^^ Uwielbiam go !

      Usuń
    2. Planuję zrobić taki album na zdjęcia z ostatnich wakacji :) Będzie fajna pamiątka (jak już się za to zabiorę), więęęęc zbierajmy zdjęcia, wywołajmy i zróbmy albumy! ^^

      Też uwielbiam! :)

      Usuń
    3. Oj tak tak tak !!! Chyba musze sie zmotywować ! Tylko ja chcaiłam tak je naklejać na takich kartkach a4 gładkich i nigdzie nie mogłam dostać takiego zeszytu :( Musze się wziąć za szukanie ! :))

      Usuń
  3. zgadzam się z tym pierwszym :) i o dziwo się to sprawdzało u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo prawdziwy i życiowy :) Polubiłam go jak i u mnie zaczął się sprawdzać ^^

      Usuń
  4. fajne, lubię czasami wyszukiwać cytaty. modre słowa nie zawsze mądrych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Nigdy nie żałuj, że zrobiłaś cokolwiek, jeśli robiąc to byłaś szczęśliwa." Fajne. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze go sobie przypominam jak coś poszło nie po mojej myśli. Przecie akurat w tamtej chwili tego chciałam, więc jak teraz mogę tego żałować? Piękne słowa :) Dziękuje za komentarz i również Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Nie moge odszyfrowac jednego slowa w tym cytacie: Find something you are passionate about and keep ..... interested in it. Julia Child
    Czy mozesz mi je napisac, bo czuje ze ten cytat do mnie tez przemawia. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) : Find something you're passionate about and keep tremendously interested in it.
      Ciesze się, że cytat się podoba :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Johnny dowalił biorąc pod uwagę jego teraźniejszą partnerkę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo świetnych cytatów :) Szególnie ten 1 i 'Jeżeli kochasz dwie osoby na raz i nie możesz się zdecydować, którą wybrać, wybierz tę drugą, by gdybyś naprawdę kochał pierwszą, nikt inny by się nie pojawił' --> oba zresztą znam :)
    - 'Cokolwiek w życiu robisz, nie ma to większego znaczenia, ale ważne jest, żeby to zrobić bo nikt inny nie zrobi tego za ciebie. Pojawia się ktoś w Twoim życiu i część ciebie mówi Nie jestem gotów, a druga część mówi musi być Twoja na zawsze'
    - 'Odciski naszych palców na życiu innych nie znikają'
    - ' Każda droga w pewnym momencie się rozwidla , wybieramy różne drogi , myśląc że kiedyś się spotkamy widzisz jak ktoś coraz bardziej się oddala , to nic jesteśmy dla siebie stworzeni w końcu się spotkamy'
    2 pierwsze z jednego filmu, a ostatni z innego - szczególnie podobający mi się :)
    A z książki - gwiazd naszych wina - wspaniałej! <3 lubię np.
    - 'ból domaga się, żeby go odczuwać'
    - ' zakochiwałam się w nim tak, jakbym zapadała w sen, najpierw powoli, a potem nagle i całkowicie'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowne cytaty tutaj podałaś :) Szczególnie podoba mi się ten z rozchodzeniem się w inne strony :) Ja zawsze tak do tego podchodzę, jak ktoś znika z mojego życia to jeśli jest nam coś pisane to wiem, że i tak i tak znów się w nim pojawi, więc nigdy nie martwię się na zapas :) Muszę go koniecznie zapisać !
      Z odciskami palców- cudowna metafora ! :)

      Dziękuje za komentarz :)

      Usuń
    2. to z ' 3 metrów nad niebem' <3 Oglądałam 3 razy cudowny film, za każdym razem dostrzegam w nim coś nowego i nowe cytaty - polecam obejrzeć, bo takich pięknych cytatów jest tam mnóstwo <3 Już od 1 zdania pokochałam ten film :) Książkę też czytałam, ale o dziwo takich cytatów mi w niej brakuje :(
      Ogólnie to jest też 2 cz. filmu i ten cytat może do niej też się trochę odnosił ale nie będę spoilerować ;D

      Z odciskami palców to film - Twój na zawsze również jeden z moich ulubionych :)

      Usuń
    3. Jejku to i ja muszę obejrzeć to jeszcze raz ! Oglądałam jakiś czas temu, ale jakoś tak pobieżnie i nie zwróciłam uwagi na takie szczegóły :( Jak tylko wrócę z wyjazdu to się za niego wezmę :) Uwielbiam za każdym razem odkrywać w filmie coś nowego i pięknego :)

      Twój na zawsze - UWIELBIAM ! Książkę też czytałam jakiś czas temu :))

      Usuń
    4. za 1 razem to i ja nie zwróciłam na nic praktycznie uwagi w tym filmie, bo nie oglądałam sama, za 2 choć sama to nie wiele, a za 3 dopiero dostrzegłam więcej nawet jak Ci już mówiłam 1 zdanie już tak do mnie 'trafiło' :)

      Jest książka 'Twój na zawsze'? Nie wiedziałam

      Usuń
    5. No właśnie ja nie dość, że oglądałam raz to jeszcze nie sama :P Muszę to nadrobić :)

      Jest, a przynajmniej tak mi się wydaje ! :P

      Usuń
    6. Sprawdziłam jest, ale to całkiem 2 różne historie - książka nie zawiera tej samej co film, albo raczej odwrotnie film tej co książka :D

      Usuń
    7. i jak oglądniesz to koniecznie daj znać czy było warto :)

      Usuń
    8. Jasne :) Od razu dam znać ! :)

      Usuń
  9. Oj, cytat Mayi Angelou też zawsze mi się podobał... A moje cytaty znajdziesz tutaj: http://wschodyslonca.wordpress.com/2014/08/21/ulubione-cytaty/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy cytat daje dużo do myślenia :) Szkoda, że nie skorzystałam z niego w pewnym momencie w swoim życiu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze załujemy jak już jest po fakcie :)

      Usuń
  11. Nigdy nie zapisywałam cytatów szczerze powiedziawszy. :D Nie umiem ich zapamiętać. :)) Na lubimyczytać.pl zapisuję jedynie cytaty z książek i nic więcej. :)) Ale ten pierwszy sobie zapiszę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że Ci się spodobał ! :) ja na lubimyczytać zapisuje tylko książki, nie wiedziałam, że da rade zapisywać cytaty :D

      Usuń
  12. "Nigdy nie żałuj, że zrobiłaś cokolwiek, jeśli robiąc to byłaś szczęśliwa." i tego wszystkie powinnysmy sie trzymac :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha, uśmiałam się :D Ostatnio dość często budzę się z dziwnym uczuciem przygnębienia... :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja rowniez uwielbiam cytaty i towarzysza mi "od zawsze". Z Twoich porpozycji nie znalam tych na wesolo, wiec fajnie bylo poczytac :) Moj ulubiony: "Dobrze widzi sie tylko sercem. Najwazniejsze jest niewidoczne dla oczu" - Maly Ksiaze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uwielbiam ten cytat :) Cisze się, że poznałąś coś nowego :)

      Usuń
  15. Michaiła Bułhakowa cytaty najlepsze są :D Sama rzadko zapisuję sobie cytaty, a powinnam, bo fajnie do nich potem wrócić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ! Ja uwielbiam wracać do moich kajecików :)

      Usuń
  16. Świetne cytaty. Pierwszy taki prawdziwy.
    Pozdrawiam Cię. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. genialne! az sobie 2 zapisalam :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytając książki wiele razy przystaję nad pewnymi zdaniami i zastanawiam się nad ich sensem, czasem sądzę że są genialne ale żałuję że ich nie zapisuję i potem nie jestem w stanie sobie tego przypomnieć.
    Spodobały mi się Twoja, zwłaszcza te na wesoło, takie poczucie humoru jest mi bliskie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też czasami coś czytam , potem próbuje zapamiętać gdzie to było i już nie mogę tego ponownie znaleść w ksiazce :) potem czytam na internecie jakieś cytaty, na ich końcu widzę tytuł książki, którą sama miałam jakiś czas temu w rękach i zawsze sobie myślę "kurcze, jak Ci ludzie znajdują te cytaty, jak ja ich nie pamiętam " :D

      Haha, czyli musimy sie razem napic :D

      Usuń
  19. Kiedyś prowadziłam zeszyty z cytatami, przechowuję je w pudłach z pamiątkami. Obiecuję sobie, że wrócę do tego, ale wciąż brak mi czasu.
    Oto kilka moich ulubionych: " Spieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą ", "Per aspera ad astra", " Oswojenie niesie za sobą ryzyko łez"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatni z Twoich cytatów uwielbiam ! :)
      Ja też ostatnio zaniedbałam prowadzenie zeszytów i też bardzo tego żałuje :(

      Usuń
  20. ja lubię ten " Nie ważne ile razy upadasz, ważne ile razy się podnosisz" ;) mam również cytaty pozapisywane ale nie wiem gdzie podział się ten zeszyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. moj ulubiony to?: "dopoki walczysz-jestes zwycięzcą" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś wisiał on nawet na mojej ścianie :) Piękny :)

      Usuń
  22. ten pierwszy Johnnego daje do myślenia:) lubię otaczać się różnymi , fajnymi zdaniami:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widze teraz zaczela sie moda na cyataty :D
    Ja kiedys nagryzmolilam swoj: "Marzenia sa jak wulkan zycia. Jesli ktos nie ma marzen, to znaczy, ze jego wewnetrzne zrodlo wygaslo".

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podobają mi się cytaty wybrane przez Ciebie. Są takie życiowe :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  25. "Nigdy nie żałuj, że zrobiłaś cokolwiek, jeśli robiąc to byłaś szczęśliwa." Dokładnie tak, bo wszystko co się nam w życiu zdarza ma dla nas znaczenie, uczy nas czegoś, a jeśli jeszcze jesteśmy przy tym szczęśliwi to kwintesencja życia.
    Nigdy niczego nie należy żałować, wszystko się po coś dzieje.

    Fajnie te słowa powiesiłaś nad łóżkiem. Bardzo ciekawy sposób, by ważne słowa były blisko.
    A te zabawne cytaty fantastyczne ;) a o Puchatku są zawsze takie słodkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie tak staram się podchodzić do życia i nie przejmować tym co się stało tylko cały czas iść do przodu :)

      Lubie jak otaczają mnie takie rzeczy i mogę je przeczytać podczas każdej chwili :)
      Kubuś jest zawsze niezawodny !

      Usuń