20 sie 2014

PK- Spun Sugar Nails - i wszystko jasne !

Dziewczyny jesteście po prostu WIELKIE !  Dziękuje Wam wszystkim za Wasze pomysły i propozycje jak wykonać tajemnicze zdobienie. Wspólnymi siłami dałyśmy radę coś razem wymyślić :) Na sam koniec z pomocą przyszła Justyna, która akurat dzisiaj pokazywała takie pazurki i ten pomysł u siebie na blogu ! Cóż za zrządzenie losu ;) Jak zwykle przypadek górą ! 
Udało się rozszyfrować, że tajemnicze pazurki są wykonane metodą:
Spun Sugar Nails
I tak jak większość z Was pisała, trzeba je wykonać lekko przeschniętym lakierem, żeby utworzyły się niteczki. Zresztą jego polska nazwa to właśnie metoda niteczkowa. 
Udało mi się znaleźć i lepsze tutoriale i lepsze zdjęcia i co najważniejsze dzięki Justynie mamy nawet króciutki filmik, który jeszcze lepiej przedstawi nam to dzieło. Nie pozostało nam nic innego jak: BRAĆ SIĘ DO ROBOTY ! Ja czuje się mega zainspirowana (szkoda, tylko , że jestem BEZ aparatu, więc nawet nie pokaże Wam mojego "dzieła" :( ) , jutro siadam do pracy i niteczkuje moje pazurki :D 
Dla Was garść internetowych inspiracji i link do postu Justyny, spójrzcie tylko jak jej to ślicznie wyszło :) LINK 



http://www.pinterest.com/pin/42362052719371324/


http://www.pinterest.com/pin/25332816625070533/

http://www.pinterest.com/pin/2040762305149115/

I na sam koniec znany Wam już tutorial: 

43 komentarze:

  1. Te czarne mega! :)) Może nawet takie beztalencie jak ja spróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj ! To nie jest aż takie trudne :)

      Usuń
  2. nie wyszło mi ślicznie, ale na drugi raz już wyjdzie, obiecuję ! :D
    i cieszę się, że pomogłam, a sama odkryłam tę metodę dzisiaj haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest pieknie i na pewno każda z dziewczyn też tak powie ! Czekam na drugi raz :* jestem ciekawa kolorków :D
      I my się cieszymy, uratowałaś nas ! :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam ! Widziałąm jeszcze kolorowe i czarnym lakierem polane - normalnie jakby czekoladą :D Aż chce sie schrupać :P

      Usuń
  4. Jejku, te czarne są świetne :) Przydatny post, może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czad ;D Na to bym nie wpadla, myslalam, ze ta "siatka", to jakis material ;) Zycze udanego zmalowywania :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całą siatkę niestety trzeba zrobić samemu :D Dziękuje :)

      Usuń
  6. ja już kochana Ci kiedyś mówiłam o tej metodzie tylko nie miałam pojęcia jak się nazywa, a teraz już wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudowne!! Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może ja też spróbuję? Ale u Zaczarowanej mam spore zaległości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj ! Czekam na Twoje zdobienie :D

      Usuń
  9. Świetne, a najlepiej według mnie prezentują się czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooo!! :) To trzeba będzie zabrać się jutro do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się te czarne! Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to wygląda! Muszę koniecznie wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  13. Te pierwsze (czarne) są mega!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę się napatrzeć na te pierwsze <3 .

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne! trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak wrócę z wyjazdu na pewno zrobię sobie takie paznokcie, na czarnym lakierze wygląda naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koniecznie muszę tego spróbować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czarne wydanie zachwyca :)
    Drugie przypominają mi pisanki wielkanocne :D - Tylko ja mam takie dziwne skojarzenia? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha , nie wpadłabym na to ale jak tak teraz o tym myślę, to moze rzeczywiście :D

      Usuń
  19. czego to ludzie nie wymyślą;) super te czarne są!

    OdpowiedzUsuń
  20. strasznie mi się podoba ! jak pazurki mi podrosną biorę się do dzieła ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ekstra, ja nawet nie mam pędzelków do lakierów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam to mani wykonywane wykałaczką :)

      Usuń
  22. Teraz trzeba się zabierać do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. oooo super, napewno spróbuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiem czy jestem jeszcze gotowa na domywanie tych skórek po robocie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne, muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam pojęcia jak to się robi, więc wielkie dzięki za oświecenie :D Jak znajdę jutro trochę czasu, muszę koniecznie wypróbować :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  27. Te czarne są mega! Muszę koniecznie wypróbować - nie wydaje się być to skomplikowane :)

    OdpowiedzUsuń
  28. najbardziej mi się podoba ta inspiracja z czarnymi :-) świetne, też planuję spróbować, ale do paznokci nie mam za bardzo talentu

    OdpowiedzUsuń