31 sie 2014

PK podsumowanie tyg. 27 + nowy wzór :)


Kolejny tydzień zabawy za nami :) Zamykamy już 27 "tydzień" paznokciowego Klubu i zaczynamy 28 ! jak wiecie obecnie nasza praca polegała na stworzeniu wzorku Sugar Nails, bądź po polsku metodą niteczkową. Powstały tylko 4 prace, no niech będzie, z moją jest ich 5:) 

Ja nie pokazywałam Wam swoich pazurków w oddzielnym poście. Po pierwsze dlatego, że jak wiecie jestem bez aparatu, a zrobienie zdjęć cyfrówką jest dla mnie czarną magią i podziwiam wszystkie osoby, które ich używają na codzień przy prowadzeniu bloga,  a po drugie dlatego, że najzwyczajniej w świecie nic mi nie wyszło :( Męczyłam się z tym zdobieniem przeogromnie, a mój lakier za nic nie chciał robić glutków, a jak już je robił to były one  tak cieniuteńkie, że praktycznie w ogóle ich u mnie nie widać. Do tego jak widzicie kolory, których użyłam są do siebie bardzo zbliżone. Nie pamiętam kiedy ostatnio miałam na sobie tak jasny lakier i jakoś tak nabrała mnie ochota na coś naturalnego i prostego :) 
Na wszystkich pazurkach przedstawionych na zdjęciu Essie, do zdobienia użyłam Golden Rose Rich Color nr.69 :) 
Palec środkowy przyozdobiony perełką od BornPrettyStore :) 
 


Oto Wasze prace :) 







Zdobienie na kolejne tygodnie zaproponowała jedna z Was :) Na samym początku obawiałam się, że pomysły będą bardzo ograniczone. Jak dzisiaj wpisałam na Pinterest "nails school" to zobaczyłam ogromną masę przepięknych inspiracji ! Pole do popisu naprawdę jest szerokie i sama się tego nie spodziewałam :)
Nie przedłużając zdobieniem na następne tygodnie, a dokładniej inspiracją jest
SZKOŁA! 
Już jutro 1 wrzesień, niektóre z Was powędrują do szkoły. Ja prawdę mówiąc mam jeszcze 3 tygodnie wakacji, ale same zobaczcie jakie cudowności można stworzyć związane właśnie z tym miejscem :) 

http://www.pinterest.com/pin/526287906425751147/
http://www.pinterest.com/pin/32440059787064445/
http://www.pinterest.com/pin/75294624993261840/
http://www.pinterest.com/pin/553942822890149798/
http://www.pinterest.com/pin/25895766580628549/


27 komentarzy:

  1. Hehe ja moze tez w koncu wroce do szkoly w pazdzierniku ;)

    Ciesze sie, ze sciagnelas sobie linka, bo jak ja chcialam go Ci skopiowac i wyslac to lapek sie zbuntowal, a ze musialam wychodzic do pracy olalam go...

    Piekne zdobienia i Magda widze miala najbardziej wspolpracujace lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że akurat trafił na listę aktualności :) Bo tak to pewnie by mi gdzieś zaginął:P

      Oj tak, to prawda :) Jej kolory są przepiękne :)

      Usuń
    2. Dzięki ♡
      A lakiery w sumie były standardowe... :)

      Usuń
  2. nowy tydzień zapowiada się dość interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie ciężki temat, bo szkoły już swojej za bardzo nie pamiętam, a dzieci na szkołę za małe...

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre z tych mani są naprawdę świetnie. Szkoda, że mi tak daleko do takich zdobien paznokci:(

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne prace, a ja znowu przegapiłam termin, ehh, starość nie radość

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki mały paznokieć a jak obraz prawdziwy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne prace.. te niebieskie są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. i-like-the-night.blogspot.com/2014/08/klub-paznokciowy-frambuesy-tutorial.html

    Jeszcze moje zdobienie xD Nie sądziłam, że podsumowanie będzie tak szybko :D xD Nastawiłam się, że wieczorem sobie dodam posta :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Madzi praca pięknie wyszła..i cieszę się,że jednak postanowiłaś wybrać ten temat na kolejne tygodnie :) Ja posyłam córkę do drugiej klasy i synka do pierwszej..a za rok dojdzie do nich ostatnia pociecha... :) Fajnie będzie coś zmalować szkolnego i przypomnieć sobie te czasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♡
      A my jesteśmy na etapie rozpoczynania przedszkola.. :)

      Usuń
  10. Wszystkie prace ciekawe. Podoba mi się ten jasny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale się postarałyście dziewczyny ;) Moje lakiery niestety nie chciały robić glutków, ale zabieram się za szkolne zdobienie, w końcu ostatni rok przed maturą ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Paznokcie na bogato ;-D Kto by pomyślał, że tyle cudeniek można na takiej małej płytce zmalować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na co dzień robię zdjęcia cyfrówką i może nie są to mistrzowskie zdjęcia, ale jakoś daje radę. :D
    Szkolne zdobienia? Ciekawy pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś nie do końca ten wzór im przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy wzorek, fajnie prezentuje się ten z niebieskim kolorem. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Do mnie chyba nie pasuje taki manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne jest to ostatnie, szkolne zdobienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zainspirowałaś mnie :) lubię na każdym paznokciu inny wzorek :) ale nie wiem czy znajdę czas, żeby tak podłubać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To chyba było trudne zdobienie tym bardziej brawa dla dziewczyn, którym udało się je wykonać :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne te zdobienie, ale dla mnie za trudne :(

    OdpowiedzUsuń
  21. http://dzien-m.blogspot.com/2014/09/paznokciowy-klub-i-zabawa-w-kolory.html
    Tym razem mi się udało, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z tygodnia na tydzień przeglądam pomysły na zdobienia i ciągle myślę - tym razem spróbuję dołączyć do zabawy, ponieważ myślę że to świetna motywacja, ale później wychodzi jak wychodzi :) ale mam nadzieję że jak nie w tym tygodniu to przy kolejnym zdobieniu już mi się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  23. No i jest moje zdobienie :) http://zmiloscidopaznokci.blogspot.com/2014/09/teczowe-kredki-klub-paznokciowy.html

    OdpowiedzUsuń