14 sie 2014

Moja pierwsza przygoda z farbkami akrylowymi :)



Wreszcie, po wielu tygodniach nieobecności udało mi się stworzyć zdobienie do Paznokciowego Klubu ! Nawet nie wiecie jaka jestem z siebie dumna, że dałam radę :D Prawdę mówiąc w sumie to pomalowałam tylko jeden paznokieć, ale co tam ! I tak będę się cieszyć :D W tym tygodniu troszeczkę mi się pomieszały plany, miałam być częściej, a wyszło wręcz przeciwnie. Mimo wszystko jest bardzo pozytywnie i oby tak pozostało ! Pogoda za to troszeczkę się popsuła i mimo tego, że według internetowych stron własnie świeci u mnie słońce i jest 25 stopni, to za oknem tego nie dostrzeżemy. Jest pochmurnie, co chwilę pada i jedyne co mnie pociesza to termometr wskazujący +20. Nie przedłużając przejdźmy do rzeczy, czyli do zdobienia ! 
Zrobiłam nawet dla Was malutką legendę, mam nadzieję, że jest czytelna :)


Jak widzicie do zdobienia użyłam farbek akrylowych i jest to mój pierwszy kontakt z nimi :) Nie miałam żadnego problemu z aplikacją, malowałam zamieszczonym w nich pędzelkiem mimo tego, że kupiłam sobie do tego specjalny zestaw :) Jak na razie użyłam tylko koloru czarnego, ale już wiem, że niebawem w ruch pójdą pozostałe . Aplikacja jest mega łatwa, a maluje się praktycznie jak farbami po kartce :) Nie mamy co porównywać do malowania lakierów pędzelkiem . Noi oczywiście co najważniejsze jak coś nam nie wyjdzie to możemy to szybciutko zmazać i zacząć naszą pracę od nowa bez usuwania podkładu w formie lakieru  :) Krótko mówiąc- jest IDEALNIE ! Ciesze się, że wreszcie zebrałam się w sobie i je kupiłam. Możecie teraz spodziewać się o wiele więcej zdobień, a przynajmniej mam taką nadzieję, że dam radę ;) 
Ja swoje farbki kupiłam w sklepie PROMOTO i za 12 kolorów zapłaciłam 17,20 - jest to najtańsza oferta jaką udało mi się znaleźć i na pewno nie jest ona wysoka :) 
Dostać je możecie o TUTAJ 


Oczywiście prawa ręka prezentuje się o wiele lepiej od lewej, ale mimo wszystko postanowiłam Wam ją pokazać :)


Ćwieki możecie dostać o TUTAJ :) Pokazywałam Wam już je w kilku zdobieniach. Są świetne i obecnie to własnie z nich korzystam najczęściej. Dostępne są również w innych kolorach, ja niebawem muszę się skusić na czerwone albo białe :) 
M.in widziałyście je o tutaj :


I specjalny kod do sklepy Born Pretty Store na 10% :) 

44 komentarze:

  1. Fajny motyw ;)

    Szukam uczestniczek do zabawy na moim blogu :)
    Jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam ;)
    http://inspiracje-pazurkowe.blogspot.de/2014/08/zabawa-w-kolory.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzorek wygląda świetnie :) bardzo mi się podoba, sam raz na wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny wzorek,świetnie to wygląda ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, chyba na odwrót. Lewa jest lepsza od prawej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem leworęczna, więc mam problemy z malowaniem lewej :P

      Usuń
  5. bardzo ładnie wyszło :) też muszę w końcu coś zmalować moimi farbkami bo ostatnio tylko leżą i się kurzą :(

    OdpowiedzUsuń
  6. super Ci wyszło kochana :)
    mi się skojarzyło z zachodem słońca na pustyni, takei afrykańskie klimaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio właśnie był Król Lew a teraz Hawajskie rytmy :P

      Usuń
  7. Na palcu serdecznym wyglada super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Palemka super!
    Ja sie chyba juz nie wyrobie, a farbki akrylowe musze w koncu sobie kupic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto się w nie zaopatrzyć :) będzie Ci o wiele łatwiej :)

      Usuń
  9. wow ale to wszytko idealnie współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne kolorki :) . Świetna palma : * .

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta palma mnie zauroczyła :D Też chce taką ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. paznokieć z palmą na pewno wymagał wiele pracy,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jakoś szybko mi poszło ! :)

      Usuń
  13. Fajnie to wygląda! :))
    Sama się zastanawiam nad farbkami, bo jak widzę co dziewczyny czarują to aż dech zapiera :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny efekt, jeszcze niegdy nie probowalam malowac farbkami :) Czekam na dalsze pokazowki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli to Twoja pierwsza przygoda, to serdecznie zazdroszczę talentu :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wyszło ;) A ja aż wstyd się przyznać ale zapomniałam całkowicie o zdobieniu do PK ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie Ci wyszło :) Aż naszła mnie ochota na dobrego drinaska :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Te farbki są magiczne... Ja tylko raz zrobiłam zdobienia, z których byłam bardzo zadowolona :)

    http://ekstrawagancko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda świetnie, zastanawiam się nad farbkami, ale obawiam się, że mi nic nie wyjdzie z prób zdobień :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie wyszło i jeszcze jeden z moich ulubionych motywów czyli palemki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna palemka! wakacyjnie :) bardzo mi się ten motyw podoba, muszę u siebie kiedyś zmalować :D ale moje farbki są jakieś lipne :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale palma świetna :) Masz talent dziewczyno, super!:)
    Już Cie obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie ;) aż ma się ochotę oglądać zachody słońca na plaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super mani, coraz bardziej podoba mi się użycie ćwieków

    OdpowiedzUsuń
  25. ajj, jakie sliczne! uwielbiam jak kogos ponosi paznokciowa fantazja, chociaz sama nie mam do tego reki :D

    OdpowiedzUsuń