18 sie 2014

PK podsumowanie tygodnia 26 :)



W tych tygodniach Paznokciowego Klubu nawet i mi, co zresztą same już widziałyście udało się coś tam zmalować :)  Wszystkie dziewczyny cudownie wykonały zadanie i możemy podziwiać pełne palm, słońca i kwiatów pazurki ! Od razu robi się goręcej, prawda ? :)) 










WZÓR NA NOWY TYDZIEŃ! 
Chciałabym, żebyście to Wy podały mi swoje propozycje i wybrały coś na nadchodzące tygodnie. Czekam na Wasze propozycje podesłane, albo na e-maila, albo link w komentarzu do zdjęć :) Postaram się do środy podać projekt :) Liczę na Wasze kreatywność ! Oczywiście zgłaszać pomysły mogą wszyscy, a nie tylko uczestniczki klubu :) 
frambuesaa4@gmail.com




PS
Wiele z Was pytało się jak do dokładnie było z tym aparatem. Tak, więc poszła mi stabilizacja obrazu, którą trzeba zrobić, żeby nie uszkodziła reszty obiektywu. I również rozważaliśmy zakup nowego, ale cena takiego samego i tak i tak znacząco przewyższa koszty naprawy :( Obiektyw pojechał do serwisu, a ja cichutko liczę, że dostanę go już na początku września.... 


22 komentarze:

  1. Piękne malunki :)
    Ale Twoja palma jak dla mnie wygrywa :)))

    Szkoda z tym aparatem :(
    Ja planuje zakup jakiejś cyfróweczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuje ! :))

      Ja cyfrówkę niby mam, ale jakoś tak nie lubię i nie umiem nią robić zdjęć :( Chyba będę zmuszoną ją odkopać !

      Usuń
    2. To koniecznie odkop! :)
      Ja właśnie potrzebuje czegoś lakiery małego, do torebki :)

      Usuń
  2. Wow do wyboru do koloru, jest na co popatrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie palmy są fajne. może następnym tematem będą liście? ja czuję już jesień w powietrzu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z liścmi świetny pomysł i na pewno weźmiemy go pod uwagę :) Chociaż cichutko liczę, że ta pogoda jest przejściowa i znów wróci do nas lato ! :)

      Usuń
  4. Śliczne paznokcie :) Ale chyba Twoja palemka robi najlepsze wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z dziewczynami, Twoja palemka wygrywa w tym tygodniu :) W ogóle ten motyw przypomina mi liceum, bo wtedy koleżanka robiła mi na okienku podobne zdobienie :D Jak ten czas leci... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne palemki i kwiatki :) Nie długo wrzesień a więc i szkoła wita,więc mam propozycje,może takie zdobienie którym inspiracją będzie szkoła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja :) Dla mnie czarna magia, nawet po zrobieniu rocznej szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  9. no i znów rewelacyjna robota!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są cudowne :) zazdroszczę talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. kazdy zaprezentowany przez Ciebie pomysl jest swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze podziwiam takie zdolne dziewczyny wow !!! ja maźnę sobie na jeden kolor i jestem z siebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdobienia :) zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń