18 sie 2014

Wyzwanie ! Co mam zrobić do końca września ?

Na blogu Uli już po raz drugi pojawiło się pięciodniowe wyzwanie. W lipcowym jak pamiętacie brałam udział, nad tym troszeczkę się wahałam i jak na początku zobaczyłam co mamy do "wykonania" to od razu zrezygnowałam. Od tej decyzji jednak skutecznie odwiodły mnie dziewczyny, a dokładniej Justyna i Fabryczna. Zastanowiłam się jeszcze raz i postanowiłam spróbować ! 
Na sam początek pokażę Wam co mamy zrobić :)
Dlaczego się wahałam? Nie za bardzo widzę siebie w dniu 3 i 5 - blogowy adres już posiadam, a porządkować za bardzo nie wiem co, ale coś tam na pewno pozmieniam :) Po drugie w czwartek planuje wyjechać i mam nadzieję, że dojdzie to do skutku, więc nie wiem jak to u mnie będzie z dwoma ostatnimi dniami. Reszta zadań jest świetna i pragnę się tym z Wami podzielić, więc 3,2,1 ..... WYZWANIE START ! 



1. Mam nadzieję, że wreszcie uda mi się coś przeczytać od deski do deski, a nie tak pobieżnie jak to ostatnio mam w zwyczaju... Chyba wszystko wynika z wakacyjnego rozleniwienia :D Zaczęłam czytać 4 książki na raz z czego jedna  (oczywiście jak na złość ta najlepsza i biblioteczna) cały czas jest na moich wakacjach nad morzem... Szkoda, że termin oddania już się zbliża, a ona sama do mnie nie wróci :(
2.Wezmę się za bieganie i popracuje nad kondycją i wydolnością ! I nie wynika to z mojego widzi mi się, ale z tego, że przede mną specjalizacja, która tego wymaga :( 
3.Oj i to też się przyda po wakacjach ! Obiecuje sobie od ponad dwóch miesięcy.
4. Mój komputer błaga mnie o to już od dawna, a mi najzwyczajniej na świeci po prostu się nie chce ! Jak pomyślę o tych zdjęciach, muzyce i programach, które mam na dysku i które trzeba zgrać to zajmie mi to minimum miesiąc :D 
5.OBOWIĄZEK ! 
6. Oj tak, mam nadzieję, że uda mi się napisać dla Was 15 postów - połowę mam już za sobą :)) Trochę to będzie ciężkie bez aparatu, ale mam nadzieję, że jakoś dam radę :) 
7. Ciasto, posprzątam czy cokolwiek ! Obym coś mogła tutaj wpisać  :) 


A jak wygląda Wasza lista ? 
Mam nadzieję, że pierwszego września będę mogła w każdym z kwadracików postawić krzyżyk ! :))

42 komentarze:

  1. ja sobie odpuszczam 3 i 5 dzień b podobnie jak TY mam juz adres blogowy a kolumna bloga mi opowiada :)
    15 postów to sporo :D trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff czyli nie jestem w tym sama , to dobrze :D !
      Ostatnio dałam radę aż 18 i nie wiem jak to zrobiłam :D

      Usuń
  2. he he a ja chce urodzić dzidziusia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj , życzę wszystkiego jak NAJLEPIEJ i trzymam za Was kciuki ! :)))

      Usuń
  3. Super, że udało się nam Ciebie namówić :D 3 i 5 dzień też odpuszczam ;)
    Formata też bym musiała zrobić, ale hmm nie wiem, kto mógłby mi to zrobić, a serwis ... Parę dni temu pozgrywałam wszystko - pół dnia i zrobione! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś chciał to nie mogłam odmówić ! :P
      ufff to dobrze, że nie jestem sama :)
      Mi juz nawet brat się zgodził tylko moich chęci brakuje :P

      Usuń
  4. Ja nie mam takiej listy. Też by mi było trudno z 3 i 5 dniem :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę nie robić takich list, bo będę sobą zawiedziona, jeśli coś nie wyjdzie... Ale chciałabym: zabrać się w końcu za makijaż (inny niż tusz + eyeliner........), upiec coś poza chlebem (ja nie wiem, jak to się dzieje, chleb mi wychodzi przepyszny, a inne wypieki... katastrofa!), zamówić koraliki do sutaszu i szyć, szyć, szyć! :)
    Czytam teraz całkiem fajną książkę, ale jestem ostatnio tak zmęczona, ze po dwóch stronach zasypiam... Biegać nie biegam (podobno śmiesznie wyglądam), ale sporo spaceruję :) A siłownia... cóż, w parku obok mnie jest plenerowa, na razie musi wystarczyć, haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie właśnie jakoś to motywuje do pracy i wiem wtedy co mam zrobić, bo tak to ciągle zapominam :D
      Ooooo taki makijaż to i mi by się przydał! Ostatnio to juz w ogóle z lenistwa zostałam przy samym tuszu :P
      Sutasz to małe cuda i jak zaczniesz robić to musisz mi sie pochwalić ! :))
      Ja właśnie pieke ciasta a mam w planach zacząć robić zdrowy chlebek :P Masz moze jakiś sprawdzony przepis ? :))

      Usuń
    2. Piąteczka, podobno inteligentni ludzie ciągle zapominają o tym, co mają zrobić :D (kupiłam sobie dziś ładny zeszyt, żeby zapisywać pomysły, etc)
      Już robię, ale na razie krzywo i w ogóle :< Czekam na materiały z ebaya, mam nadzieję, że przyjdą w tym tygodniu :)
      Mam sprawdzony przepis na zwykły wieloziarnisty chleb (http://www.mojewypieki.com/przepis/chleb-wieloziarnisty) ale jest jednak pszenny. Mimo wszystko pyszny i długo świeży :) Szukam teraz czegoś zdrowszego, chciałabym zrezygnować z pszenicy...

      Usuń
    3. Ahahaah to dobrze ! :D Właśnie widziałam Twoje biedronkowe zeszyty na insta i dzisiaj muszę po nie lecieć, bo są przepiękne ! :D
      Ooooo i tak i tak chce zobaczyć Twoje prace ! Co z tego, że krzywo, zawsze tak jest na początku, potem dojdziesz do perfekcji :))
      Ja własnie dostałam paczkę z ebay przed chwilką, prawdę mówiąc bransoletkę z Chin, ale muszę się pochwalić bo wysyłka była 9 sierpnia :D
      Ja własnie też chce zrezygnować z pszenicy, moja mama kiedyś robiła taki i był przepyszny, dodawało się do niego takich ziaren jakie akurat wpadły pod rękę :) Mam nadzieję, że jeszcze ma ten przepis :)

      Usuń
  6. świetna lista :D
    ja zawsze rezygnuję z takich wyzwań, gdzie trzeba coś zaplanować, sama nie wiem czemu :/ może pomogłoby mi to się ogarnąć :D
    życzę powodzenia w realizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze rezygnowałam , ale teraz trochę mnie motywują więc biorę udział :D

      Dziękuje ! ;*

      Usuń
  7. No i dołączyłaś! W końcu. :D
    Jaką książkę zostawiłaś? Nie da się u Cb w bibliotece przedłużyć czegoś tak po prostu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonałyście mnie ! :D
      Świetna ksiazka o Australii i młodym małżeństwie które tam podróżuje :( Właśnie będe próbować :( Oby się dało !

      Usuń
  8. ja tam z czytaniem nie mam problemu- to mój cowieczorny rytuał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój również cowieczorny rytuał -uwielbiam czytać :)

      Usuń
    2. I ja postaram się go wdrożyć :)

      Usuń
  9. Powodzenia! Szczególnie w powrocie do aktywności, początki zawsze bywają trudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulala , jak popatrzyłam na Twoją listę to stwierdzam,że mi by się też taka przydała :D . Powodzenia ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. taka lista to świetny pomysł. Chyba sama musze taką zrobić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna lista-życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 i 4 by mi się przydały :)
    Powodzenia w realizacji wyzwań :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo format kompa chodzi za mną już dobry miesiąc i dokładnie z takich samych powodów to opóźniam;) jak pomyślę o tych wszystkich linkach w ulubionych..a z drugiej strony już tak mi przymula, że chyba jednak się zdobędę na to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zniechęcają bardzo skutecznie linki w ulubionych :D Szkoda mi ich :((

      Usuń
  15. Też chyba muszę zrobić sobie taką listę "wyzwań" :D

    OdpowiedzUsuń
  16. No i super lista moja droga :) Ja też muszę ogarnąć swoją siłownię, damy radę :D Podoba mi się ostatni punkt, dobrze, że myslisz o innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uf, karnet kupiony , teraz trzeba tylko pojechać :D :))

      Usuń
  17. 3mam kciuki za krzyzyki :)! Bardzo fajna lista, z pewnoscia Ci sie uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Będę trzymać kciuki. Powodzenia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo, dobrze, że mi przypomniałaś o praktykach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ,ciesze się , że się przydałam :D

      Usuń
  20. Ja mam taką listę na lodówce i powoli z niej wykreślam to co już zrobiłam. Niektóre punkty "próbuję" zrealizować już o początku roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz już jakąś książkę na oku?
    Trzyma za Ciebie kciuki - na pewno się uda. :)

    OdpowiedzUsuń