20 sie 2014

Nowy projekt do Paznokciowego Klubu + Wyzwanie dzień 3 :))

Dziękuje Wam za propozycje nowych zdobień do PK :) Dostałam trzy i na pewno z każdej z nich skorzystam, polecimy jednak po kolej :)
Na sam początek pójdzie pomysł, który otrzymałam od Justyny. I powiem Wam szczerze, że zadanie nie będzie ani trochę proste. Nie mamy pojęcia jak to zdobienie się nazywa, jedyne co posiadamy to króciutki tutorial składający się z 5 zdjęć.  Cichutko liczę, że któraś z Was dokładnie wie o co chodzi i jak z lakieru uzyskać takie długie "glutki" czy jak to tam nazwać :D Dobra, nie będę przedłużać, patrzcie i wymyślcie jak to stworzyć ! :D 


Ciężko jest mi określić przejście z kroku 2 do 3 - nie mam pojęcia jak to uzyskać, ale liczę, że któraś z Was będzie potrafiła mi to wytłumaczyć :P 
Wiecie jak stworzyć takie pajęczynki z lakieru? Chyba musi on trochę podeschnąć? 






WYZWANIE dzień 3 
Na sam koniec króciutka aktualizacja wyzwania w którym biorę udział. Jak wiecie dzisiejszym zadaniem było uporządkowanie naszej kolumny bocznej. Ja wyrzuciłam stare linki do rozdań w których brałam kiedyś udział i zaktualizowałam moją listę blogów, które obserwuje. I tak z 264 pozycji mamy teraz "tylko" 216 , czyli wyleciało aż 48 stron. Przestałam obserwować blogi na których od ponad 3 miesięcy nie pojawił się żaden wpis . Tym sposobem zrobiłam miejsce na nowe, aktualne strony :)) 


57 komentarzy:

  1. Sądzę że raczej lakier musi przeschnąć trochę. W ten sposób uzyskasz konsystencje gumy :D
    Fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, to ja mam prawie 400 blogów, które obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Końcowy efekt - woow! NIe wpadałabym na taki pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde, też muszę zaktualizować tą listę, ale to będzie dłuuuuugi proces :P:P

    OdpowiedzUsuń
  5. przesliczne to wyglada *_* :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdobienie, ale jak je uzyskać? :D Może popróbuję, bo jest śliczne :D Też niedawno usuwałam blogi, na których nie było bardzo długo wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, naprawdę super zdobienie! Ale nie mam pojęcia jak go uzyskać.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajoskie zdobienie... musze poszperac... może coś znajdę, jak je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba musi przeschnąć, fajne wyzwanie, trzeba spróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdobienie boskie ;) ale nie mam pojęcia jak to wykonać :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zdobienie, ale sama na pewno bym takiego nie zrobiła :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięęęękne, podoba mi się...
    Ale jak to zrobić nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe jak Wam wyjdzie :)
    Trzymam kciuki!

    Też muszę zrobić taki porządek w blogach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy !

      Ja na szczeście na jakiś czas mam to z głowy :D

      Usuń
  14. ja spróbowałabym na 2 sposoby:

    1) to pędzelkiem z cienkim i długim włosiem wykonać takie paski, ale oczywiście wiem że to nie będzie ten sam efekt
    2) nie jest to za mądre ale może warto spróbować. Do małego woreczka wlać lakier czy farbkę, uciąć malutki róg i jak cukiernicy polewają słodkości czekoladą tak Ty polej lakierem swojego paznokcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś robiłyśmy wzorki właśnie takim pędzelkiem :))
      Świetny pomysł z tym woreczkiem :D Ja nigdy bym na niego nie wpadła :D

      Usuń
  15. ja również zrobiłam trochę porządków na blogu, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam pojęcia jak to można stworzyć, ale wygląda bosko :))

    OdpowiedzUsuń
  17. widziałam kiedyś na yt filmik z instrukcją jak wykonać właśnie takie coś, nawet próbowałam to zrobić ale mi nie wyszło :( pamiętam, że sprawdzało się sondą czy lakier już podsechł i jak był odpowiednio gęsty to trzeba było starać się nią przenieść te glutki w kształcie paseczków na paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! Idę szukać na youtuba, może i ja coś tam znajdę :) Dziękuje za podpowiedź :*

      Usuń
  18. Próbowałam szpilką, ale nie wyszło. Wyszła jakby.. zebra? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D Zebra też jest fajna ! :D

      Usuń
    2. tada: http://www.instagram24.pl/sararec/p/1# :D

      Usuń
    3. Oooo ! Ślicznie CI wyszło ! Szczególnie te na białym :)

      Usuń
  19. Świetnie wyglądają te paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. no jak dla mnie to mistrzostwo świata stworzyć takie coś na paznokciach..niestety nie pomogę, ale kibicuję!:) podoba mi się Twoje zdjęcie na blogu, takie lekko zwariowane:) super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ! :) Oby coś nam wyszło :P

      Usuń
  21. Ciekawy sposób na mani, w oczy rzucił mi się efekt końcowy i pomyślałam, że różowa emalia została naniesiona "rozciapierzonym" :D pędzelkiem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie rozciapierzonym (co za trudna nazwa:P) pędzelkiem już kiedyś próbowałysmy :)

      Usuń
  22. Nie pomogę z tym robieniem nitek z lakieru, z daleka myślałam, że to jakiś rodzaj materiału. Trzymam kciuki żeby Ci się udało.

    OdpowiedzUsuń
  23. Haha, ale zdobienie. :D Kiedyś przez przypadek mi takie glutki wychodziły. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby i nam przez przypadek coś wyszło :P

      Usuń
  24. Czyli prawdopodobnie wyrzuciłaś mojego bloga, a ja właśnie dzisiaj wróciłam do blogowania po przerwie ;-)

    Ciekawa jestem jak zrobić to cudo na paznokciach i czekam efektu na Twoich ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale, żeś się wstrzeliła akurat w taki dzień gdzie wszystko wyczyściłam :P

      Dziękuje, oby coś mi wyszło :)

      Usuń
  25. Zdobienie super :)! Może przelać na podstawkę lakier, zamoczyc w nim ta "tkaninę" i przyłożyć, dociskajac do płytki paznokcia ;)?
    Też przydałoby mi się zrobienie porządków na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega skomplikowane :D Obawiam się, że nic nam nie wyjdzie :D

      Usuń
  26. Wydaje mi się,że jest to splatter nails,ale nie jestem pewna :) Już kiedyś chciałam takie coś wykonać,ale jakoś nie znalazłam na to czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. hehe, pamiętasz jak kiedyś mówiłam Ci o zdobieniu ale że nie mam pojęcia jak się to nazywa i nie umiem znaleźć fotografii??? to jest właśnie to zdobienie!!! nakładamy to pędzelkiem przelewając w poprzek paznokcia, ale musimy mieć do tego lekko gęste lakiery bo rzadkimi to nie wyjdzie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahaahh serio ?! No to z Justyną byście się dogadały :D Szkoda, ze żadna nie ma pojęcia jak to się nazywa :D Ale najważniejsze, że mamy już tutorial :D

      Usuń
  28. świetny ten wzorek, tylko potrzeba do niech chyba już trochę zgęstniałego lakieru?:) zresztą wykonajcie i zdradzccie tajemnice:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Efekt jest naprawdę świetny. Będę musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. oj wygląda ciekawie, ale nie mam zielonego pojęcia jak to osiągnąć :(

    OdpowiedzUsuń
  31. genialny jest, kiedyś też go umieszczałam na swoim blogu jako inspirację :D

    OdpowiedzUsuń
  32. o ja o ja :D dzisiaj to robiłam (te niteczki) u siebie na blogu! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Super, wygrzebię jakiś stary ciągnący się lakier i spróbuję następnym razem :) Jakim cudem Ty ogarniasz tyle blogów? Mi by dnia i nocy nie starczyło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha jest ciężko , ale dziewczyny mi pomagają i są bardzo wyrozumiałe jak kogoś gdzieś pominę albo zapomnę :P :))

      Usuń