7 sie 2014

Mój pierwszy raz z folią transferowa :))

Zafascynowana Waszymi pazurkami z folią transparentną w roli głównej postanowiłam sprawić sobie swoją własną. Akurat naprzeciw wyszedł mi sklep BORN PRETTY STORE. Do wyboru miałam aż 10 wzorów, na sam początek postanowiła wziąć jakąś chmmmm jak by to określić? Z prześwitami ?? Tak, żeby nie pokrywała całej płytki paznokcia.
Oczywiście zamówić, zamówiłam, ale co dalej ? Przyszła do mnie paczuszka, a mądra ja dopiero wtedy ogarnęłam jak tego czegoś się w ogóle używa! To do folii potrzeba specjalnego kleju? Byłam święcie przekonana, że po prostu wycina się kawałek, przykleja na pazurki i gotowe ! Jako, że kleju nie posiadałam stwierdziłam, że może da radę jakoś na lakier.. o nie ! Nie ma najmniejszej szansy, bez kleju ani rusz ! Szybkie zakupki w sklepie PROMOTO i ruszamy do zdobienia pazurów. 
Szło mi to tragicznie !
Najpierw kwiaty postanowiłam nanieść na czarny lakier, jednak nie zabezpieczyłam przezroczystym i cały kurz przykleił mi się do kleju :D Po godzinie nie byłam w stanie pokazać się z nimi publicznie. Następnego dnia stwierdziłam, że jednak naniosę kwiatuszki na lakier biały i znów masa problemów. Lakier za słabo wysechł (mimo tego, że byłam przekonana, że jest już twardy!) wszystko przykleiło mi się do folii, ech trzeba malować od nowa ! I tak w kółko i w kółko :D Mimo przeogromnych problemów i słabego efektu końcowego coś pokazać Wam trzeba :)
Nie zniechęcam się - folia transparentna nie może być dla mnie aż taką przeszkodą :D Jeśli u Was na pazurkach prezentuje się ładnie to znaczy ,że jednak da się z nią zrobić coś dobrego ;)

I kilka rad dla początkujących ! 
1. To nie jest naklejka i bez kleju nie macie szans :D 
2.Na lakier NIE pójdzie, nie macie co liczyć :D 
3.Folia to taki "tatuaż" przynajmniej dla mnie to określenie pasuje najbardziej.
4.Lakier musi naprawdę BARDZO wyschnąć ! (ja jestem do tego za bardzo niecierpliwa)
5.Po naklejeniu jej zabezpieczcie CAŁĄ płytkę, żeby nie łapać kurzu tak jak ja :D 


Do zdobienia użyłam 
Lovely biały nr 25
Golden Rose różowy nr.69
Ćwieki z ebay
Folia transferowa nr B114


Do zakupu folii zapraszam Was o TUTAJ - Bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie to, że jest jej naprawdę DUŻO ! I nie wiem czy kiedykolwiek uda mi się ją zużyć :) 
Jej cena to 2,88$ 

I kod dla Was na 10% zniżki :) 

31 komentarzy:

  1. Fajne:) ciekawe czy by mi ładnie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nigdy nie używałam takiej folii, mam małe i krótkie paznokcie, efekt na Twoich jest super a nie słaby!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kwiatuszki :) ja z folią nie miałam jeszcze nigdy do czynienia, ale jak będę to będę pamiętać o Twoich wskazówkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam takiej foli u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bez problemu naklejam na lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie wyszło, nie słyszałam wcześniej o takim wynalazku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sie wycina i nakleja, czy "odbija" bo jesli odbija to jest to folia transferowa. Transparentna sie wtapia. Niestety nie mam tej foli, a juz robilam niejedno podejscie do jej zakupu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam pojęcia, że istnieją dwie ! :D Już zmieniam swój błąd i dziekuje za uwagę :*

      Usuń
  8. nie wiem dlaczego, ale nie lubię motywu kwiatów i wszelkich maziaji na paznokciach :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zamówiłam kiedyś od nich, oczywiście bez kleju i nawet nie spróbowałam, bo zamiast wzoru koronki przysłali mi ohydną benzynę i tak sobie leży...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze coś z nią można wymyślić ;)

      Usuń
  10. ja za folię się nie łapie czuje że to nie na moje możliwości.
    Teraz próbuje rozgryźć coś co u nas nazywa się "nitkami" a zagraniczna nazwa to striping tape nails

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad nimi zastanawiałam, na ebay są bardzo tanie, więc pewnie i ja niedługo się skusze :)

      Usuń
  11. Fajnie to wygląda tylko nie wiem czy bym miała cierpliwość nakładać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Alez slicznie Kochana Ci wyszlo :)! Pazurki mega :)! Tez nie wpadlabym na to, ze klej potrzebny i podobnie myslalabym, ze to naklejka ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie Ci to wyszło!;) ja jestem takie beztalencie, jeżeli chodzi i paznokcie, że szkoda słów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszło pięknie :-) Ja nawet nie próbuję ;-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ;) tez sie zastanawiam nad tym cudem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się podoba,bardzo ładnie to wygląda,ja nie miałam jeszcze do czynienia z folią transferową,ale zawsze jest ten pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale piękna jest :) nie mialam jeszcze takiej foli bo boje sie ze nie dam sobie z nia rady :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda to prześlicznie, ale pewnie nie miałabym tyle cierpliowści i jeszcze ten klej:D

    OdpowiedzUsuń
  20. rozgladałam sie włąsnie za tymi foliami ale chy7ba jak dla mnie za duzo zachodu ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wyszło! Ja jeszcze nie próbowałam zabawy z folią, ale kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Alez ładne te pazurki, podziwiam precyzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. piekny wzor i na bialym chyba faktycznie pasuje lepiej :) chociaz nie rozumiem za bardzo co masz na mysli piszac "tatuaz" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi mi o to, ze tak jak takie tatuaże doczepiane kiedyś do chipsów czy gum do żucia, wzór odkleja się od folijki i zostaje na paznokciu :) Mam nadzieję, że tym razem napisałam to trochę jaśniej, chociaż powiem Ci szczerze, że ciężko mi to wytłumaczyć :(

      Usuń